Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Neramiai stebėjau laikrodį, jis tiksėjo. Laikas plaukė su mano mintimis (išgėriau ją prieš keturias valandas, godžiu, dideliu gurkšniu ledinio vandens). Nustojau blaškytis, pažvelgiau į stalą esantį prieš mane, ant jo gulėjo popieriaus lapai, pieštukas. Viršuje popieriaus skiaučių, suteptų nevalingo rašto įskaičiau „Chapter 1“, „Chapter 2“, „Chapter 3“. Supratau, jog nesapnavau, o ištiesų rašiau apie savo gyvenimą. Skyriai buvo trumpi, vos vieno sakinio užteko mano gyvenimo skyriams, o  juos suvokti užteko vos kelių sekundžių.  Chapter 1- „Kas tai, ir kada tai baigiasi, niekas nežino“ Chapter 2 - „Tu davei man gyvenimą, neleidai man rinktis“, Chapter 3 - „Aš noriu išeiti, bet pasaulis man neleis“.  Visa tai, buvo tiesa. Bet netokia tikra kaip šioji- kai mano kūną sužeidė, juo rūpinosi ir slaugė. O kai pajutau, jog sužeistas mano vidus ir prašiau pagalbos  mane prifarširavo „Prozac'o“ ir izoliavo nuo pasaulio. O mano mintys, bėgantis laikas ir pojučiai, tik įrodymas, jog dabar aš sugedęs produktas net savo namuose.
2011-02-14 18:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-03-24 11:49
Dvasių Vedlė
Oho, laikrodžiai sugeba tiksėti??? Vajė, nieks apie tai nežinojo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-02-15 02:10
Laukinė Obelis
"Skyriai buvo trumpi, vos vieno sakinio užteko mano gyvenimo skyriams" - o šis, čia pateiktas skyrius, irgi pernelyg trumpas. Užsibrėžkite parašyti bent dešimties puslapių istoriją, po to kritiškai peržvelkite, mažiausiai pusę ištrinkite ir tik tada publikuokite.

Susidaro įspūdis, kad paskutiniu metu rašykus užkariauja "penkių sakinių šedevrai".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą