Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







-Kaip sekasi mano Uberzombio gamyba? – pasidomėjo Karabasas Besmiertnas.
-Blogai, nes visą jūsų armiją išžudė Pašlemėkai.
-Kaip visą armiją? – pasikrapštė nosį blogio išsikūnijimas.
-Jie panaudojo superslaptas technologijas, apie kurias jau prieš šimtmetį rodė Discovery kanalas. Taigi, aš turiu būdą joms pasipriešinti. O dabar eisiu Uberzombiui montuoti kojas.

*****
Pašlemėkai anuo tarpu nieko nežinodami, keliavo per Karabaso žemes. Jie buvo garbingi taikos nešėjai, todėl pakeliui visus žudė. Yra lavonas – nėra problemos. Galiausiai jie pasiekė Karabaso pilį. Pašlemėkų nuostabai, jos niekas nesaugojo. Ketveriukė, nusprendusi, jog atsarga gėdos nedaro, nieką užpuolė ir žiauriai nužudė. Jiems tai padarius iš visų pakampių ėmė lįsti zombiai. Šie lengva ristele šliaužė prie pašlemėkų. Keliautojams neliko nieko kito, kaip gintis. Ir nuginė jie vienas kitą per pilies menes, koridorius, požemius ir kapines. Zombiai dėl tokio svečių elgesio pasijuto labai nejaukiai ir įkūrė pirmąją zombių teisių gynimo organizaciją, dabar žinomą Parlamento vardu.
Begindami vienas kitą per sales pašlemėkai pateko į Karabaso Besmiertno laboratoriją. Tai buvo milžiniška patalpa. Ant jos sienų buvo sukabinti plakatai rodantys žmogaus ir gyvūnų sandarą, aiškinantys kaip elgtis su kai kuriais čia esančiais įrenginiais ir reklamuojantys naujausias šlapiakelnes. Laboratorijoje jau laukė pats Karabasas Besmiertnas, jo asistentas ir Uberzombis. Karabasas Besmiertnas sėdėjo fotelyje, ant kelių laikydamas puodą su spragintais kukurūzais ir be perstojo besikrapštydamas nosį. Asistentas visą laiką asistavo Karabasui, mat buvo mažumėlę gėjus. Uberzombis buvo negyvas gyvūnas, sulipdytas iš įvairių gabalų. Vos prasidėjus projektui žmogaus lavonus galėjai gauti kur tik nori. Deja, po metų paklausa viršijo pasiūlą, todėl teko naudoti ir antraeiles žaliavas, tokias kaip vištos smegenys, karvės kojos, šuns žarnos, žąsies kiaušiniai ir pan. Siekiant pasiekti aukščiausių kovinių savybių, Uberzombis turėjo šimtą kojų, šimtą rankų, šimtą galvų ir vieninteles vištos smegenis.
-Jūs tik pasižiūrėkite į jo! – sušuko medinė lėlė.
Visi laboratorijoje esantys sužiuro. Po to palygino su tuo ką turi patys. Visi nusivylė savimi. Niekas kitas, tik Uberzombis turėjo tokius ilgus ir žvilgančius plaukus. Tuomet ir prasidėjo. Kaliausia grėsmingai pašoko, tačiau asistentas nieko nelaukdamas išsitraukė oro gaiviklį ir pripurškė visą patalpą rožių aromato. Pašlemėkai siaubingai išsigando, nes pamanė, kad jiems jau išmušė paskutinis skambutis. Uberzombis grėsmingai pažagsėjęs žengė link ketveriukės. Deja vištos smegenys nesusidorojo su informacijos srautais. Kojos susipainiojo ir Uberzombis pargriuvęs susitrenkė visas šimtą galvų. Smūgio metu nuo vištasmegenių nukrito aušintuvas ir jos kaip mat iškepė, nes buvo užturbintos iki beždžionės lygio. Iš nuostabos Karabasas Besmiertnas per giliai pakrapštė nosį ir pažeidęs savo smegenis mirė ne vietoje. Asistentas atsidavė likimui, o šis jį pamylėjo iškreiptu būdu. Pašlemėkai, kaip ir suplanavę, surengė pilyje milžinišką orgiją.

Epilogas

Marihuanijos karalius prisikėlė tryliktąją dieną kaip zombis. Vėliau jis tapo žymiu vargšų gynėju ir buvo tituluotas „Neturtingųjų karaliumi“.
Ragana, atlaikiusi masinio naikinimo ginklo ataką, įkūrė laidojimo biurą ir įsigijo monopolines teises laidoti Marihuanijoje. Lūšnelių rajone įvykęs sprogimas raganą pavertė turtingiausia karalystės gyventoja. Po penkiolikos metų ją sutrypė pasibaidžiusių kačių banda.
Kaip jau minėta anksčiau, burtininkas užduso be atsikvėpimo sakydamas per ilgą sakinį. Vėliau jį reklaminiais tikslais kaip iškaba panaudojo vietinis sexshopas.
Kaliausia įkūrė parfumerijos kompaniją. Deja, kurdamas kvepalų kolekciją „Uberšeškas“ mirė nuo apsinuodijimo, kartu su savimi kapuosna nusinešdamas ir šimto kilomyliajardpėdžių spinduliu gyvenusius gyvus padarus.
Purvius tapo žymiu magu ir strategu. Praslinkus dvidešimčiai metų, kariaudamas Warcrafte 2 jis užmiršo kodus ir buvo užmuštas.
Medinė lėlė tapo žymia porno žvaigžde. Deja, perspektyvios aktorės gyvybę nutraukė gaisras kilęs filmuojant filmą „Medinė lėlė, Pinokis ir Buratinas“.
Rachitektą aptikę archeologai nusprendė, jog tai ritualinė auka, skirta saugoti kelią nuo visokių negerovių.
Nykštukas bezdukas Marihuanijos sostinėje įkūrė santechninės pagalbos tarnybą. Jam neteko pamatyti klestėjimo laikų. Piktas likimas lėmė, kad nykštukui prisivalgius pupelių šalia atsirastų užkietėjęs rūkorius. Sprogimo metu buvo nušluotas pietinis lūšnelių kvartalas.
Praslinkus penkiems metams niekas buvo pripažintas liaudies didvyriu ir jam pastatytas nieko neprimenantis paminklas.
Zombių organizacijos įvairiais pavadinimais paplito po visą pasaulį.
Iš Karabaso Besmiertno padaryta iškamša iki šiol eksponuojama jo pačio laboratorijoje. Šiuo metu iškamša išvykusi atostogų.
Asistentas kai kurias Uberzombio dalis pritaisė sau. Deja, paaiškėjo, jog daugelis jo prisisiūtų dalių priklausė gyvuliams. Tapęs zoofilu asistentas pragyveno penkis metus, galiausiai jį sutraiškė dramblė užsimaniusi būti viršuje.
Uberzombis buvo išardytas ir parduotas dalimis. Dabar Karalystės saugumo departamentas tiria ar į tai nebuvo įsivėlusios tarpkaralystinės teroristų grupuotės.
Likimas neapsikentęs su nuolatine  asistento neištikimybe pasidarė ironiškas. Galiausiai, pagautas įsiūčio lėmė nykštuko susprogdinimą ir asistento sutraiškymą. Už tai buvo nuteistas keturiasdešimčiai metų kalėjimo.
Ką tik, [įrašyti savo vardą] perskaitė šį kūrinį, pilną klaidų, nesąmonių ir nesveiko humoro. Didžiam Marihuanijos gyventojų nustebimui ir pasibaisėjimui, kūrinys skaitytojui patiko...

The pabaiga
2003-11-11 23:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 24 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-31 13:06
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-01-04 13:33
baklazanow
taip, patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-08 01:22
Miegapiale
Niu, pabaiga gal galėjo būti ir linksmesnė, nors "kaip kūriniui, pilnam klaidų, nesąmonių ir nesveiko humoro" tinka, nes yra nesamoninga :}}}}}
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-05-05 22:00
Svajoklis I
Yra lavonas - nėra problemos? Chi.
Geras geras, juokai per juokus.
Labai patiko tas su plaukais :) Cool.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-24 21:31
DragonFLY
Ką tik, [DragonFLY] perskaitė šį kūrinį, pilną klaidų, nesąmonių ir nesveiko humoro. Didžiam Marihuanijos gyventojų nustebimui ir pasibaisėjimui, kūrinys skaitytojui patiko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-13 16:19
OlD_Death
Visiems esamiems ir busimiems marihuanijos skaitytojams - SKAITANT NEVALGYT (bo bl vos zombiu nevirtau pritrukes oro ;) )
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-01 20:09
Anglis Raudonsnapė
Jo...smaikstus ir parodiskas:)tiktu i televizija;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-07 13:26
Dunkelheit
unreal
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-03 18:13
Darrrka
geras ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-30 15:59
fryla
dievazi, tu tikrai MOKI rasyti!!!
nieko sau...suzaveta, kaip tik ymanoma :) ir ko anksciau as neperskaiciau? vajezau...:)))))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-12 15:39
Gucė
kurinys skaitytojui patiko /////
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-11 23:48
mmmm
:)
Neblogai, bet, kaip jau kažkoks ateivis apačioj minėjo trečia geriausia.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-11 23:35
Sienos Giluma
///// didžiam Marihuanijos gyventojų pasibaisėjimui, už suderinimą nesuderinamo. O kas dėl klaidų, tai rašosi (ir sakosi) ne "pačio", bet "paties.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-11 23:24
Linderfan
jega... super... na manishkis kurinys baigsis truputeli kitaip... bet argi cia esme? :]]] jega... gaila kad baigesi... bleen... pasiilgsiu Marihuanijos... /////
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-11 23:19
ShPyDzhy ore
kazkodel daugiau ne humoro, bet ironijos... bet vis tiek as marihunijoj gyvensiu! ;D /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-11 23:17
Haldir
su plaukais patiko, uzturbinti smegenys patiko bei keletas perliuku epiloge kur susisieja istorijos :)))
bet trecia vistiek geresne ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą