Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pilna minčių, bet žodžių ... žodžių ... Nėra.... Jie dingo kartu su vasaros vėju ... Taip su juo ... Vėl ateis ruduo ir prasidės depresijos metas ir tik dėl to, kad ATĖJO ruduo... O kaip aš?? Ar dėl manęs verta verkti?? Ar aš verta kažkieno ašarų? Turbūt, kad taip ir jau spėjau įsitikinti ...

*****


*****




Ta diena buvo pati nuostabiausia mano gyvenime...
Artėjo Kalėdos, kurių taip nelaukiau. TA eilinė šeimos šiluma... JI jau pabodo, norėjosi kažko naujo... Tragiškesnio... Nepatirto... Nepažįstamo... Ir netikėto... Ta diena buvo viena iš tų, kai jaučiausi nuvylusi pasaulį ir nenorėjau likti pamokose norėjau dingti iš ten, kad patirčiau kažką, nes buvau įsitikinusi, kad mokykloje man gera ta diena nebus... Tačiau, kai tik išėjau į lauką pajutau labai nemielą šaltuką, lekiantį per mano kūną... Kaip keista, to niekada dar nebuvau jautusi, net nusišypsojau.. Nes toks nepatirtas jausmas aplankė mane... Tačiau draugėms garsiai pasiskųsti, kad man šalta irgi turėjau... Ir tik, kai išreiškiau savo nepasitenkinimą už nugaros ėjo į mane panašus vaikinas taip pat nepatenkintas oro gusiu patekusiu jam į veidą, kuris trukdė jam ramiai išeiti iš mokyklos... Aišku, jis mane išgirdo ir švelniai nusišypsojęs ir nusijuokęs pagriebė mane ant rankų ir pradėjo bėgioti po mokyklos kiemą, visiem rėkdamas kaip jam šilta PER mane... O aš klykiau ir liepiau jam mane paleisti (nors širdutėje jaučiau tokį pasitenkinimą, kad kažkas mane laiko ant rankų), bet jis manęs neklausė ir vistiek bėgiojo su manim ant rankų....... kol mes...... neįkritom į pusnį.... Na, o tada dar labiau sušalom... Bet turėjau visai gerą pasiūlymą iš jo pusės.... Jis mane pakvietė į kavinę arbatos, "kad širdutės įkaistų".... Ach... Tos karštai šaltos žiemos dienos... Į mano gyvenimą įžengė absurdas - vaikinas, kurį be galo mylėjau ir visi mums tos meilės pavydėjo... Iki tol kol vakarą prieš naujus metus man jis pasirodė kažkoks keistas... Gal per daug atsipalaidavęs, o gal per daug tiesmukiškas ir tada sužinojau visą tiesą.... jis narkomanas... O aš mylėjau jį - narkomaną... Baisu. Aš mylėjau narkomaną... O narkomanas mylėjo mane... Priežastis - per daug geras gyvenimas, tik dėl to atsileido narkotikams, suprato, kad pasaulis jam per geras, o gal.... per blogas.... Nežinau ... to jis man nesakė... Jis bande mesti - dėl manęs. Bet nepavyko, kalti - draugai, kurių aš nekenčiu, tik per juos jis dar labiau įniko į narkotikus... Tik dabar supratau, kad gavau tai ką norėjau patirti ... Visada svajojau patirti kažką tragiško, ir štai gyvenimas pasisuko tiesiai į mane. Ne aš ėjau paskui gyvenimą, o jis ėjo į mane ir mane žudė... Aišku savo meilės nepalikau dėl to, kad jis narkomanas, nes meilė ir narkomanai nesusiejami dalykai, privalėjau jam atleisti, nes ji mylėjau... Jums aišku kyla klausimas ar aš nepradėjau vartoti... NE!!!! Jis tikriausiai mane būtų užmušęs jei būčiau pradėjus vartoti, pats man ne kartą sakė: "per daug tave myliu, kad tave prarasčiau, žinau, kad pats dingsiu iš čia, bet tu turi likti čia ir įgyvendinti visas savo svajones. Aš myliu tave. Taip, aš tave myliu ir mylėsiu tave amžinai net tada, kai manęs nebebus..." Aišku aš apsiverkiau argi matėt tokį narkomaną romantiką... Kartą, kai jis buvo kaifo įkarštyje aš užėjau į jo kambarį, jis gulėjo kaip angeliukas, tarsi jis būtų ten, viršuj, jau nebe pas mus ir žinojau, kad jam ten labai gerai, tada nesugebėjau patylėti ir garsiai sušukau: you're my angel. Jis tai išgirdo ir atgavęs žadą išbučiavo taip kaip dar niekas nebuvo manęs bučiavęs.

Juoda, visi juodi, o aš balta...
Mėgdavau būti ne tokia kaip visi, bet tąkart nelikau suprasta... Jis dingo, visus palikdamas, išskyrus mane. Jis visada su manim. Visiems laikams.

Pirmas dublis baigės. Ir aš atsibudau iš tragiško sapno.






"If we could sniff or swallow something that would, for five or six hours each day, abolish our solitude as individuals, atone us with our fellows in a glowing exaltation of affection and make life in all its aspects seem not only worth living, but divinely beautiful and significant, and if this heavenly, world-transfiguring drug were of such a kind that we could wake up next morning with a clear head and an undamaged constitution-then, it seems to me, all our problems (and not merely the one small problem of discovering a novel pleasure) would be wholly solved and earth would become paradise."
ALDOUS HUXLEY
1894 - 1963

2003-11-02 17:28
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-04-29 22:54
eglute
gilu.. labaj labaj gilei.. atsiprintinsiu. ryt prie upes anksti rytia skaitysiu. reikia tylos.. ne naktines.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-05 20:54
IcEteAtE
Aciu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-05 10:49
Adra
Grazhu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-03 22:57
IcEteAtE
Aciu liabai :*
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-03 22:30
en den dū
Akk... Kaip grazhu!! nerealu... kaip miela... Suvirpino shirdele ;) /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-03 22:26
IcEteAtE
Cia ne gyvenimas, cia sapnas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-03 16:37
anonimuss
toks gyvenimas
me gauname ta ko verti!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-03 16:36
anonimuss
toks gyvenimas
me gauname ta ko verti!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 22:06
karille
Man patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 21:10
IcEteAtE
Tei tik prisiminimu nuotrupos...  Juk sapnuose nebuna nuoseklumo ar nea?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 21:07
IcEteAtE
Tei cia ir yra dienorascio tipo :) O be to as cia dar tik pradedancioji :) :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 20:34
melavau
viskas taip greitai. pamačiau-įsimylėjau-dingo. nespėji net susivokt. man atrodo per didelis šokinėjimas nuo vienos minties prie kito ir neišplėtota. [man panašu į dienoraštį ar pasakojimą prie laužo.].. [hey, it's just me.].
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 19:45
IcEteAtE
Aciu :* Malonu, kad daugumai patiko :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 19:16
Saulės_Radija
Ipsudinga ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 18:32
IcEteAtE
Visiskai tau pritariu :) :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 18:13
Michinjon
Labai prasminga ir teisingai parinta citata.... O daugtaskiai visada mieliau atrodo nei saltas taskas, kuris reiskia tik absoliucia pabaiga....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 17:51
IcEteAtE
saltukas gali buti ir mielas ir nemielas tikriausiai takart jis nebuvo liabai mielas :) :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 17:50
IcEteAtE
kaip suprast: Aciu, o ar ce sapnas ar realybe palikta spresti skaitytojui. :)
cagansara: Prie lietuvisku raidziu vis dar nepriprantu rasyti, nes labai atpratus buvau (tik kai lietuviu kalbai referatus reikia rasyti), o daugtaskiai tei mano draugai dievinu juos turbut todel ir dedu, nors aisku zinau, kad jie kartajs gali buti ne laiku ir ne vietoj .... Bet cia jau mano silpnybe vietoj tasko deti daugtaski :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 17:49
wildHoney
jegaaa...tik viena priestaravimas yra...Shaltukas-mielas,o tu ten kaip lyg ir kalbi apie shalti,nemalonu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 17:45
cagansara
Kur lietuviskos raides? Kam tiek daugtaškių?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 21]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą