Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







(diena trečia)
/Išklotinė/
.
NEL===Na ką, brolau, atėjo metas atsisveikinimui. Esu pakrautas teigiamų emocijų ir tavo vaišingumo, bet kaip sakoma-tėvynė mane šaukia...
NES---Taip, taip, kas jau kas, bet tėvynė tikrai tavęs nepamirš. Bet ir neprisimins. O aš-tai kas kita, nė kirviu neiškaposi. Dabar  kai pagalvoju, mus skiriantį nuotolį vėl teks įveikti  laiškų rašymu.
===Hm? Kiek jau mes prirašę, tai sukalus į vieną daiktą, maž ne knyga gautusi. Antra vertus, kaip dar save galėtai įprasminti, kada jau vaikus užauginai, namus pastatei ir medžius pasodinai? Būtent- rašyk knygą.
---Raštas dėl rašto, jeigu jis savyje neneša jokios info, o tik puikavimasi savo plunksnomis, yra pasmerktas miriop. Tai vėl gi, torsioninių laukų šiūkšlės. Manau mūsų galvose, su amžiumi tų šiūkšlių mažėja?
===Cha, ne tau spręsti ką tavo kaimynas galvoja apie tave. Pasakysiu ir aš tau ilgo ir laimingo gyvenimo receptą. O jis paprastas, bet ne prastas. Įsisąmonink:
„Ką kaimynai galvoja apie tave-ne tavo reikalas. “
---Tenka sutikti. Savo galvos niekam neuždėsi.

===Dar kol mano žemaitukas mėgaujasi avižomis prieš ilgą kelionę, galiu tavęs kai ko paklausti, kad kelio užtektų apmąstymams. Sakyk, iš kur pas žmones tas troškimas valdžios? Juk tai papildomas galvos skausmas ir atsakomybė už kitus?
---Taip, tai vienas iš trijų pagrindinių išbandymų žmonijai, kaip ir išbandymas meile ir pinigais. Bet visi to trokšte trokšta. Klausimas-kaip save realizuoji???
===Na, mano centurijoje taip juokaujama: „Kuo daugiau ir geriau JŪS dirbsite-tuo geriau MES gyvensime. “ Ir tavo gerbūvis priklauso nuo vergų skaičiaus. Svarbiausia tik kad viskas būtų „vsio zakonno“.
---Tai dėl to mes senate ir kimbame vienas kitam į atlapus. O mūsų lobistai žino ir kitokių priėjimo/privažiavimo ir finingų privežimo  karučiu būdų.

===Ką turėčiau perduoti, kokią žinią nuo tavęs savo legionieriams, kai grįšiu?
---Paklausk ką nors lengvesnio.
Bet įgudžius išgyvenimo mokykloje lai tobulina. Tikrai pravers.
Šilko kelio pradžios karalystėje, savo priešams yra linkima-„Kad tu gyventumei permainų laikotarpiu. „ Tai aš norėčiau jiems palinkėti priešingai. Bet kadangi jau taip nėra, tai linkiu bent išgyventi.
... Taip, tikra tiesa. Mano karta nepatyrusi  karo, kaip visos prieš tai buvusios. Tai nereiškia, kad Dievulis leis mums gyventi kaip pasakoje. O ir Karmagedonas nesutiktų.
---Todėl palinkėjimas-BU DĖ TI išlieka galioje.

===Dar grįštu klausimu į aptarinėtą temą. Kaip mes pajusime tas permainas, kada įvyks perėjimas į penktąją dimensiją? Ar tai nusileis kokie angelai ir dangaus trimitais apie tai paskelbs?
---Ne, tikrai ne. Pajusi savo kūnu, tarsi būtum įkišęs pirštus į elektros rozetę. Ir tai tik akimirką.
Bet sektos koduos savo avis, norėdamos išlaikyti pastovioje baimėje, nes baimė-efektyvus valdymo būdas.
Tačiau ženklų danguje ir žemėje daugės, kaip ir permainų mūsų gyvenime (ko aš ir priešui nelinkėčiau).
Ar prieš dešimtmeti, su trupučiu galvojai, kad taip mobiliai komunikuosime ir net tavo centurijoje žibaliniai ir dujiniai gatvių šviestuvai turės akis ir ausis? Būk tikras, noras valdyti ir kontroliuoti tik stiprės, nes laisvas žmogus yra nevaldomas, todėl ir neprognozuojamas. O tai jau didžiulė grėsmė „Abonentui“. Juk labai kažkam norisi turėti privatizuotą vienintėlį kaimo šulinį su spyna ant jo ir kasos aparatu.
===Jo, žinau tokį ir ne vieną, kaimą kryžkelėje.
---Tai kalbant apie technologijas ir sparčius pasikeitimus, tobulumui nėra ribų. Kam tos spynos, kam tie kasos aparatai, kam tie stulpai miestuose su akimis ir ausimis? Daug paprasčiau įsegti mikro čipą kiekvienam žinduoliui (ir dvikojui) po oda. Tada užteks tik vieno, nuo kiekvieno „Vsio zakonno“ įstatymo- nustatyta fininginė kvota į Antikristo iždą. O iš kur jau tu juos imsi, tai jokio kaimyno čia reikalas. Taip kad, ruošk, drauguži, savo suragėjusią odą čipavimui „žvėries ženklu“.

===Cha. Gerai čia užlankstei pabaigai. Tai sakau, šia optimistine gaida ir baigiu savo viešnagę geriausio draugo, savo krašto piliečio pilyje.
Kaip visada sakau-sėk avižas, gal kada prireiks vėl. Arba ne.:)
Lik sveikas.
---Tiesaus ir lygaus kelio, mielas drauge.
2012-12-22 12:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-23 23:13
Piligrimė
atsiprašau ,spustelėjau per daug.<:(><:(>
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-23 23:12
Piligrimė
Tiesaus ir lygaus kelio, mielas drauge tik pirmyn nesidairant atgal.<:)><:)>.
Ir neįsileisk  gyvatės į užantį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-23 23:12
Piligrimė
Tiesaus ir lygaus kelio, mielas drauge tik pirmyn nesidairant atgal.<:)><:)>.
Ir neįsileisk  gyvatės į užantį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-23 23:12
Piligrimė
Tiesaus ir lygaus kelio, mielas drauge tik pirmyn nesidairant atgal.<:)><:)>.
Ir neįsileisk  gyvatės į užantį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-23 16:23
Mute
Išklotinė pavyko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-22 21:49
vidinė tuštuma


Geras:)„Ką kaimynai galvoja apie tave-ne tavo reikalas"

Gero vėjo:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-22 16:53
Ties riba
Gerai čia užlankstei pabaigai.:DDD
Sėkmės Gyvatės metais.:)Rašyk toliau:)>
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą