Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Valandos prieš ir valandos po. Įkvėpti oro. Ištiesk nugarą. Tu stipri.
Valandos prieš ir valandos po. Neskubėk savęs skandinti. Visada suspėsi.
Valandos prieš ir valandos po. Kodėl aš tai darau?
Valandos prieš ir valandos po.  Svarbu dalyvauti, nebūtinai laimėti?
Valandos prieš ir valandos po. Aš nedalyvauju, jei nelaimiu. Pasirinkimai.
Valandos prieš ir valandos po. Daužosi širdis. Kviečia. Kviečia. Mane.
Valandos prieš ir valandos po. Noras save bausti. Nėra. Keista.
Valandos prieš ir valandos po. Aš kviečiu tave. Kviečiu. Tu sakei, kad mano nugara juokingai išsiriečia, kai baksteli tušinuku.
Valandos prieš ir valandos po. Jos nieko nesako. Tuščia kambary, tuščia. Siela pabėgo.
Valandos prieš ir valandos po. Nežinau, kurios dabar yra.
Valandos prieš ir valandos po. Valandos prieš ir valandos po. Valandos. Valandos. Valandos. Valandos. Minutės. Sekundės. Kilometrai per valandą. Metrai per sekundę. Metras per sekundes. Vienas ir vienas. Vienas ir kitas. Pirmas ir antras. Tiltų begalybė. Upė. Išdžiuvo. Nėra per ką, nėra dėl ko. Kur visa tai mane veda? Kur veda mano valandos prieš ir valandos po? Ar jos paiims už rankos. Suspaus pirštus. Timtelės ir mes eisim kartu. Valandų valandas. Pristigau prasmės. O kas jei man neskaudės. Ar tada aš būsiu gyva? Tas valandas prieš ir valandas po. Cigaretė.
Aš trokštu kvėpuoti. Noriu įkvėpti kaip žuvis, ką tik išmesta į krantą. Vilties įkvėpimas. Mirties atodūsis. O kas jei nepajėgsiu? O kas jei pajėgsiu tik vieną? O kas bus, jei kito nebereikės? Arba kas nors kitas, nugalės žuvį už mane? Kur mano tiltas nuves?
Laivus rasdavo tuščius jūroje. O kas jei mane ras, tuščia ant kėdės? Kiek žuvėdrų miršta vidury niekur. Jų niekas neieško, jų niekas neranda. Jos niekam nerūpi.
Ar aš paukštis, ar žuvis?
2011-01-25 21:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-26 15:57
giminaitė
šitas interviu nėra kūryba.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-01-26 15:38
begemotas_
na pavienius žodžius reiktu konstruoti kaip sakinius, nes dabar tai nežinia kas ir dar labiau nežinia apie ką?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą