Tu nori nuveikti kažką naudingo ar prasmingo,
Jog praskaidrint savo kasdienybę,
Pakeisti bent dalelę, gyvenimo plokštelės,
Bet tai ką siūlau, vis netinka -
Knygų tu skaityt nenori,
Juk visvien jos bus nukonkuruotos,
To šurmulio, mažuos namuos.
Juk beviltiška, ar ne - kur tik pasisuki, atsitrenki į žmogų, kuris tau įgriso iki gyvo kaulo!
Su dėde internetu prasidėti nebeturi tu noro, ir taip jau pusę gyvenimo suėdė.
Tas bjaurybė, parsidavinėtojas, pavertė tave narkomanu, pastoviai ištroškusiu, priklausomu vartotoju!
Apie grojimą gali jau nebesvajoti, tik pabandyk didesnį garsą namie išleisti, iškart išvarys tave į gatvę, juk kam bedievi orą terši, savo nešvariais garsais?
Kur tada dėsies, nelaimėli, a?!
Galėsi tapti nebent prasigėrusios sielos žmogum,
Bet ir tai tau netinka, mat...
Gali tas rašliavas rašyt ar teplioti, nebent kai būni liūdnas, arba linksmas.
Bet juk dabar tu pasimetęs,
Kaip tu drįsti!?
Įžūlus išsišokėli! Niekam tikęs neapsisprendėli!
Eik ir galvą į sieną sutrankyk, vis pasuliui bus geriau.
Jei taip skauda širdį, netikėli, eik, išsiliek į pūkinių plunksnų prikimštą maišą,
Berk tuos meilės lašus, liek be paliovos, pasijusi geriau, nors šiai dienai.
Juk žinai - ryt vėl viskas prasidės iš naujo.
Dar kart atsiprašysiu autoriaus.Mane glumina pseudo pasaulėjautos PIRŠIMAS, lyg be jos ir "žinojimo monopolio" visa kita taisytina. Tik pagal kieno standartus? Visi mes skirtingi, ir per mūsų kūrybą prie mūsų galima prisiliest, bet netiesint visų pagal savo liniuotę.
žinoma kad tau, juk jau pirmas komentaras tau, bet apie tekstą - kurio nebūčiau komentavusi tikriausiai, jei tamsta nebūtų pradėjęs (jau nebe pirmą kartą) po autorių kūrinais, apie kažkokią tai Guntą, ir tikėkimės, kad toks jūsų elgesys nebepasikartos, Zirgulini; (kaip ir po trumpuliu vienu, apie cukrinius avinėlius ir bičių akutėse (koriuose) sūrų medų... Edeno soduos...
Gunta atsakė veikiau man, nei jums, nors jūs ir neklausėt.Bet turėkit domėj, kad ieškojimas, nerimas, ėjimas savo gyvenimo keliu su visomis jo neįdomiomis peripetijomis nėra lygu mazochizmui. Nebent jūs tą tobūlą duotybę paversit sistema, kaip , kad nekurie.
eik jau tu, "Diminutyve" Zirgulini, kas yra mazochizmas žinai? o jei žinai, tai turėtai suprasti ir kas dvasinis (dvasios mazochizmas - susirask žodžio reikšmės paaiškinimą; )
tai gi santykis, tas santykis, kuris yra pas lyrinį herojų tekste, į gyvenimą, į savo kasdienybę - yra tiesiog kančia (o gal neskaitėte zirgulini tekto), bet kas jam liepia tokiu matymu matyti visas savo dienas? arba ko jis taip gyvena, jei jam tai kančia, nebent todėl, kad jam maloni ta kančia, na, tai reiškia, kad jis užsiėmęs ne fiziniu mazochizmu, o dvasinis mazochizmu , juk jis "stena gyvenimą", tas lyrinis herojus, su savo keistais, mano akimis žiūrint, reiškia man labai svetimais, ar tolimais , norais; paskaityk, kokie pas jį norai;
o Zirgulinis "deminutyvas", įkyriai lenda prie Guntos, negerbdamas autorių tekstų, (vietoj to, kad jis juos gerbtų ir komentuotų...) ir tai jau ne pirmas kartas, zirgulini "deminutyve".
Na va, - Atėjo. Kai atsiras laiko rekomenduoju pas Guntą pasiklausst kas tas yr dvasinis mozachistas. Taip norėčiau jus gint nuo to guntizmo, bet dėja nėr užu ką.
čia kas - grafomanija ir ne daugiau; (beje, perskaityti iki pabaigos neįmanoma, ir to herojaus pasaulis, tiesiog prievartos pasaulis, jis ne gyvena, jis tiesiog "stena" gyvenimą.) jei pavadintumėte tekstą: "gyvenimo stenėjimas", – tai tada gal jis ir būtų įmanomas skaityti iki pabaigos; bet jau toks svetimas matymas, ir tokie nūdni motyvai veiksmų, nemanau, kad taip gali būti iš tikrųjų. Jis (lyr. her.) dvasinis mazochistas, ar ką?..