Visus dievus išbandžius, Tau meldžiuos
Tavim prisiekiu, vieną išpažįstu,
Juk Tu esi nuo pat pradžių pradžios,
Tai kaip galėtum būti šventvagyste?
Te kaltins lėkštumu mane, kuri
netroško melstis katedroj Paryžiaus
Šventovėse tu išbraukei „I. N. R. I. “
Karšta vinim aš deginau - „N. E. G. R. Į. Ž. U. S. “
Sinajus lenkės. Aš pati jau – Tu
Belieka mus užgerti ir užkąsti
Tik gaila kiek – jau ne Šventu Raštu
Ne ostija, deja, ne vynu švęstu
Ir skyrės jūros, aižėjo delnai,
Jau antikristams akmenis paruošę,
Klausyklon tavo bėgau per dažnai
Many gesint skubėjai krūmą rožių
Vienas prieš kitą, saldume kančios,
Neužgyvenę nei vandens nei duonos,
nei krikšto. Iki pat pradžių pradžios
Du judai apiplyšusioj ikonoj...
Ir skyrės jūros, aižėjo delnai,
Jau antikristams akmenis paruošę,
Klausyklon tavo bėgau per dažnai
Many gesint skubėjai krūmą rožių
Vienas prieš kitą, saldume kančios,
Neužgyvenę nei vandens nei duonos,
nei krikšto. Iki pat pradžių pradžios
Du judai apiplyšusioj ikonoj. -------------------------------
ne tiek dievinis ar dievotai rašytas, bet stabmeldiškas tai jau tikrai, norėtųsi tik pasitixlint ar autorė turėjo tą patį pasakyti, ką įsivaizduoju aš kaip skaitytojas, o ties švęstu tarsi pasibaigia, nutrūksta, o po to vėl prasideda.šventvagiškas...