Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ką tu matai, lyjant lietui? Sakai, verkiantį pasaulį. O aš matau sunkius lietaus lašus, girdžiu garsus griaunančius tylą ir sprogdinančius mano gyvenimą į daugybę mažų dalelyčių. Delionė, kurios nebesudėlios jokia patirtis. Supranti, aš nesvajoju. Seniai paslėpiau svajones, nužudžiau jas ir užkasiau beribėje erdvėje.  Kastuvą išmečiau, kad nekiltų noras iškasti jų atgal. Tikiuosi, jis neturi kojų, jis negrįš, kaip grįžta praeities klaidos. Supranti. Aš nenoriu, kad jos grįžtų. Aš nenoriu matyti pasaulio tavo akimis. To jau atsikandau. Dantys atšipo. Ten, kur tu regi spalvas, aš regiu sulaužytą teptuką, kur tu matai gėrį, aš įžvelgiu egoizmą. Ten, kur tu tiki, kad yra pasaka, aš žinau, kad Raudonkepuraitė padaugino tablečių. Tu gyveni pasaulyje, kuriame tik narkomanas gali būti laimingas. Apkvaitęs ir nesuprantantis, kad visa tai – iliuzija. Aš realistas. Jei mane muša – skauda, ir nesitikiu, kad bus geriau. Jei aš mušu – neatgailauju. Tiesa, aš irgi buvau, kur ir tu. Mane iš ten išvijo. Išvijo už tai, kad žudžiau…Tai kas netikra. Tik nežinau ar tai mano kaltė, juk tai, kas netikra, žudė ir mane. Tačiau kaltas gali likti tik vienas. Šį kartą buvau aš. Ar kitas būsi tu?
2011-04-16 01:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-30 11:40
Flying Elephant
šitas tekstukas man patiko. Kaltinimų truputį per daug. Bet šiaip kaip vienas kūrinėlis, visai neblogai. Jei tokių rašytumėte daugiau arba jis būtų ilgesnis visko būtų per daug. Šiaip trūksta paprastumo ir priešpriešų savo paties mintims. Būtų gražu, jei pats paabejotumėte savo mintimis ir susvyruotumėte, nes dabar tarsi litanija atrodo. Vienodu ritmu ir kryptim einat ir nesigręžiojat. Taip nebūna.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-26 20:20
If I were you
nesąmonė
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-18 12:48
viskasbusgerai
Na, tai dabar jau medalio nori už savo taip vadinamą realizmą? O proza čia kuo dėta? Šitoj vietoj tai realizmo nė kvapo :(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-17 01:45
JRFRA
kosmosa rukai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-16 14:25
begemotas_
deklaracijos. 1.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-16 10:46
Aurimaz
Ką aš matau lyjant lietui... Nuuu, kompo ekraną. Nėr ko ten spoksoti, kaip šuo šlapias po kiemą laksto. Jis turi dvi būdas ir dar visą daržinę nuo lietaus pasislėpti. Nesislepia - jo reikalas.

Klausimas - kodėl visi lyjant lietui realistais - pesimistais patampa ? Ir dar pasakyk tokiam, kad jis pesimistas, tai ima jaučiu baubti - "nuuuu neeeee, aš ryalystas!" Tai ir sakau - realistas-pesimistas. Nes normalūs žmonės žino ką daryti, kai lyja. Eina bulvių skusti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-16 02:08
negative
Gana staigus perėjimas tarp pradžios ir pabaigos, kurios yra (ir itin net) skirtingos. Galėjo būti romantiška arba iškreipta,o dabar gi kosmosas kažkoks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-16 02:03
Atottheb
Viskas, kas gražiai prasideda, nebūtinai gražiai baigiasi. Taip ir čia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-16 01:54
Laukinė Obelis
Pradžia tokia lyriška, su fantazija, su jausmu, bet kuo toliau, tuo labaiu nusivažiuota į kaltinimus, apgailestavimus, nevykusius palyginimus.
Bandykite iš naujo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą