Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-27 11:45
Sinsless
nors užmuškit, bet man čia aprašytas kažkoks tipinis anime. seksas, vampyrai/vilkolakiai, super duper gražuolės ir gražuoliai/didvyriai ir pan. istorija gal ir panaši į istorija, bet detalės tai iš kažkur ištrauktos. mano galva, tai reiktų keisti į kažką savo, bandyti sugalvoti nematyta ir neskaityta.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-27 11:23
St Sebastianas
- Hej jū mazefake niger san of da bich, kaip duosiu į galvą!
- Ne tai tu san of ze bič, jū mazefake niger, duosiu tau į galvą!
- Tai aš san of ze bič ir mazefake, ir niger? Aš tau kaip duosiu į galva!
- Tai aš tau duosiu į galvą niger mazefake san of ze bič!

Valio! Valio! Valio! Pažadu šio kūrinuko nevertinti kuolu vien dėl to, kad nebuvo tokio dialogo.:] Kai pasklido skriaudžiamų mergaičių kvapas ir trys įmitę bernai išleido testosteronu persunktą kvapą, tikriausiai net visiškam kvailiui pasidarė aišku, kad tuoj pasirodys tas superubermega gerietis, kuris ištvarkys tuos ekshibicionistus. Ir kaip apsidžiaugiau, kad anksčiau minėtas superubermega gerietis neįsivėlė į dialogą apie tai kas kietesnis. Tikrai užknisa kai žmonės susirenka muštis, o dar pusę valandos kalbasi arba dainuoja. Malonu, kad kūrinuke bičas atėjo, išdaužė snukius ir nuėjo. Bet...

Bet snukdaužystė neatrodo tikra. Netgi drįsčiau sakyti, jog tai pati nesklandžiausia kūrinio dalis. Supratau, kad tie penki ekshibicionistai buvo ištaškyti, sulaužyti ir kitaip sugadinti, tačiau nematau pačių kautynių. Na, kaip žiūrėti muštynių nuotraukas, darytas su muiline: matai atskirus kadrus, bet į visumą jie nesusiriša. Na, pagalvokim apie Matricą ir tą epizodą, kai Neo su Trinite įeina į pastatą prifarširuotą policijos. Kautynės visiškai nerealios, tačiau atrodo gražiai. Arba Sky Crawlers oro mūšiai. Kai kuriuose epizoduose puikiai supranti, kad rodomas veiksmas niekaip negalėtų vykti realybėje, tačiau spoksai ir negali akių atitraukti. Tai štai, muštynės šiame kūrinyje nė kiek neprimena anksčiau minėtų pavyzdžių. Teisybės dėlei pasakysiu, kad nepamenu nė vieno rašyko kūrinio, kuriame kautynės man būtų užgniaužusios kvapą. Tikriausiai snukdaužį parašyti taip pat sunku kaip ir gerą erotiką.

Tikrai nemoralizuosiu dėl čia aprašomų nutikimų. Tiksliau pasakius, paprašyčiau kiek daugiau subtilumo kitose dalyse, jei nebūtų galimybės uždėti varnelę apie netinkamą vaikams turinį. Dabar kai yra tas įspėjimas galima nebesijaudinti dėl sužalotų vaikiškų psichikų ir netinkamo poveikio paaugliams.:] Vienaip ar kitaip, neabejoju, kad bus pasibaisėjusių šiuo kūriniu. Kartais šokiravimo taktika yra labai gera. Gal net išjudins apsnūdusį fantastikos skyrelį, kai į jį masiškai pradės eiti visokios nukvakusios davatkos norėdamos paskaityti ko nors pikantiško... Na, bet ne tame esmė. Skaitydamas dalį apie policiją nesitikėjau nieko gero. Eilinio mordabojaus. Vėliau pradėjau matyti, kad tai bus sadistinis kūrinukas balansuojantis ant pornografijos ribos, pateikiantis tikrai kažką naujo. Tačiau viską sugadino pabaigoje pasirodęs smuikininkas. Na, kodėl negalėjo Ievutė pasiekti ekshibicionisto širdies trumpiausiu keliu - per krūtinės ląstą. Dailiais pirštukais. Išlupti tą kraujotakos organą, vis dar pulsuojantį ir svaidantį lauk paskutinius kraujo šlakelius. Galiausiai padovanoti širdį (taip, tą pačią išluptą) savo draugei ir jos abi griūtų į pievą apakintos aistros. Na kam reikia to trečio asmens? Kuo blogai dvi moteriškės?

Vienas iš kūrinio privalumų - šiuo metu tai vienintelis MT kūrinukas.;]

Šiaip neapleidžia jausmas, kad autorius pats tiksliai nežino kokį kūrinį bando parašyti. Bet eksperimentas įdomus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-27 08:55
Mylista sutinka su viskuo
Turbūt, Aurimazui pirštų sąnariai sukaulėja, kai reikia parašyti ką nors pozityvaus. Norėtųsi, bet žinia, baisu, kad pasirodys silpnas. Dar praras savo statusą fantastų skilties mušeikų hierarchijoje. Paskaičius jo komentarus, galima pagalvoti, kad šitas tekstas yra totalus šlamštas.

Taip nėra. Manau, kad prieš įdedant, tekstas buvo perskaitytas kelis kartus. Paliktos klaidos bado akis, bet jos nėra atmestinumo klaidos. Žmonės daro klaidas, o po to jų nepastebi ar nemoka atpažinti, ir nieko čia nepadarysi.

Kaip suprantu, scena policijoje yra konteksto pasakojimas, kuris nėra susijęs konkrečiai su ta muštynių scena.

Pats tekstas nėra šedevras, bet sklandžiai papasakotas, ir visai neblogai tinka skaitytojų auditorijai, kuriai tokie tekstai skiriami (paaugliams ir jaunimui). Ir Aurimazas tai supranta, todėl ir padėjo gale tą "Tęsk".

Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-26 23:33
Aurimaz
Paliktos klaidos gana žioplos. Čia būtų galima pavartoti pačios Nuar žodžius: Atrodytų, autorė parašo, bet savo darbo pati neskaito.
Bet užtai kitus moko. Nors tai pagirtina...

Atkreipsiu dėmesį į pirmą pastraipą ir muštynių sceną. Karatistas visus ištaškė, bet kuris ten iš jų buvo įmūrytas į medį? Nes pradžioje kalbama ir apie ūgių skirtumus. Vertėtų derinti informaciją, kurią pati kuri. Jeigu suvestinėje parašyta - "įkando", tai karatistas ir galėjo kąst kam nors. Nu nors truputį. O dabar taip išeina, kad pradžioje mentai kalbasi apie velniai žino ką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-26 23:25
Aurimaz
Joa, čia grynai moteriško romano pradžia. Spėju, Nuar yra JI. Vyrams reikia pasisemti kiek daugiau kantrybės, kad tai taptų skaitomu. Bet skaitomas. Aišku, kol kas čia fantastikos nulis, pradžios scena gali taip ir likti įtarimais, nes vėliau niekur nebuvo paminėta, kad kažkas kažkam įkando. Arba galima pritempti iki to, kad buvo kąsta įsidėjus vampyro dantų protezą.
Kūrinio idėja? Pabaigoje viena labai gražiai išryškėjo - "norėčiau boyfriendo karatisto". Paskui tikriausiai paaiškės, kad jis turi kažkokių sugebėjimų, kuriuos ne kiekvienas mirtingasis turi. Pavyzdžiui, vilkolakis, ar vampyriolakis, ar galų gale iš lietuviškos tautosakos pabėgusi deivė Žemyna, persikūnijusi į dailų karatistą. Tokiu atveju tai būtų visiška seksualinė kūrinio pilnatvė, priderinant prie viso kito karatistą transvestitą. Na bet čia tik mano iškrypusi nuomonė. Tęsk.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-26 16:07
Mylista sutinka su viskuo
Atsiprašau, ankstesniame komentare liko šiukšlė. Čia pažymiu kalbos klaidas, kurias įsidėmėjau:

Pas mus ilčiai rudimentiniai - iltys rudimentinės
pasakėle apie trys labai padorius - tris
kuris pasirodė stipresniu ir juos žiauriai - stipresnis
užpuolimų bylas šiame parke - bylas, kurie įvyko šiame parke
tuos trys gipse. - tris
kaip jie jas išlaiko paklusniomis, bet - paklusnias 
– Sašos žvelgė - Saša
iki juosmens krintančiais plaukai. - plaukais
po ją slepiamus - ja
čiūžinių - čiužinių
perkastą žemė, - žemę
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-26 15:54
Mylista sutinka su viskuo
Perskaičiau tekstą, nebuvo itin malonus ir įtraukiantis, bet nesukėlė ir atmetimo. Nemažai kalbos klaidų, bet pats pasakojimas yra sklandus.

Pasirinktos temos yra drąsios.  Rizikuojat prisišaukti visokios smerkiančios kritikos, bet, kita vertus, taip pat ir daugiau dėmesio.

Muštynių scenoje, man atrodo, per mažai konflikto. Nebuvo jo eskalacijos. Gelbėtojas galėjo perspėti, gauja galėjo pagrasinti, pasakyti dink iš čia ir panašiai. Kai žmonės taip iškart leidžiasi daužyti snukius ir visai savęs nesaugo, tai primena kung-fu filmą. Mušasi, bet neatrodo, kad skauda. Jiems nesvarbu, ar gaus į galvą, ar negaus.

Draugių pokalbio scena kiek ištęsta.

Nesu skaitęs "Saulėlydžio" serijos, bet panašu, kad šitas tekstas yra tai serijai giminingas. Tokie tekstai turi savo skaitytoją su savo lūkesčiais, tam tikras nustatytas žaidimo taisykles. Panašu, kad mokat rašyti pagal tas žaidimo taisykles. Manau, tekstas turės savo gerbėjų.




(tas, kurias įsidėmėjau - parašysiu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-26 14:30
Galakto akis
Nežinau...man persūdyta vietomis...Lyg ir virš realybės ribų...Aišku, kai fantastika, tai ir turi būti virš realybės ribų, tačiau...fantastiška fantastika, o detalės...na jos turi atitikti realybę, o čia...Nu nu...kažko viskas man kažkodėl tai čia nerealumu atsiduoda, nenatūralumu tikriau, ir tas nenatūralumas vis išlenda, prasimušinėja vis. Blaškymaisi tokie, kad jūčia nejūčia nuspėji, jog rašyta romantiškos mergaitės, kuri susigalvoja kuo baisesnes detales, tačiau rožiniai apatinukai vis tiek prasimuša ir prasimuša...kitaip sakant išlenda ir tai sudaro per didelius kontrastus, savotiškus kalnelius, kuriais nebesinorima patikėti...Nžn. neįtikinama man. Na aišku fantastika ir visa kita ir nors šioje dalyje tos fantastikos dar kaip ir nėra (jei neužskaitysime tų realybės nelabai atitinkančių dalykų), bet ateityje ji lengvai nuspėjama ir...na gal tada kūrinys pavirs į daugmaž įprastinį vidurinio lygio fantastikos žanro normalų kūrinuką. Dabar siųlyčiau, pirmai pradžiai atsisakyti bent jau tų, žirgyno scenų, nes eržilai yra eržilai, tai ne taip sau darbiniai arkliai, ar kokie a la „berniukai“, prie jų taip sau ramiai neprieisi ir jų nepatenkinsi, čia manau buvo klaidingai žirgas įsivaizduojamas kaip kokia melžiama karvė...na bet aišku, ką aš žinau, jei autorė tai pati patyrė...atsiprašau aišku, žinau, kad tokių klausimų čia negalima klausti, nes jie suprantami ir priimami tik vienpusiškai, bet aš žinau tik vieną, kad net iškastruoti žirgai, t.y. suaugę iškastruoti labai skiriasi nuo paprastų darbinių arklių, kurie jau net nebepamena kokias yra gimę ir...na nežinau...sakau, nebent pati esat tai...na tuo visiškai tikra, nes...hm hm..na grany fantastiki. o ir šitie muštynių vaizdai, kai kaip niekur nieko dar spėji užfiksuoti gražias lūpas tai...na tai jai nė motais tada ir tie prievartautojai ir tos grėsmės - jei reiks tai viens du ir pasielgs taip kaip draugė, nes atseit kitos išeities nebus ir toliau sau ramiai gyvenimėlis teka...Neįtikėtina kažkai, dirbtina. Neskanus man. Na bet ko nepadarysi vardan literatūros:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-26 10:59
Nuar
Atsiprašau skaitančiųjų, tačiau įkeliant rašinį, sistema padarė klaidą - nepaliko tarpų tarp atskirų dalių, nors peržiūros metu šiuos tarpus rodė. Paprašysiu administratorių šią klaidą pataisyti. Dar kartą atsiprašau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 29]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą