Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Trumpas mano fantastinio apsakymo pasaulio aprašymas:

2846m., pasaulis virto postdemikratine, industrine planeta, kuri yra valdoma keturių korporacijų: „Scicorp“, „Tracker“ industries, „Dreamer interactive“ ir „Rodriguez and Dobson“. Šios keturius korporacijos 26a. Viduryje užemė valdžią ir dabar ekonomiškai kariauja tarpusavyje.
„Scicorp“ valdo visą Eoropą, išskyrus Rusiją ir vidurinius rytus. „Tracker industries –Afriką ir Antarktidą. „Dreamer interactive“ –Aziją Australiją ir Rusiją, „Rodriguez and Dobson“ –Šiaurės ir Pietų Ameriką...
Nors visos keturios stovyklos kariauja ekonomiškai ir vaidina, kad jos neįsivėlusios į jokį konfliktą, korporacijos neapsieina be šešėlių pagalbos –korporacijų, pasamdytų ir apginkluotų diversantų, pramoninų šnipų ir žudikų...

Pagrindinis herojus:

Vardas: Kęstutis;
Pvardė: Ramanauskas;
Kodinis vardas: Rafaelis;
Gimimo data: įslaptinta;
Gimimo vieta: įslaptinta;
Gyvenamoji vieta: įslaptinta;
Šeimyninė padetis: įslaptinta;
Lytis:Vyras;
Ūgis: įslaptinta;
Akių spalva: įslaptinta;
Plaukų spalava: įslaptinta;
Reitingas: 91 lygis;
Bijonių patobulinimų lygis: 17;
Specializacija: pramoninis šnipinėjimas, diversijos, ginkluoti, neginkluoti susiremimai, sėlinimas, užsakomos žmogžudystės, informatika, dešifravimas, kibernetika, inžinerija;
Trumpas aprašymas:
Agentas kilęs iš garsios diversantų, revoliucionierių ir perversmo organizatorių giminės. Jo protėvis Algirdas Ramanauskas, kartu su Rimu Šapausku 2040m. Vadovavo antrąjam Lietuvos perversmui, 2098m. Agnė Ramanuskaitė ir Jonas Ramanuskas prisidėjo prie Europos Sajungos žlugimo, 2113m. Adelė Ramanauskienė nušovė Lietuvos ministrą pirminiką –Gendolfą Petraitį. 2239m. Marius Ramanauskas, pasivadinęs Vytautu II, vadovavo trečiąjam Lietuvos sukilimui ir užemęs valdžią, atkūrė monarchiją. 2391m. Vytautas V atkūrė Lietuvoje autoritarinį režimą ir užkariavo Lenkiją. 2469m. Marius Ramanauskas II buvo nuverstas Azijos Sąjungos, už lenkų tautos genocidą ir visišką išnaikinimą... 2469 iki 2558m. Apie Ramanauskus žinių nerasta, bet manoma, kad jie prisidėjo prie keleto stambių Lietuvos skandalų. 2558m. Liza Ramanauskienė, Kazimieras Ramanauskas ir Algirdas Ramanauskas II prisidėjo prie Scicorp‘o įsitvirtinimo pasaulyje. Nuo 2560m. Ramanauskai buvo samdomi korporacijos, kaip šešėliai.
Kęstutis Ramanauskas -vienas garsiausių korporacijos šešėlių, pasižymintis aukštu intelektu, padidinta empatija ir labai žemais moraliniais standartais. Įvaldęs 20 kalbų, puikiai dirba kompiuteriu, Ginkluatas dviem pauksuotais multifunkciniais Scigun-34-897, tipo pistoletais. Devi taip pat multifunkcionalų kostiumą, kurį sukūrė pats ir kurio galimybės nera žinomos. Dirba vienas, yra labai atsargus, gana savikritiškas savo darbui; pedantiškas. Žalingų įpročių nepastebėta...
Internetinis ryšys –atjungtas.
Įspėjimas: jūs neteisetai įsilaužėte į Scicorp duomenų bazę. Jūsų IP adresas –įtrauktas į serverio administratorių juodąjį sąrašą, jei įsilaužimas pasikartos dar kartą, jūsų kompiuteris bus sudegintas.
-Velnias Petrai, tas Rafaelis –pavojingas.
-Nesijaudink, jis tikrai nepraieis mūsų apsaugos.
Tuo metu, pro monitorių kambarį kažkas šmekštelėjo.
Rafaelis atsargiai žingsniavo baltu, steriliu, smarkiai apšviestu koridoriumi.
-Loreta, palauk! Tu pametei diskelį.
-O, ačiū.
-Gal nori po darbo kur nors pavakarieniauti...
Rafailės tuo metu  kabėjo virš porelės ant lubų... Jis atsargiai priėjo prie durų ir surinko šnipų parūpintą kodą. Durys šnypšdamos atsivėrė... Rafaelis apžiūrėjęs patalpą,  įžengė į vidų. Ant rašomojo stalo stovėjo kompiuteris , kuriame buvo naujoji operacinė sistema. Rafaelis perbraukė ranka per daviklį. Atsirado holograminis ekranas.
-Dabar, pabandykim nukopijuoti šitą velniūkštį, pagalvojo Rafaelis.
Nepavyksta, kompiuteris nepriema diskelio...
-Laikas improvizacijai...
Rafaelis atidarė visas programines eilutes, išsitraukė kamerą, ją įjungė ir persuko visas eilutes.
Staiga, atsidarė durys...
-Koks prakeiktas idijotas paliko įjungtą kompiuterį! Dievaži, tie jaunikliai vieną dieną -pribaigs visą korporaciją.
Kai programuotojas nematė, Rafaelis išspruko iš patalpos, pro užsdarančias duris... Praeidamas pro monitorių kambarį, jis pro stiklines duris blykstelėjo neoroleptizatoriumi, užmigdydamas stebėtojus. Rafaelis priėjo prie kompiuterio ir išemė diskelį, kurį, įdėjo prieš misiją ir kuris paleido programą, vis kartojančią kelių sekundžių ilgio filmuotą medžiagą... Dar kartą blykstelėjęs neoroleptiztoriumi Rafaelis taip staigiai ir paslaptingai dingo iš„Dreamer interactive“ informatikos padalinio pastato, kaip ir atsirado. O po kelių akimirkų, jo juodasis lietpaltis „išsiskleidęs“,  pavirto sparnais ir Rafaelis pakilo į dangų...
Nusileidimas buvo, kaip visada, minkštas. Per  sekundės dalį,  sparnai vėl virto lietpalčiu...
Rafaelis keliskart pabeldė į Gerardo duris...
-Užeikite, pasigirdo kimus, dalykiaškas balsas.
Rafaelis įėjo į kabinetą ir neprataręs nė žodžio, įsitaisė odiniame krėsle, priešais Gerardo stalą...
-Turi?
-Jis išsitraukė iš kišenės kamerą ir padėjo ant stalo...
-Hm... Tai ne tas, ką aš turėjau omenyje, bet...
-Tu nori kažką man pasakyti?..
-Velnias, nuo tavęs nieko nenuslėpsi... Šįryt gavau įsakymą iš valdžios... Tu –suspenduotas.
-Ką?
-Nepagalvok nieko blogo... Tiesiog per pastarąsias tris dienas buvo nužudyti aštuoni 91 lygio šešėliai.
-Hm....
-Ir, kadangi, valdžia tave labai brangina...
-Ji nusprendė duoti man atostogų, kad aš nebūčiau nužudytas darbo vietoje ir nesumaučiau visos misijos...
2003-11-07 21:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-18 18:19
viena skruzdėlė
ne, na fantastika, - visa giminė ir pavardė neįslaptinta, o ūgis įslaptintas. šnipštas čia, ir neraštingas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-11 01:07
Mastermind Hazord
dar iš geimų nepaminėtas Malice for Quake(1)...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-10 13:09
olo
olo
jus jau man atleiskit, bet briedas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-09 00:01
TranceSalvation Nusoko nuo proto
darrrka ka tik vel irodei kad nardai visiems.....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-08 18:52
Darrrka
o man nuotaiką praskaidrino- už tai ir ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-08 17:11
Liely
kazko nesupratau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-08 13:17
TranceSalvation Nusoko nuo proto
nu zodziu biski zaidimais pasinaudojai Dune Counter Strike ir truputis filmais //
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-08 03:58
St Sebastianas
Šianakt mano nuotaika labai gera, todėl duotu tau cielus du. Ir tai yra lygiai dviem daugiau nei derėtų duoti.:( Algis Ramanauskas Greitai organizuos perversmą Lietuvoje?:))) Na, čia tai gerai pažvengiau... Taip ir bandau įsivaizduoti senuką organizuojantį revoliucijas...:))))) Visa kita - šlamštas. Net Holivude kartais geresnių siužetų sukuria...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-08 00:12
Denisas Melnikas
Vardai - absurdas. Ir ta Ramanauskų giminė. Rašyti - nemoki. Silpnas Holivudiško 'bajavyko' atpasakojimas ir tiek.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą