Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Piliponis ir Šeškelavičius. Naktis. Karčiama 1.

karčiama, kurios savininkas Šeškelavičius. Piliponis ateina vakarais. kartais tai gili naktis. kaip ir šiuo metu.


šeškelavičius.

Justai, kas tau? Dieve, koks tu kūdas.. Justai, kas tave taip?

PILIPONIS.

Nekreipk dėmesio. Gavau į snukį, nes pasakiau tam Neverauskui, kad daugiau Katažinos neprievartaus. Tai jis ir norėjo iš manęs lavoną padaryti.

Šeškelavičius velka sumuštą Piliponį. Sodina į suolą ir atneša atsigerti. greičiausiai vandens, nes dar nori išgirsti jo pasakojimą.

ŠEŠKELAVIČIUS.

o tu negirtas?

PILIPONIS.

Neverdausko kumštis - kaip degtinės butelis. Vienodai kerta. Tai šiandien sudarom revoliucijos planą?

ŠEŠKELAVIČIUS.

ar turi sveikatos, Justai?

PILIPONIS.

Seni, tu nežinai Justo Piliponio? Klok žemėlapius..

ŠEŠKELAVIČIUS.

Gal dešros?

PILIPONIS.

o gal degtinės ir mergų? Ne, Juozai, taip mes pasaulinės revoliucijos nepadarysim. Nešk vandens ir pradedam. Mes neturim laiko. Jeigu Piliponis nuo Neverdausko į snukį gauna tai ar nėra ženklas, kad mes su pasauline revoliucija jau vėluojam?

ŠEŠKELAVIČIUS.

nepasakyčiau. ir man kartais norisi tau užvožti, bet dėl to revoliucijos nedarysim?

šeškelaviius tvarko. ruošia pasaulinio revoliucijos plano kūrybai stalus. kas ta kūryba? išduosiu, kad tuojau bus kviečiamas policininkas.

PILIPONIS.

Taip supartalino man snukį tas lenkas.. Žinai, Juozai, ar praeitą kartą parašei, kad reikia visoje Lenkijoje įsteigti „Komunizmo moterų dvasyklą“. Tikslas: kad lenkų kalba būtų užteršta komunizmo frazėmis. Kai bus užteršta komunistinėmis frazėmis ale: moteris, klara cetkin, kovo 8 diena, prostitutė. Lenkų kalba neišlaikys tokio pažeminimo ir lenkai nustos lenkiškai kalbėti, nes būdami išdidūs jie beliakokia kalba nekalbės. Tam reikia įsteigti moterų dvasyklas, o jau tose dvasyklose tai kalbės apie komunizmą poprostu.. Rašyk laišką..

ŠEŠKELAVIČIUS.

Laiškas - pavojinga. Pagalvok. Reikia į Krokuvą siųsti pasiuntinį.

PILIPONIS.

žinau, Mėčka.

ŠEŠKELAVIČIUS.

ir aš tą patį pagalvojau. Kviesti?

PILIPONIS.

kviesk.

šeškelavičius atidaro rūsio duris ir iš ten išlenda Policininkas Mėčka.

ŠEŠKELAVIČIUS.

Mėčka, išgersi?

POLICININKAS.

O galima?

PILIPONIS.

negalima. Ar esi pasiryžęs pasaulinei revoliucijai, Mėčka?

POLICININKAS.

ką man sakyti?

ŠEŠKELAVIČIUS.

amen

POLICININKAS.

amen

PILIPONIS.

tai pasiruošęs ar amen?

POLICININKAS.

klausau, jūsų prakilnybe.

PILIPONIS.

vyksi į Krokuvą ir ten susirasi pani Pėčką. Prisimeni tą lenką su ūsais, kur pardavėm mišką ties Kruoniu?

POLICININKAS.

Tai čia buvo Pėčką? Nu aš jeigu jį pamatysiu - išmalsiu snukį ir žeme vilksiu.. Jis mano Reginą prievartavo, kol vaiką neužtaisė. O po to ir toliau per prievar..

PILIPONIS.

ką tu čia atvedei, Juozai?

ŠEŠKELAVIČIUS.

Mėčka. Policininkas. Revoliucijos pasiuntinys Lenkijoje. Būsimas.

PILIPONIS.

Rykiuot. Ramiai. Himną uždainuok. Tik tyliai, o bus kaip visada..

giedamas Internacionalas. Vyrai pavargę po dienos darbų krenta ir čia pat dar vis beniuiniuodami giesmę užmiega prie stalo. Šeškelavičius renka indus ir ruošiasi miegui. Išjungia šviesą.
2012-03-27 14:37
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-27 23:54
Viliutė
Vietoj Šeškelavičiaus galėjo būt ir Šeškas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą