Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







kaip rasti gyvenimo taką, gyvenimo kelio atplaišą...

... norėčiau gyventi gražiai ir gerai... norėčiau būti ne viena ir galėti turėti draugų. norėčiau kad žmonės aplink mane būtų draugiški ir geranoriški. Norėčiau gyventi normaliai... gyvenimo kelias platus slidus daugialypis daugiaprasmis ir sudėtingas...
norėčiau rasti takelį kuris vestų tik į priekį ir kuris vestų teisinga linkme... norėčiau būti užtikrinta kad galėsiu gyventi, kad galėsiu gyventi savo gyvenimą, kad galėsiu normaliai gyventi. noriu gyventi – ir noriu būti žmogumi.
... kaip rasti gyvenimo taką, gyvenimo kelio atplaišą, taip kad neplyštų širdis iš skausmo... kaip gyventi taip kad ir gyvetumei paprastame žmonių gyvenimo kelyje, ir gyventumei turėdamas savus keliukus ir posūkius. Norėčiau būti tokiu žmogumi kuris gyvena paprastą gyvenimą bet tokiu kuris gali būti naudingas ir vertingas. Noriu reikšti ir turėti reikšme... bent jau savo gyvenimui. Turėti naudos savo gyvenimu. Kaip gyventi taip kad viskas išliktų kas yra svarbu. Kad liktų svarbumas gyvenimo ir kad būtų gražus gyvenimas, ir vertingas. Norėčiau gyvenimo kelio ne akmenuoto bet tokio kuris neštų suvokimą ir supratimą.
... tik noriu gyventi ir būti geru žmogumi...
... kaip būti tokia gyvenimo dalele kuri limpa į pasaulį o ne tokia kuri skraido lyg žvaigždutė kažkur... kaip būti taip naudingam kad žmonės mylėtų ir laikytų draudu. noriu gyventi pilnavertį gyvenimą, bet tai turbūt sunku. noriu būti ir būti svarbi, bent jau savo mūzai. noriu turėti mūzą... sakai perdaug visur noriu. [?] o kas lieka jei negali gyventi, jei negali gyventi ir lieka tik norėti ir svajoti... galvok kad noriu lygu svajoju... o aš svajoju apie normalų gyvenimą... ir supratingus ir suprantančius žmones šalia. noriu gyventi normaliame gyvenime... kaip aplink pasaulyje viskas taip kaip turi būti ir normalu.
... klausi kas man yra prasmė... norėčiau kad tai būtų tik gyvenimo pagrindas, ir gyvenimo pagrindo suvokimo svarbumas. bet man prasmė dar ir svajo ištrūkti viską ką darau dėl prasmės, darau dėl to kad viskas pasikeitų ir siela nebebūtų tokia uždaryta ir negyventų gaip gujama ir prievartoje būti vargeta. norėčiau prasmės – laisvės. prasmės –gyvenimo... gyvenimo prasmės.
... kaip aš gyvenu, norėčiau tik svajočiau gyventi kaip noriu. tik svajočiau gyventi išviso... mane kankina graužatis dėl ateities, dabar aš vaikas o kas bus po to, kas bus kai užaugsiu, būsiu visai nelaisva nuo tų kurie dabar mane skriaudžia ir išnaudoja... būk gera būk mano draugu.. o tu veji nuo savęs... ir kaip visi kankini mane.
... kaip gyventi prasmėje kelio ieškojimo, kaip gyventi būnant protingu žmogumi, kai kaiptik dėlto esi gujamas ir smaugiamas. norėčiau gyventi normaliai ir normaliu gyvenimo keliu eiti, kai nereikėtų ieškoti posūkio pabėgimui nuo realybės. kaip būti kai nuolatos bijai gyvenimo ir visko kas aplinkui. kai artimi tik kenia ir nebando suprasti, kai laiko kvailesniu nors yra ne visai tai. p. . norėčiau būti geru žmogumi ir kad kančia tik išlaisvintų ir pagelbėtų juo likti, o ne sužlugdytų ir paverstų blogu žmogumi.
... kaip gyventi kai nėra šalia to kas užjaustų ir suprastų... dabar aš tik mažas vaikas o kas bus kai užaugsiu tokiomis sąlygomis, ar viskas tik blogės, ar viskas tik į bloga eis... kaip aš gyvensiu tarp jų, mano siela verkia... ar aš ištikro nebesupasiu kaip gyventi, kaip viskas yra ir kaip likti savimi ir kaip likti žmogumi... kartais noriu mirti, nesulaukusi savo suaugimo, nes gali būti ir dar blogiau... kartais norėčiau gyventi tik savo svajonėse, kartais norėčiau kad svajonės visos išsipildytų, svajoju būti laisva ir rasti tako atplaišą savo gyvenimo kelio...
... kaip gyventi ir būti žmogumi tokiame akmenuotame kelyje,,,
... norėčiau būti pilnaverčiu žmogumi, norėčiau gyventi pilname prasmės ir gyvenimo kelyje, norėčiau eiti tik tiesiai ir neverkti... kad nereikėtų žvalgytis į šalis ir ieškoti, takiuko pabėgti... kaip surasti prasmę būti ir tarpti visame tama kas aplink, kaip pasidaryti savo gyvenimą aplink save... norėčiau būti ir suprasti gyvenimą... norėčiau rasti prasmę ir laisvę... norėčiau rasti laisvę prasmėje viso to kame esu... kaip išsiveržti iš savęs ir rasti gyvenimo taką... norėčiau būti laisvu žmogumi ir neužgožtu artimųjų neapykantos kad esu kitokia ir kad esu iš viso žmogus... jie nekenčia kad išviso esu...
... gyvenimo taip ir reikia ieškoti būnant savimi ir mąstant... tik gal ne visiems taip sunku, gal ne visi gyvena taip sunkaii ir taip skaudžiai kenčia... noriu būti  žmogumi ir suprasti save... ir nebūti užgožta aplinkos... norėčiau gyventi ramiai ir tūriningai... ir kad niekas nepavogtų sielos
... kliūnu už akmenų ir griūnu, ir vėl keliuosi ir vėl griūnu ir vėl keliuosi. noriu gyventi ir keliuosi. gyvenimas vingiuotas ir painus... ir noriu rast gyvenimo takus. kuriais išeičiau pasivaikščiot... kuriuos ieškočiau laisvo paukščio... ir noriu būti aš laisva ir dar gyventi būt gera... ir noriu aš gyvent laimingai o pamąstyti tik saikingai....
... norėčiau kad nebūtų taip sunku eiti gyvenimo keliu... gi kelkraščiu eiti sunku... beje reikia ieškoti. Reikia ieškoti takiuko kur pasisukus rastum gyvenimą, gyvenimo kelias žiaurus...

1006 10 23, kelmė
kristine angelė gudmonaitė
2011-09-25 10:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-03 09:24
Ana_Brydė
Susikurk savo pasaulį, neįleisk į jį tų, kurie jį priteršia, tik tų lauk, kurie atneša vilties grūdą, kad pasėtumei ir augint, laistydama širdimi ją galėtumei.
Tu tai gali, - Ana dabar tave ima ir užkoduoja, žinok.
Gražios dienos tau, matrrica.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-26 14:13
MacteAnimo
1006-ieji metai. Kelmės įkūrimo metai.
"Ieškočiau laisvo paukščio" - sunkus užsiėmimas, titaniškas darbas, vertas esė vardo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-25 16:46
Amjo 8
Atvažiuoju:-)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-25 10:55
matematinis darinys
1996 10 23, kelmė
kristina angelė gudmonaitė
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą