Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jūs įžengiate į ringą… Visi nutyla, nes pajunta ore kažką, kas sukelia pagarbą…
Tačiau jūs esate vienas… Dar vienas… Jūs virpate iš nekantrumo, laukiate kovos pradžios…
Pabaiga jum neegzistuoja, iš vis kam ji reikalinga, jūsų sąmonė nesupranta tokių sąvokų, kaip pergalė ar pralaimėjimas, tėra tobulėjimas…
Žmonės kalba, kiek kovų jūs laimėjot, kiek pralaimėjot… Tačiau jūs net nežinot, kiek pergalių iškovojot, tai nesvarbu… Nesvarbu, kiek kovų pralaimėjot… Pergalė jum džiaugsmo nesuteikia, džiaugsmo jum suteikia tik pati kova…
Jūs žemai nusilenkiat, tačiau ne žmonėms, ne priešininkui, o aplink jus tvyrančiai Kovos dvasiai… Tikitės, kad dabar įeis priešininkas, daug stipresnis už jus… Jum nėra nieko ilgiau už sekundę kovos su silpnu priešininku, ir nėra nieko trumpiau už amžinybę kovos su toli tave pralenkusiu kariu, kurio dėka išsitaisai tiek savo klaidų…
Deja, priešininkas nėpateisina jūsų lūkesčių… Jūs gaunate eilinį medalį, daug tokių blizgučių mėtosi jūsų namuose…
Grįžtate namo, kur treniruojatės toliau, deja, Nusivylęs eiline savo pergale… Jau antra valanda,  jūs treniruojate vis tą patį smūgį… Tūkstantis kartą treniruotų smųgių niekada nepakeis vieno smūgio, treniruoto tūkstantį kartų… Tačiau jūs turite tūkstantį smūgių, kurių kiekvienas treniruotas Šimtus tūkstančių kartų…
Jūs atkakliai dirbat, skaitot žymių kovotojų darbus, žemai jiems lenkiatės, mokotės iš jų, kruopščiai užsirašinėjat net menkiausias savo klaideles, visą sielą aukojat tobulėjimui, lyg stengtumėtės tobulumu pralenkti patį dievą.

Tu vėl pavėlavęs ateini į pasimatymą… Mergina tavęs jau seniai laukia, eilinis nusivylimas prasimuša pro kruopščiai nudažytą veidą…
  - Nepyk, - tu tik tiek tesugebi pasakyti…
- Aha… Tai kaip vakar sekėsi, laimėjai?
- Atrodo...
Jūs nueinat į kavinę, ji kalba... Bet tu negirdi, tu vėl kovoji, mintyse... Tu jai užsakai kažko sveiko, net nenutuoki, ką ji mėgsta, juk ji visai nenori sveikų sočių pietų, nuo kurių tvirtėja raumenys ir sausgyslės, ji nori tik šokoladinio pyragaičio, kavos ir truputėlio švelnumo ir dėmesio... Dabar kalbi tu... Įdomu apie ką... Ji stengiasi apsimesti, kad supranta tave, bet jai nelabai sekasi... Ji nori sužinoti tavo jausmus, tačiau juk jie netikri, ar ne? Tikri tau trukdo kovoj...
  - Ko ji liūdi? – galvoji tu...
Bet tu to nesupranti, nes mintyse vis dar kovoji...
2003-11-25 18:00
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-30 17:37
Severus
////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-30 17:36
Severus
:) fainai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-27 15:55
IcEteAtE
Reikia ismokti ne tik kovoti, bet ir myleti, o siam jausmui neuzteks kaip veiksmui tukstancio smugiu... Cia reikia net ne smugiu, cia reikia kazko kito daug sunkesnio... Myleti stipriai ura daug sunkiau negu kovoti gerai :) TAi va toks ir komenataras mano NEdraugui :))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 21:26
Elija LŽ
Čia laikinai, kol negaliu atsimokėt vynu //////////////////// ..........
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-26 13:31
ir kiti
... bet širdis duot į snukį neleidžia...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-25 21:09
heroinas
neblogai čia ;) už 1 muštą 10 nemuštų duoda :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-25 18:53
Ninja Tune Fenhir
Čia dar vienas "7 karių" tęsinys;))) Ten pawadinimą galima išsiaiškint;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-25 18:25
agle
nu taip.:)tik greiciausiai as durna nesuprantu ka pavadinimas reiskia:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-25 18:13
TranceSalvation Nusoko nuo proto
ringo riteris pries treneri ar kazka ten:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-25 18:03
tesa
super...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą