Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Negaliu žiūrėti į veidrodį – randai, palikti suskeldėjusių pirštų ima sopėti, degti ir sviedžia mane į šulinį, pripildytą praeities momentų sieros. Svylančios odos kvapas ratu pritraukia dešimtis išbadėjusių hienų, kurios negaląstas iltis smeigs į pačius šviežiausius pūlinius.


    Čia dvelkia oda. Perbraukusi pirštais per sofos paviršių, jaučiuosi lyg glostyčiau kažkam nugarą. Stuburu aukštyn ir štai,  skęstu Atlante*.
    Mano pamaina jau prasidėjusi, kanjonas prieinamas visiems lankytojams, net jei jie tenori ištiesti ranką į bedugnę ir pamosuoti atradę laisvę liesti tai, kas turėtų priklausyti vienam.
    Antausiai liejasi man ant skruostų ir pamažu aš imu užuosti lietaus kvapą, kuris padeda man toliau kvėpuot ir kažkuri mano dalis ima basomis lakstyti daugiaaukščių stogais, stengiantis išvengti šukių. Cakt. Grįžau atgal. Girdžių inkštimą, kažkas skubotais lyžtelėjimais pradangina mano serbentinį kūno vyną, nusidriekusį šlaunimi. Šešios rankos apglėbia mane it kūdikį ir švelniai pasūpuoja. Sekundę pasijuntu lyg motinos glėby, kol sugriebta už plaukų nesu sviedžiama šonan.
    Atsiduriu šalia židinio. It Everesto viršūnės snaigė imu raičiotis tirpdama ir jausdama šnypščiant visus keturis tūkstančius apgamų, kuriuos taip švelniai bučiuoja oranžinė buduaro motina.
    Dabar mane turėtų pakeisti. Turiu laiko savo klajojančios geldos skobimui. Dryžt, dryžt. Ir manai, jog nudiri skalpus praėjusių valandų drakonams.

“Glikia mou**” vis kartoja jie ir aš tylėdama nusirengiu.





__________________________________________________________
* Pirmasis kaklo slankstelis, arba atlantas (atlas), remiantis kaukolę.
**Glikia mou (graik.) – mieloji.
2011-04-06 22:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-26 02:28
JRFRA
jo tai kur ta proza ble t haha ateina fantastas i proza ir pradeda sikt toletkes ilgumo kuriniais
sita tai skaiciau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-09 07:46
Viliutė
Serbentinis ,kūno kvapas,nsidriekęs šlaunim.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-22 13:21
Valdovė
Neblogas kūrinys:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-22 13:21
Valdovė
Neblogas kūrinys:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-22 11:38
Tiffany neskaitant šuns
Aha, toks beveik apie nieką, nes tiek daug į jį sugrūsta. Taip įmantru, kad net neįdomu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-15 02:29
Pirk Volgą
Gal tai ir kokybiškas kūrinys, bet turiu pripažinti, kad tokius man sunku skaityti ir suprasti. Bet gal čia manyje problema, ką aš žinau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-09 12:07
Aurimaz
Tai kur ta proza daugialapė? Kas ją parašys? Kas duos paskaityt?.. Ahoiiiii...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-08 20:10
azazello
Puikus tekstas (epizodas vienodai gali būti: gera pradžia, geras pasakojimas, gera pabaiga...)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-06 22:47
Laukinė Obelis
Tikrai sunkoka suprasti. Kilo pora interpretacijų, bet garsiai nesakysiu, nes jos galbūt daugiau susijusios su mano pačios pažinimu.
Bet kokiu atveju - įdomiai išreikšti jausmai ir mintys. Svarbu netuščiažodžiauti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-06 22:39
Dvasių Vedlė
Tirštoka. Pernelyg tiršta, Taip tiršta, kad nebeina suprasti apie ką čia. Nereikėjo taip visko koncentruoti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą