Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-26 21:00
St Sebastianas
Mieloji Lengvai,

visų pirma, ačiū rašomas su ū, o ne su ų. Rimtai.

Antra, man rodosi tu truputį ne tuo kampu skaitai komentarus. Na, dabar pati labai rimtai pagalvok, kuo tavo kūrinukas yra geresnis už "Raudoną mėnulį"? Nepagalvok, jog tai įžeidimas, tai labai rimtas klausimas. Ypač, kai autorė gali lygiai taip pat pasakyti, jog tai tarsi avižiniai sausainiai pusryčiams ar vakarienei.

Kartais Jūsų,

st.Sebastianas

P.S. Nepyk už komentaro formato kopijavimą, bet negalėjau susilaikyti. Labai tikiuosi, kad į klausimą atsakysi.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-26 11:49
Lengvai
Mieli rašykai,

visų pirma, ačių labai labai už skaitymus ir komentarus, smagu sulaukti tiek nuomonių. Rimtai.

Antra, man rodosi jūs truputį ne tuo kampu skaitot šį mano tekstą (na, pastaruoju metu man daug kas rodosi). Šis tekstas - kaip avižiniai sausainiai. Na, juk galima iškepti Napoleoną, Dainavą, ar dar kokį šedevrą, bet jei labai norisi avižinių sausainių, negi imsi išsidirbinėti? Perskaitykit jį su arbata ir tais paprastais sausainiukais, gal bus skaniau, šypt.

Visada Jūsų,
Lengvai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-25 21:16
St Sebastianas
Sebastianas norėjo pasakyti, kad buvo galima pasiekti žymiai geresnį rezultatą. Tekstuką perskaitai ir supranti, kad greitai jo nelabai prisiminsi, nors tai galėjo būti geras, papaprastas kūrinukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-25 15:44
augaviskas
Sebastianas turbūt norėjo pasakyti, kad fantastikos skyrelyje nelabai tinka tokie proziški ir neprisotinti holivudinių efektų lietuviški tekstai. Nors kažkiek pritarčiau kritikams: tekstas primena tipinio lietuvių provincijos rašytojo apsakymą, kurio pagrindinės ypatybės – šiuolaikiška lietuviška atmosfera, praskiesta pasaulinėmis madomis, pateikiama klasikinėmis prozos priemonėmis. Iš tikrųjų, siužeto idėja nebloga, dėstymas truputį paviršutiniškas, finalinė scena galėtų būti įtaigesnė ir mažiau humoristiškai lengva. Kita vertus, skaityti nuobodu nebuvo, bandymas vykęs.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-25 14:26
Zefyra
Paskaicius kurinuka ir Sebastiano komentara noreciau si ta pridurti apie pabaiga. Buciau labaiu apsidziaugusi jei smeklai tai svestas vanduo butu nei trupucio nepakenkes :) Net tevo ir sunaus saukimasis butu tapes beprasmiu.
Viskas tikrai buvo idomu, kol neprasidejo pokstas su liepsnojancia smekla, "paprasta mergina" ir "vis tiek man patinki". Jo, tu man irgi, bet tai nereiskia, kad dabar nesuleisiu tau i kakla savo vampyrisku dantu :D

Ech, tiek to, kaip yra taip yra :) Ar daznam pasitaiko parasyti super duper stulbinancia pabaiga, kad visi liktu issizioje is nuostabos?

(p.s. atsiprasau kad be lt raidziu, klaviatura ne ta)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-25 14:12
St Sebastianas
Ir?

Idėja labai silpna. Jos gelbėti nebndyta įdomiomis priemonėmis. Na, buvo galima sukurti tokią aplinką, kad iš siaubo pradėtų klykti kiekvienas pagalvojęs apie kūrinį. Galų gale buvo galima sukonstruoti įdomius, išskirtinius personažus.  Na, tarkime, mergina nimfomanė, kuri savo aukas traukia į savo mažytį Volvo. Arba padaryti ją patrauklesnę paaugliams - nekrofile.Tuomet parodyti vidinę kovą tarp noro nusitempti vaiduoklį į Volvo ir pareigos apšlakstyti jį švęstu vandeniu. Dabar tas pasilaistymas atrodo ne kaip netikėtumas kūrinio pabaigoje, o kaip paprasčiausias belenkas, padarytas tik tam, kad suimituoti netikėtą pabaigą. 

Perskaičiau ir nesigailiu, bet ir nesidžiaugiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-25 04:49
Lengvai
Ladna, daugiau taip nedarysiu. Nors man tai vis tiek patinka mano rasliava, va ir Jorimai patiko=]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-24 22:37
Meškiukas
Tiek tempei tempei iki focus-pocus, o paskui ta scena su šventu vandeniu - pyst ir nebėr. čia dabar :/ Man labiau būtų patikę atvirkščiai- keturios pastraipos, kur pragaro kančiose plevena prosenelis ir viena dalis apie mėtinį Kent'ą
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-24 20:03
Aurimaz
Silpnokas išpildymas. Juk galėjai ir pačią silpniausią idėją patraukti geru stiliumi, deja, to čia nerasta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-24 17:04
Fake_writer
Pasiutus merga-goastbuster
Tik nė velnio neaišku, kam ją atvedė pas tą dvasią? Prosenelio dvasia jaunų mergų mėgėja buva?
Parašyta visai gerai, bet mintis kūrinio slabnoka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-24 16:31
Sportbatis
Mane tai jau ima biesint po truputį tos klišės, kur pagoniški (arba kad ir kokie zoroastristiniai) reiškiniai likviduojami krikščioniškais ritualais, pateikiant tai kaip krikščionybės neabejotiną pergalę prieš kitas religijas.

Kodėl negali kartais būti koks nors moralus giedantis angelas, nuvejamas žalčio pagalba arba apmėtant gaidžio žarnomis...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-24 12:34
Jorima
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 32]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą