Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Abejingas mano protas valdė,
Visas tikras tiesas giliai užšąldė.
Pilnas šaldytuvas gražiai prigrūstas,
Minčių ir posakių sugulusių gan rūsčiai.

Metai, mėnesiai, o kartais netgi dienos,
Atveria duris ir traukia po gražuolį vieną.
Padeda ant svieto margo,
Tegul praeitis kiauriai išnardo.

Bėga upėm ir upeliais vandenėlis,
Rąžos ir vietelės ieškos ražkažėlis.
Galbūt gyveno jis jau nuo kada,
Bet nemačiau ir negirdėjau vardo jo tada.

Jungiasi visi į Švyturį aukščiausią,
Tiesia greitkelius tarp miestų užmirščiausių.
Anuomet užgimę ir užmigę be vardų,
Bunda, klesti, rėkia jie visu garsu.

Ir niekaip nenusprendžiu ar tai dežavu,
Ar šiek tiek keistesnis randevu.
Kol kas palikim šitą esmę kiek toliau,
Gal užpildys atitirpęs kąsnis dar vėliau.

Nelabai žinau kaip mąsto kitas,
Ir ar jaučia ryšį kai aukštyn jis ritas.
Nešinas pilna žibintų kuprine turėčiau traukti,
Nors šiame pasaulyje sunku sėkmės sulaukti.

Kurtinaičio žodžiai man įstrigo taip giliai,
O Gėtės sakinėlis jį užpildė sumaniai.
„Sėkmę atidirbsi treniruotėj tu kasdieną“,
„Nėra nieko vertingesnio už šiandieną“.
2013-02-12 00:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-12 05:54
Svoloč
Tuoj atlėks apsiputojęs tictacas ir iš tavo perlų beliks kuolas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-12 02:18
gunta
na jau - nejaugi nieko nėra vertingesnio už šią dieną (tai yra esamąjį laiką)? ir netgi jeigu taip - tai kam jį taip nevertingai švaistyti - galvojant kad nieko nėra vertingesnio už šią dieną?.. o sekančią vėl?..
ir apie sėkmę, nežinau; karmą atidirbk - ir laisvas; jei laisvė nebūtų vertinga, ar būtų dėl laisvės kovojama; siekiama, bet visų vertingiausia yra tiesa - ne?

jūsų eilėraštyje neradau nei vieno perlo - šiaip jau ir neieškojau, bet perskaičius jį, dar kartą žvilgterėjau į pavadinimą - nūūūūs, nustebino jis.
P.S.
viena moteris, Islamo tikėjimo - (tai jie koncentruojasi į Dievą per Alachą) - musulmonė, turkų tautybės moteris, lankė savo vyro seserį ligoninėje, kuri turėjo kraujo užkrėtimą. Ta moteris prie tos giminaitės budėdavo, ir atkreipė dėmesį į vieną šalia gulintį vaikinuką, kuris pateko į avariją, liko visiškas invalidas gulintis ant lovos; ji pažiūrėjo jam į akis, ir jai atrodė, kaip ji kad pasakoja, ji tiesiog girdėjo, kaip jis į ją kreipiasi - "mama, mano mama, mano mamyte." ir ji jį parsivežė į savo namus; namuose ji atsiklausė prieš tai sūnų, ar jie sutinka, kad jis būtų jų broliu. Jos vyras, tris kart atsiklausė pas tą vaikinuką, ar jis sutinka, kad tas būtų jo tėvu. (jis įžvelgė, kad tas vaikinukas jam tris kart mirktelėjo, po kiekvieno karto kada paklausė klausimą, nors jis klausė savo kalba.) buvo aišku, kad jis ne turkas, ir labai tikėtina, kad jis rusas. Moteris surado kitą žmogų - rusą, ir paprašė, kad su juo kalbėtų rusų kalba; tas kitas žmogus buvo mergina; ji daug su juo kalbėjo, bet jis nereagavo; tačiau, kai pradėjo minėti vardus, daug vardų rusiškų - jis pradėjo labai akivaizdžiai reaguoti. Ji jau tą vaikinuką slaugo daug metų, ir tas vaikinukas daro tokią pažangą - kuri buvo neįmanoma; ji sako, kad tai Meilė.

Bet kodėl aš tą sakau, Ta moteris sako, kad ją lydi sėkmė. Žinote kame ji pasireiškė, pasak tos turkės, tai tame, kad jie neteko daug pinigų, o buvo labai turtingi - praradus turtus, ji negalėjo nusamdyti slaugytojos, ir pati sėdėjo ligoninėje prie savo vyro sesers, kuriai buvo stiprus kraujo užkrėtimas; jei ji būtų turėjusi pinigų, ji nebūtų sutikusi to savo sūnaus... Matote, kokia sėkmė, kad ji neteko pinigų, ir prisiėjo jai sėdėti pačiai, o nesamdyti med sesers.

gal jus lydi sėkmė, gal jūs tik to nematote? jūs sakote prieš paskutiniame posme:
"Nelabai žinau kaip mąsto kitas,
Ir ar jaučia ryšį kai aukštyn jis ritas.
Nešinas pilna žibintų kuprine turėčiau traukti,
Nors šiame pasaulyje sunku sėkmės sulaukti.
"



Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą