Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







*Švelnumas... prisilietimas... džiaugsmas sieloje... gražiausia daina... pianino melodija... gitaros skambesys... saldainis... skambus juokas... džiaugsmo ašara... širdies plakimas... karšta arbata... šilumos pliupsnis... minčių išliejimas... nukritęs lapas... žvaigždės danguje... sapnai naktyje... traškantys kukurūzai... iškritęs sniegas... prasiskleidęs žiedas... susivėlę plaukai... kalnai... žaliuojanti žolė... pūkelio prisilietimas... pilnatis... ledo luitai... nesibaigiantys jausmai... naktiniai žibintai... vaiko juokas... kūdikio švelnumas... spalvoti pieštukai... laisvos svajonės... du šešėliai... saldus obuolys... tykštantis fontanas... gilios akys... rūkas lauke... kavos kvapas... rąstinis namelis... muilo burbulai... šiltas miegas... vakaro lyguma... užgaunama styga... minkštas žaisliukas... veidrodžio stiklas... mylimas žmogus... nukritę kaštonai... vėjo malūnėlis... seni laikraščiai... dvasios tobulėjimas... žvakių šviesa... Kalėdinės kepurėlės... plunksnos... minkšta pagalvė... susivėlę plaukai... plaukiojantys laivai... gintaro gabaliukai... lopšinė... pūkiniai debesys... šilti lietaus lašai... pienių pūkai... išsiritęs viščiukas... plaukiojantis rąstas... tikri draugai... foto juostelė... neužbaigtas dienoraštis... laisvės troškimas... vandens gaivumas... raminanti muzika... atviras pokalbis... svajonės išsipildymas... nuoširdi šypsena... besiskleidžiantis pumpurėlis... mylinčios akys... baltas popieriaus lapas... skraidantys balionai... voro tinklelis... nupieštas paveikslas... mažytis sumuštinukas... begaliniai troškimai... nenutilstanti giesmė... tirpstantis šokoladas... jūros bangos... žieminės rogutės... saulės spindulėliai... neįkainojami prisiminimai... sodų kvapas... nepaprastas jautrumas... žodžių skambėjimas... sparnų plazdenimas... laikrodžio rodyklė... bėgantis kelias... vėliavos plevėsavimas... garsai aplink... medžių ošimas... jaukus apkabinimas... tolimas horizontas... kalnų daina... nuoširdi malda... rytinis rūkas lauke... knygos puslapiai... saugantys angelai... įsimintinos nuotraukos... skruostuose duobutės... liejamos emocijos... medžių šakelės... išsiritęs viščiukas... krištoliniai varvekliai... nukritusi rasa... negęstanti šiluma... susikabinimas rankomis... siauras takelis... kylanti saulė... lakstantys žirgai... taškymasis ežere... trenkiantis žaibas... akmenukų švelnumas...

IR TAU DAR ATRODO, JOG GYVENI BLOGAI???

2011-09-07 19:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-04-11 18:42
Viliutė
Viskas teisingai surašyta,bet kam to reikia?.Kam to reikia skaitytojui?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-10-26 11:53
Kepkel
Keliais žodžiais galėjai visa tai pasakyti. Kita vertus, jei bandei išvardinti visa, kas tau gyvenime gražu, tai arba gyvenimas skurdokas, arba prioritetus reiktų susistatyt. Bet čia juokai. Jei rimčiau, tai šis kūrinys - laiko švaistymas. Abiems suinteresuotoms pusėms.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-14 12:05
mnbvcxzasdfhjklpoiuytrewq
daug keiksmažodžių
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-10 14:13
Damastas
Tikiu, kad kas ryta, vos pabudus galima parasyti stai po toki "Ese". Uztruks neilgiau, kaip 5-10 min, kol isgersi kavos, ar dildute dailinsi manikiura.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-10 09:58
patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-07 23:23
Prosto moluno
Tikiu, kad gražus, bet inventorizacijos aktas atrodo nuobodokai, o ir musių pripėduota apsčiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-07 20:53
Ugnė Byrė
Čia eilėraštis, sudėliok į strofas, daugtaškiai trukdo įsijausti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-07 19:41
_vikeka_
P.S.Nežinau ,ar į tinkamą skiltį įdėjau šį kūrinuką.Padėkit,pakomentuokit,patarkit,pakritikuokit.Laukiu visko :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą