Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mokytojas narkomanas. Draugams jis buvo narkomanas, mokiniams - tik mokytojas, sau – sužlugdytas žmogus. Ne, mokytojas narkomanas nebuvo senas, jis buvo tik ką paleistas į pasaulį, pilnas svajonių ir fantazijų. Dar jaunas būdamas  tikėjo, kad būtent jis gali pakeisti pasaulį, padaryti jį geresnį, šviesesnį ir dar kokį esnį. Jis svajojo apie mokinius, kuriuos mokys, kaip jis juos mylės ir bandys išmokyti viską, viską. Mokytojas narkomanas eidamas gyvenimo keliu visą laiką mąstė, kad norint keisti pasaulį reikia pradėti nuo vaikų. Tai tikriausiai buvo pats pagrindinis aspektas, kodėl jis pradėjo mokytojauti. Šviesios, gražios gal net didvyriškos svajonės. Mokytojas narkomanas atsikeldavo savo mažame butukyje, užsirukydavo žolytės ir pro saulės apšviestą langą stebėdavo praeinančius žmones. Jis buvo laimingas, laimingas tiek, kiek jam leido gyvenimas. Jis mokė, to ko paprastas mokytojas net neįsivaizdavo, kad galima mokyti. Mokytojas narkomanas mokė gyvenimo, suvokimo, kritiškumo ir individualumo. Gal jis ir užmigdavo paryčiais, apsvaigęs nuo grybukų ar kokių kitų narkotinių medžiagų, būdavo truputi atitrūkęs nuo pasaulio, tačiau vaikams jis buvo be galo geras. Mokytojas narkomanas daug žinojo apie gyvenimą, žmones, pasaulį, numanė viso ko prasmę ir esmę. Tačiau jis buvo narkomanas. Jis svaigindavosi, nes žinojo, kad jo svaisčiojimai apie geresnį pasaulį yra niekam neįdomūs, gyvenimo žiaurumų išniekinti ir apjuokti. Jis matė žmones bendraujančius, gyvūnus besimalančius, medžius šlamančius, matė, kaip niekas nėra tikra, viskas dirbtina, net tie patys vaikai, kuriuos jis mokė. Mokytojas narkomanas matė jų akyse, kad tai, ką jis dėsto jiems, neturi jokios reikšmės. Užaugę jie bus vientisa masė, gatvėj prasilenkiančių, smerkiančių, nesišypsančių žvitruolių minia. Dėl to jis ir buvo narkomanas, ne todėl, kad būtų buvęs depresinio mąstymo, tačiau pasaulis buvo per daug iškreiptas ir dviveidiškas. Jis gal ir tikėjo gyvenimu, jo gerosios pusės buvimu, tačiau gaila, kad Jį suvalgė pats gyvenimas. Mokytojas narkomanas, būdamas dvidešimt penkerių metų, numirė.
2011-02-17 23:07
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-02-18 19:15
begemotas_
deklaracijos. iki teksto tolokai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-02-18 17:54
grazinele666
Man labai patiko. Puiku.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-02-18 10:22
pilkė_
Sumautas egocentrikas jis buvo, va kodėl narkomanas :))
Galima sakyti taip: sugalvotas siužetas, bet tekstą patingėta parašyti :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-02-17 23:46
Skaičių karalienė
radau cia viena malonu dalyka.besimlaantys gyvunai.
gali apsilaizyti savo pirstus ta proga
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą