Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 3 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kiek bičių pradūzgė pro ausis manas!
Kodėl aš esu čia? Čia, kur viskas taip beprasmiškai šalta ir nejauku, kur daugybė mėlynų veidų be dvasios, kur lavonai ridenas ties kojom///ČIA.
\\angelams plunksnas išroviau senovėj gilioj, dabar jomis veidą dengiuos;net tai, kas tikriausia mano gyvenime kažkodėl pastaruoju laiku neteko savo svarbos didžios.
ČIA saulė užgęsus, nagai jos nukramtyti braižo tavo odą švelnią;čia plaukai neplauti ant durų slenksčio pakabinti, rausvi;čia akinių stiklai nePOLIARIZUOTI madingai, UV - (minus, daltonikai) 666 pragaran;čia klaviatūroj išsiliejęs pienas džiūsta jau antra para; balkone skalbiniai rėkia, nes stingdantis šaltis jų minčių gijas vagia;čia botagais nuplakti kaliniai po antklode naktimis krapšto pridžiūvusį kraują;čia saulėgrąžų lukštai laiptinės grotose pakibę supas;ČIA, numirėlių šaly, Alisa paklaikus bėga kraujo ledinio upe, skęsta, į šnerves plūstantį juodą geležį traukia..
haha, čia viskas purvinai balta,
čia viskas AMŽINAI BALTA,
nes žmonės čia neskiria spalvų. gyvenimai balti, nes jūs daltonikai vargani
2011-04-10 12:56
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-11 07:50
Mylista sutinka su viskuo
Atrodo, kad čia tas atvejis, kai negalima vertinti nei kritikuoti.

Autore Greta, žinau, kartais paauglystėje taip atrodo, kad visas pasaulis jūsų nesupranta ir yra pasiutusiai nedraugiškas. Jeigu turit bėdų, jeigu jus kažkas skriaudžia, pabandykit išsipasakoti mamai ar kokiai draugei. Nėra neišsprendžiamų problemų, pamatysit, palengvės.

Kai rašot šitaip, čia žmonės jūsų, tikriausiaiai, nesupras. Aš nesuprantu. Liksit tik dar labiau įskaudinta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-11 01:21
JRFRA
hahaha kas per puota
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-10 16:40
Dvasių Vedlė
Čia geras yra tik autoriaus slapyvardis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-10 14:55
Aurimaz
Po šito darbo pasijutau lyg šūduko užkandęs. Bet vis tiek - žvaigždutė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą