Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... norėčiau taip gyventi, kad nereikėtų nuolatos reabilituoti savo smegenų... norėčiau kad būtų ramu ir galėčiau gerai jausdamasi padėti kitiems būti šalia manęs laimingiems... kaip išgyventi? Kaip išlikti žmogumi tokioje situacijoje kai pats turi išsigydyti nuo visuomenės požiūrio... norėčiau gyventi ir džiausgtis tuo ką turiu bet ar aš turiu dar ką nors... norėčiau gyventi ir būti ne ligoninės sąlygomis... kaip man gyventi ne durnyne o su normalia psichika?

Pirmiausia reikia nuteikti žmogų geram ir gėriui... norėčiau kad visi tai suprastų kas yra gėris, bet deja ne visi žino kas yra tiesa ir mintys ne pas visus slenka į gėrį, norėčiau kad žmonės žinotų kas tai yra tiesa ir teisingumas... ir už gerus darbus nesiūstų psichiatrinėn... aš nesuprantu kodėl jei visiškai viską paaiškinu ir gaudausi situacijoj, suprantu realybę tai žmonės nori įgrūsti mane į psichiatrinę...

Kaip atgelbėti žmogų iš beprotiško liūdesio... norėčiau kad tai būtų taip lengva, bet deja šiuolaikinis žmogus skęsta depresijos liūne... kaip man gyventi ir kaip išgyventi kai nuolat visur turiu skleisti gėrį ir šviesinti nuotaiką, o geri dėl to kenčia, o blogi supranta kad aš gera ir nori skriausti...

Kaip tai suprasti reabilitacija. Reabilitacija yra panašiai kaip ir refleksas.... tiesiog reikia skleisti gėrį ir į gėrį žmogus atsilygins gėriu//... bet jei aplinkui tik blogi žmonės, jų akyse kaupiasi ašakos kai mano skaisčią prieš laimę sielą...

Norėčiau žinoti ką apie tai tu galvoji... aš galvoju panašiai kaip apie laimės kūrimą sau pačiam... panašiai kaip apie skleidimą laimės visur ir visada... TAČIAU nieekada nereikia užmiršti kad ir giminaitis gali būti priešas... kad ir giminingi jausmai kertasi... kad ir šalia esantis gali būti toli....


2002 12 05 šiauliai
2012-01-20 11:24
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-15 08:43
Ugnė Byrė
Perskaičiau vienu atsikvėpimu. Kaip lengva autentiškus tekstus tiesiog paskelbti nieko vertais... Taip patogiau. Negirdėti širdies šauksmo nepaslėpto, neužkoduoto. O aš skaitysiu ir skaitysiu šitą tekstą, nes jis geriausias mano šios dienos skaitinys. Tai liudijimas, kad yra žmonių, kuriems dar skauda dėl mūsų karnavalinio pasaulio. Bet mes jiems esame paruošę bepročio kaukę.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-22 14:33
Anija Rami
galvojimas kad žmonės nežino kas tai yra gėris ir teisingumas ir baimė kad "už gerus darbus" siunčiama psichiatrinėn, taipogi galvojimas "nuolat visur turiu skleisti gėrį ir šviesinti nuotaiką" - sociumo akyse panašu į lengvus sutrikimus ir tictac grubūs receptai - gan racionalu , nors ir chamiškai negailestingi ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-22 13:02
aš lapė
Labai prastas darbas.

Visų pirma, čia tikrai ne esė. Visų antra, kyla mintis, kad arba tekstą rašė autorius, labai atsiprašau, tikrai turintis psichikos problemų (ir nemažų), arba itin puikiai įsijausta į tokį vaidmenį.

Apskritai, ką apie tai galiu pasakyti - kliedesiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-20 12:08
Sutemų Sesuo
...atsiprašau už klaidas, nes kai skubu, klavet. nespėja...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-20 12:06
Sutemų Sesuo
...visų pirma (nors niekada komentaruose neužsiimu aiškinimu buvusių komentarų) tictac, jus gerbiu už kūrinių komentarus, deja čia jūs esate kaip koncentracijos stovykloje esesininkas, gal nesate naujas Mengelio įsikūnyjimas, atleiskite už tokį išsireiškimą, bet mano nuostata prieš tokius receptus, taip tai senas sielos ligonių gydymo metodas, bet dabra ne viduramžiai, o kas gali užtikrinti, kad jūs arš aš niekada nepapildysime jų gretas..., labai atsiprašau, bet tolerancija kiekvienam pravartu...

...dėl kūrinio, jei jūs sustyguotumėte savo darbą, labai gerai pagalvotumėte, tai tikrai galima iš tokių minčių padaryti ir visai tinkamą darbą ir net menišką, deja jūs darote mintis chaotiškas, einate gan paprastu keliu:man blogai(lyriniui herojui), ką gali kas patarti, deja apgailestauju, kiekvienas meno kūrinys neiško patarimo, jis jau savaime yra ,,,receptas iš esamos padėties išbristi...nekuolinu, tik ne tai...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-20 11:40
tictac_it
Jums skiriama trijų parų miego deprivacija, ledinio vandens po du kibirus ant galvos kas trys valandos ir kas valandą ricinos aliejaus po šaukštą - orališkai.Jei nepadėtų - pabandykite pabėgioti nuogas Vilniaus gatve ...:))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą