Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kažkas lūžo. Lyg šviesa per prizmę. Tiesiai į mano akis. Aš aiškiai matau tą pasaulį, kuris man meluoja. Matau tą šydą, kuris dengia realybę, bet juo toliau, juo šydas tampa retesnis, plonesnis. Šydas banguoja, švelniai mirga ir man jį palietus išsidraiko pro pirštus, nutįsdamas ir išnykdamas dūmais.
      Pameni, kaip kartu užsimerkdavom ir leisdavom smilkalo lazdelei sudegti, kol kambarys prisipildydavo aromato, sklandančio kažkur ties mūsų galvomis, o aplink sūkuriuodavo lengva migla? Pakeli ranką ir brauki per tuos dūmus, ir sklandai kaip koks paukštis, o pirštams perbraukus dūmų giją lieka properša, kuri netrukus ir vėl užsipildo, lyg kas rūku būtų užpylęs.
        Tu skambini, sakai netiki. Kaip galima netikėt, kai jauti visu kūnu? Procesą, kurio negali apsakyt, bet kurį visi bent kiek jautresni jaučia. Kai pabunda tekant saulei, kai brenda per rasotą žolę, kai žalvaris skamba ausyse, kai gyvūnas žiūri į tave nekalta akim ar vaikas paima už rankos ir vedasi nežinia kur ir traška vakare laužai po riboms nepažiniu dangum. O, kad taip kas dieną. Bet juk taip kas dieną. Jauti? Šydas pleišėja.
        Audė, audė ji drobes, vėjas gairino ir saulė balino audeką, patiestą takais per kiemą. Nubalo, suminkštėjo, pats tas nešioti. Ir pasiuvo ji  dvylika marškinių. Švelnūs, dailūs marškiniai gavosi. Ne juodvarniams tokius nešioti. Baltoms varnoms.
        Kodėl tu skaitai filosofines knygas? Verčiau miškan nueitum, atgultum ant samanų, pagulėtum, žemelė sugertų tavo absurdiškus norus ir tuštumą pripildytų savo gaiva, kurioje ir protėviai šnabždasi, ir šviesiai žali daigai kalasi. Kam tau ieškoti to, kas ir taip tavyje? Nusimesk nuo savęs tą sintetinę odą, užsivilk švelnius drobės marškinius. Knygas palik jauniems juodvarniams. Kol plunksnos sutvirtės ir pražils. Kol patekės ir nusileis septynis kartus trys pjovėjai ant žynio delnų.
      Guliu ant žolės ir žiūriu į lyjantį juodą nakties dangų. Toks jausmas, kad lietus kiaurai mane lyja, kaip vinys kala prie žemės. Tik neskauda. O tu vėl skambini. Išsitraukiu iš kuprinės telefoną. Tai kas, kad lyja, Nokia nieko nebijo.
      Sakai, ką veiki? Sakau ai, nieko, ką čia veiksi naktį lyjant. O tu? Sakai, kažkas lūžo. Lyg šviesa per prizmę. Tiesiai į mano akis.
2011-03-17 21:58
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-27 00:55
Veritas de Futuro
neblogi reginiai, yra sudominusių vietelių, neblogai tas rondo (kai pabaiga lyg panaši į pradžią), bet nebuvo šerdies, idėjos, gal veiksmo motyvacijos?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-24 12:59
Dvasių Vedlė
Nokia nieko nebijo - so true :D

Šiaip pačiam kūriniui trūksta idėjos, dabar gi čia tik gražiai aprašyti vaizdai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-18 15:01
Ciukcia
man patiko toks minčių srautas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-18 10:57
Alisa Realybėje
tai čia į srovę nert reikia, o ne po kontekstus knaisiotis. Bent jau aš to siekiu :) nes juk interpretacija eina per kiekvieno filtrą, kuris skirtingas esti. Neįmanoma vienodai ir universaliai suprasti, kaip neįmanoma rašyti visiems suvokiamu, universaliu kontekstu :) ir čia ne esė, čia net nežinau, ką glvojau tuo metu, tą ir rašiau...trūkumų, aišku, irgi yra. Kaip ir visur, per amžių amžius :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-18 10:04
_edita
skraidėm drambliais ore. esė sau, gan nebloga, tik perdaug kontekstų, kurių skaitytojas nežino, todėl sunku suprasti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-18 09:33
Alisa Realybėje
tik nesakykit, kad niekad neskraidėt delnais per orą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-18 01:23
Scilė
perbrauki rankom per dumus... ir sklandai sklandai kaip paukstis... nu po sito jau apsiputusiu sapaliones prasidejo :)) sory nebedaskaiciau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-17 23:02
Anomis1
"lietus kiaurai mane lyja, kaip vinys kala prie žemės. Tik neskauda" - įsiminė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-17 22:35
JRFRA
o koks tekstas sudomintu skaitytoja
nejasna ane
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą