Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 39 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Prestižinius vardus turintys drabužiai – jau ilgą laiką nėra jokia naujiena. Jeigu esi išsipusčiusi poniutė -  nes tau tiesiog nusišypsojo laimė susirasti turtingą vyrą ar draugą (šiandien toks procesas įvardijamas taip pat prestižo reikalu) – gali eiti gatve aukštai iškėlusi galvą, nes tau ant palaidinės puikuojasi „Louis Vuitton“ užrašas. Bet kodėl? Kodėl tu nematai skaisčiai šviečiančios saulės, kodėl nejauti pavasariu dvelkiančio mėlyno dangaus? Gal  todėl, kad saulė įgyja rusvo tarytum saulėlydis atspalvio o dangus nebėra toks mėlynas, kai tu žvelgi į pasaulį užsidėjusi PRADA akinius nuo saulės? Tai tikriausiai.
Visai kas kita, jeigu tu esi paprasta. Paprasta, vadinasi, nesmulkmeniška nei sau, nei kitiems. Etiketės tau nereikalingos. Tau reikia tik aplinkinių šypsenos, džiaugsmo mylimų žmonių akyse. Bet skirtingai nei pirmuoju atveju – tu neturi to turtingo draugo ar vyro, kuris galėtų kaskart tau paprašius atiduoti savo kreditinę kortelę, su mažiausiai keturženkliu sąskaitos likučiu. Tau to nereikia, štai kodėl tu nesupranti, kodėl gali reikėti kitai. Bet juk žmonės per daug skirtingi.
Prekiniai ženklai tokie kaip - „Burberry“, „Calvin Klein“, „Escada“, „Gianfranco Ferre“, „Versace Classic“, „Chanel“, „Celine“, „Givenchy“, „Marks & Spencer“, „Ralph Lauren“ – veikia magiškai. Bet ne kiekvieną. Tikrai ne. Tai priklauso nuo žmogaus vertybių. Ir tada tu perki - net nesimatuodama krauni į savąjį krepšelį. O perki tu ne „Ralph Lauren“ marškinėlius, bet etiketę – tą mažytį inicialą. Atrodo, nereikšmingą, bet kurgi. Ir tada vaikščioji pas drauges, jūs rengiate madų šou, ir puikuojatės, kurios etiketė žinomesnė – „Calvin Klein“ ar „Chanel“, „Escada“ ar „ Burberry“. Ir taip beveik kiekvieną dieną.
Ir kodėl gi renkiesi žymius prekinius ženklus? Kodėl močiutės megztą megztinį iškeiti į sintetinį „Marks & Spencer“ švarkelį? Paprasčiausiai tu bandai lygiuotis į Vakarus. Žinoma, neapsvarstydama visų už ir prieš. Tau to reikia, spontaniškai, neapgalvotai, bet reikia. Ech, tos garsios etiketės... Jos daug gali.
2012-05-07 13:49
Video
2012-05-10


Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-07-09 01:59
Passion_
Nors ir rašoma apie tuščius dalykus, bet gan įdomiai. Sėkmės kūryboje!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-13 09:53
Kepkel
Tu mane netaip supratai. Man ne dalykas čia kliūva. O branda. Kitaip sakant, daug dalykų Tavo tekste būtų galima atleisti, jei autorius būtų 10-11 klasės mokinys/-ė. Bet dabar gi man atrodytų, jog studentas/-ė turėtų būti susiformavęs šiek tiek mažiau naivų ir realistiškiškesnį požiūrį į tokius reiškinius kaip prekės ženklo kultas, populiarioji kultūra ir panašiai. Nebrandu arba provincialu - rinkis kap man Tave traktuot. 


Kalbi, ko gero, apie filologiją. 

Dovanok už šiurkštumą ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-10 20:56
Greta Čitavičiūtė
Galvoju, kad studentai vieni iš protingiausių žmonių mūsų šalyje, nes jie nuolat tobulėja, sužino daug naujo :)

o tokie žmonės, kurie sugeba tik pasakyti :" Omg, audito pagrindus?" nepasižymi didele tolerancija. Sakykite, o kas čia blogo, kad studentė rašo?

Nestudijuoji filosofijos, vadinasi, nesimokai nei gimtosios kalbos stilistikos ypatumų, nei plotoji kalbos tradicijų. Todėl ir yra sunku rašyti. Čia TIK APIE TAI.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-05 12:50
Kepkel
Omg, audito pagrindus?! Tai čia dar ir studentės rašymas?  Tai gal čia studijuot atvažiavus į kokį didmiestį Jus taip pribloškė brando kultas?

O sunku kažką parašyt įspūdingo ir studijuojant filosofiją. Čia ne apie tai. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-22 17:16
Juodvarnė
Nepritariu daugeliui čia išsakytų minčių: nebūtinai turtingos moterys yra tuščios, nebūtinai jos yra turtingos dėl savo vyrų. Kadangi rašinyje painiojami ir greta sudedami visai skirtingi prekiniai ženklai, tai ir apie juos yra daug netiesos. Pavyzdžiui, ką turi bendra Chanel ir Marks & Spencer? Vieni prestižiškiausių mados namų ir prekybos centro lygio parduotuvė, siūlanti madingus rūbus iš pigių medžiagų? Paprastai garsių dizainerių drabužiai, kaip ir kai kada močiutės megztinis, būna gaminami iš itin geros kokybės prabangių medžiagų. O tada visokie Marks & Spencer padaro sintetinių atitikmenų, prieinamų didesnei auditorijai. Tad siūlyčiau labiau įsigilinti į temą, kuria rašote.

Dabar dėl stiliaus. Reikėtų atsisakyti primygtinio teigimo, didaktikos, nes tai atbaido skaitytoją. Vietoj teiginio kai kada įterpkite klausimą - tai kur kas įtaigiau veikia.

Šiaip kalbėjimas sklandus, jei susitvarkysite su stiliumi ir labiau paplėtosite savo mintis, manau, bus tikrai neblogai. Kol kas 2
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-10 16:18
Greta Čitavičiūtė
Labai ačiū :) sunku parašyt kažką tokio įspūdingo, kai nestudijuoji filosofijos :) o įkvėpimas šiam atėjo skaitant audito pagrindus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-09 21:16
Le Hawk
Labai teisingos mintys, man šitas patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-07 19:28
vyresnėlė
Todėl, kad tuštybės manija apsėdo ir nenulipa.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą