Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kartą gyveno jauna mergaitė Sonata. Ji dažnai eidavo į šokis, bet vis nesisekė jai užmegsti jokios draugystės. Kiekvienas žodis jai kažką reiškė ir buvo sunku merginai įtikti. Ji juk ieškojo tobulo jausmo. Kartą paskambino jaunas vyras ir pasakė, kad nori pavežti. Buvo smagu tai girdėti, bet tai buvo viskas, taip viskas pasibaigdavo, bet to neužteko, nes reikėjo meilės, kuri reiškia gražius tobulus santykius, supratimą, darbą drauge. Tačiau Sonata nebuvo tokia nelaiminga, kad nežinotų, nepatirtų šios nepaprastos meilės. Ši ateidavo kartais viena po kitos, o kartais net dvi tuo pačiu metu. Buvo sunku atsirinkti, bet  vis tik tai buvo įmanoma...
2011-04-04 05:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-21 12:41
Viliutė
Galima ir taip:Gyveno vienas margas katinėlis.Jis visur ėjo vienas ir visą savo laisvalaikį skyrė žuvavimui.Ateidavo jis prie upės,pasiimdavo savo meškerę,kurią visą laiką laikė paslėpęs krūmuose,atsitūpdavo po dideliu medžiu ir gaudydavo žuveles.Žuvytės kibo viena po kitos,todėl katinas visą laiką buvo pats sočiausias katinas kaimo teritorijoje.Pasisotinęs žvejys mėgo nusnausti ant samanėlių.Samanos kvepėjo šviežumu bei vandens kvapu.Tas kvapas taip patiko žvejui,kad jis bematant užmigdavo.Taip ir bėgo dienos bežvejojant.Vieną dieną,netikėtai,prie upės atklydo balta katytė.Ji suprato,kad gaus žuvies.Kai taip ir buvo,tai suprato,kad tai pats puikiasias katinas,kad tai pats geriasias draugas.Ir tuomet prasidėjo draugystė,prasidėjo meilė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-27 20:59
mengelia
Viliute, tu pilnai gali rašyti pasakojimą toliau. Kiškis teisingai sako, imi ir nutrauki tekstą pačioje įdomiausioje vietoje. Išrėži moralą ir palieki skaitytoją abejonių apsuptyje. Gražūs sakinukai ir mintis rutuliojama nuosekliai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-03 15:10
Šššerchaninė Šššecherezada
nezinau...man nepatinka, kad tu taip...tik pradedi ratsyti ir its karto uzpaigi..ats norėtsiau daugiau, kokio rimto paratsymo, kad pūtų novelė ar aptsakymats, o tia taip..pim pim ir vitskats..net netspėji įtsigilinti į tą Tsonatą ir jau vitkats..Kaip gi taip?? taip gali tik dienoratsyje ratsinėti tokiuts apmatuts tik pūtsimam kūriniui, o tia reikėtų jau rimciau pakurti, taip, pa.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-04 16:59
Viliutė
Kartais kriaušė nukrenta į švarią pievutę ir net neplovus galima ją valgyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-03 09:45
Viliutė
Klaidų atitaisymas:...į šokius...,...,vis tik,...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-04 22:57
JRFRA
hahaha kokia kiausamalka
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-04 21:08
mengelia
baisu ir kas sugalvojo tokį gyvenimo modelį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-04 08:49
Šioks Toks
Liaudies išmintis byloja:
-Ateina laikas kriaušei krist, tai ir krenta, kad ir į š...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą