Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ant spintelės stovėjo raudona vazelė. Į ją buvo sudėti kokteilių šiaudeliai. Ji ilgai buvo pastatyta spintelės kamputyje, todėl spėjo apžiūrėti aplink esančius daiktus. Nieko ypatingo aplinkui nebuvo. Buvo keli puodeliai ir keli dubenėliai. Buvo gana liūdna, bet vieną dieną ant lentynos atsirado graži druskinė ir pipirinė. Dabar visi atėję į virtuvę greičiau pamatydavo įdomią druskinę ir pipirinę negu raudoną vazelę. Bet štai atėjo viena diena ir vazelė buvo padėta ant stalo. Dabar visi pirmiausia pastebėdavo vazelę. Niekas jos per daug negyrė. Bet vazelė per daug nepyko. Ji gerai suprato, ko jai reikia, kad būtų puošni. Reikia, kad į ją pamerktų gražių gėlių. Ir ji pradėjo laukti. Ji vis laukė ir laukė, o gėlių niekas kaip nemerkė taip nemerkė. Bet radonoji vazelė tikėjoJi tikėjo, kad kada nors jos noras išsipildys. Jos tikėjimą dar stiprino tai, kad ji buvo sveika, neįskilusi vazelė.
2011-03-31 03:17
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-26 23:31
Viliutė
Taip,keiksmažodžių lyg ir nėra,
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-12-07 06:52
Sigitas Siudika
nu matai. o keiksmazodziu neradau. ar tai suprasti, kad tie du kazka dare susitike, kad net negalima spausdinti viesai?  ir ka gi jie ten galejo daryti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-21 12:19
Viliutė
Dar viena pasaka.Vieną vakarą mažam ežiukui pasidarė liūdna.Galvojo mažylis kaip čia jam išsklaidyti liūdesį ir sugalvojo.Iškeliavo jis iš savo namučių į miškelį.Pakeliui susitiko varlytę.Prakalbino ją ir tuomet kartu patraukė į miško aikštelę.Toje aikštelėje sutūpė abu prie kelmo ir pradėjo vienas kitam guostis.Guodėsi ,kad nuobodu,guodėsi,kad kurį laiką nesimato salutės.Kai viską išsisakė,paaiškėjo,kad tos bėdos nėra jau tokios didelės ir,kad laikas praleistas kartu greitai prabėga.Tai pastebėję abu mažyliai susitarė vis ateiti į šią miško aikštelę ir kiekvieną kartą atnešti čia po akmenuką.Bet,aišku,kai susitiks kelyje,tai būtinai čia eis kartu.Ir vėl atėję guosis,kalbėsis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-21 20:34
mengelia
Man primena vaikystėje skaitytas gėlių pasakas, apima panašus prieraišumo ir švelnumo jausmas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-04 16:55
Viliutė
Ačiū už raudoną žvaigždutę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-31 16:55
Dark feather
    Svarbiausia neprarasti tikėjimo ir vilties. :) 
    Kūrinio kokybę mažina dažnai besikartojantis žodis "buvo".
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą