Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Taip, aš esu didelė nusususi šizofrenikė, įnikusį į Tave tarsi siurbėlė, su kuria norėtų pasikrušti visos lervos, musės ir tarakonai pakėlėse, netramdomai talžant 40 laipsnių temepratūrai, o svirpliams dvesiant nuo jų aitraus dvoko.

Taip, tikrai esu iš tų žmonių, kurie save naikindami bei degraduodami ima jausti malonumą. Aš lyg puikus suglebęs ir į želė kubelį, duodamą ligoninėje, panašus kūnas, kuris lavoninėje su pasitenkinimu guli šaldymo kameroje ir iš to nuostabaus laukimo, kada imsiu pūti, jaučiu didžiulį ir nesvietišką orgazmą, kuris niekados gyvenime nepasieks Tavo purpurinio ir nusususio bjauraus koto, ant kurio norėtum pajodinti milijardus moterų, kurios vistiek sugeba Tau įvaryti depresiją ir prostatos vėžį!

Taip, aš tiesiog nebeturiu ką daugiau veikti, tik išsidirbinėjant surūkyti save iki visiško nusistekenimo. Aš juk esu puikus eiklus žirgas iš kurio stengiamasi išsunkti visas jėgas, kol tapsiu tokiu milžinišku bezduku, kad vienintelė vieta, kurioje tiksiu, bus suknistų PVA klijų fabrikas. Klijų, kuriuos vaikai savo mažais nevikriais pirštais mėgsta kišti į nosį, o kartais nulaižyti nuo medinio pagaliuko, primenančio tokį, ant kurio su pasididžiavimu saulėje tirpsta plombyro su riešutais ledai.

Taip, sutinku, man reikia kokio nors nuošalaus kampučio, kuriame susiraičiusi galėčiau tyliai ir ciniškai nudvėsti, atkišus savo pasturgalį ir rėkti: „Nematėt didelės sėdynės, Jūs, drimbos, su kabančiais spuoguotais savo pilvais, ant kurių besikrušdami siūbuojate tarsi ant vaikiško medinio arkliuko - pirmyn ir atgal, pirmyn ir atgal?!?!?! „

Jei tik sugebėčiau visą savyje glūdantį pyktį sukišti į tą durnai atrodantį, išsausėjuosios odos kumštį, jis nuostabiai įsirėžtų Tavo snukyje ir pradėtų su juo dirbti, kaip su dideliu ir drėgnu molio gabalu. Aš iš Tavęs padaryčiau įžymybę. Tavo snukis puikuotųsi ant visų naujienlaikraščių pirmųjų puslapių, o Tave išvydę vaikai netgi spiegtų iš pasitenkinimo ir pajutę Tavo ištvirkimą, persismelkę juo, bėgtų prie savo mamų, pieno baltumo šlaunimis, ir į jas taip stipriai įsikabintų, jog gražiosios šlaunys taptų tarsi suteptos rašytojo rašalu, ištryškusiu iš netikėtumo ir euforijos.

Taip, esu tik didelė tingi karvė, negalinti pajundinti savo kelių šimtų kilogramų sunkumo pilvo nuo sofos priešais televizorių ir Tave erzinu vien dėl noro pajusti kažką daugiau, negu žvėrišką alkio jausmą.

Taip, aš tiesiog trokštu Tavęs, myliu Tave, geidžiu.. Tu man tarsi pabarstukais pagardintas desertas po riebaus kiaulienos didkepsnio puikiame aukštosios klasės restorane, kur kiekvienam panorėjus, vietoj šviestuvų aplink ausis galėtų zvimbti žaliašikniai jonvabaliai.

Taip, šizofrenikė dar kartą įrodė, kokia nuostabi šizofrenikė ji yra, nors tiesą sakant, ji tiesiog norėtų pabėgti nuo miesto šurmulio ir patogiai įsitaisyti ant minkšto kilimo prie jai patinkančio žmogaus, gerti karštą Kalėdomis kvepiantį ir atsiduodantį vyną bei klausytis muzikos, kuri sugeba suvirpinti storiausiu ledo sluoksniu sukaustytus jos širdies akligatvius..

Aš Tau teliksiu tik purvina šizofrenike, įsitaisiusia Tau dantyje ir ėdančia Tave nuo pat danties kanalo iki pailgųjų smegenų, kur viską trankydama ir kabodama, nusileidusi iki kulkšnies, perkasiu Tavo kulną ir išlysiu pasisotinusi piktdžiugiško gyvenimo ir pašaipos.



Aš visada būsiu ta pačia nuostabiausia Tavo gyvenimo šizofrenike, gaidy!

2010-12-02 17:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-16 16:16
Netipiškas Individas
Ne aš šaipausi, kitas žmogus išsišaipė, o aš tik atlikau vaidmenį.
Kažkas nepatinka?
P.S. Sakyčiau, kad ne aš iš mūsų esam tikras invalidas.
Suprask, kaip nori.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-16 10:29
Exmortis
dast ist shite, netipiškasai invalide



Aš visada būsiu ta pačia nuostabiausia Tavo gyvenimo šizofrenike, gaidy! -> jūs durnos mergaitės pernelyg leidžiate sau šaipytis iš rimto psichinio sutrikimo. pamatytum tikrą šizą tai abejoju ar benorėtum juoktis iš šios ligos.


kuo toliau tuo labiau apgailėtini tekstai - baigi sugrafomanėti?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-13 23:09
Atavizmas
Apie ką čia, m?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-05 00:42
Niobis
Jausmų sprogimas. tiesiog ištrūkimas iš savęs. Dienoraščio fragmentas,bet man skaitėsi ir jautėsi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-04 21:38
Mil2kas
jezmarija depresija... em... man nepatiko :D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-03 21:15
paslaaaaptinga
Neperskaičiau iki galo, bet jaučiasi labai didelė neapykanta sau, intymumui. :( Labai nukentėjęs lyrinis "aš". Bet įdomu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-03 18:30
dangaus instrukcija
Pačioje kūrinio pabaigoje visgi reiktų pasiūlyt pasimylėt. Jei jau toks užsidegimas, tai kodėl ne?
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-03 12:51
Holusas
Ultra-nuostabu.
Jūsų Banditų Vadas - Proletaras, tiesiog sprogo, (kaip tos pieno baltumo motinos šlaunys), nuo šio kūrinio.
Rar.
Užskaitau.
10
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-02 22:58
Privati žinutė
sapnavau, kad čiuožiu nuo kalno, kuris visas iš tamsaus ledo, ir tam nematyti pabaigos
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-02 21:47
Patarnaujantis
Na, sakysiu viską tiesiai šviesiai. Perskaičiau, bet jau vos ne prievartaudamas save. Ir tai įvyko kažkur ties vidurį. Ne dėl to, kad man čia emocinis užtaisas būtų pernelyg stiprus, o dėl to, kad neįdomu. Nueini į tualetą ir šiki, valaisi užpakalį. Kam patiks tai žiūrėt? Nebent kokiam iškrypėliui. Aš iškrypėlis nesu, tai ir tekstas man nepatinka.

O nepatinka, nes jis nėra paveikus. Na, drabstaisi neblogai visokiais žodžiais. Na, banguoji ir spinduliuoji savo emocijomis. O kas iš to? Reikia rašyti taip, kad būtų įdomu ne tik tau, o ir dar kam nors, reikia galvoti apie skaitytoją. Bent jau minimaliai. Arba gerbti jį, arba iš jo šaipytis.

Bet turbūt mano sapaliojimai tau jokios naudos neduoda. sakei, kad nori konkrečių patarimų. Tai še:
1) Valdyk emocijas kaip valdai muzikos garsą. Dabar pas tave viskas šaukia didžiausiu pajėgumu ir kokybės nėra, nes kai ant MAX viską pavarai, kokybė kenčia. Tiek tavo ausų, tiek pačios technikos. Viską sutvarkytum, jei kontrastuotum. Vietomis emocijos būtų itin stiprios, o vietomis jų nebūtų (MUTE).
2) Tavo rašymą galima apibūdinti kaip ilgą čiuožimą nuo kalno. Na, iš pradžių gal ir smagu, bet kai čiuoži valandą, antrą, tai skaitytojas žiovauja. O žiovauja dėl to, kad nėra siužeto. Jei būtų bent menkiausia siužetinė linija, jau būtų šis tas. Kas kam nutiko? Kaip nutiko? Kada nutiko? Tavo šita emocijų lavina galbūt būtų visai nieko intarpai.
3) Venk tokių nerangių ekspresijų, kurias vartoji. „siurbėlė, su kuria norėtų pasikrušti visos lervos, musės ir tarakonai pakėlėse netramdomai talžant 40 laipsnių temepratūrai, o svirpliams dvesiant nuo jų aitraus dvoko.“. Šitaip net Parulskis nerašytų, o jis pakankamai daug sau leidžia. Bet ne tai esmė. Ar tu pati supratai, ką, pavyzdžiui, šituo sakiniu norėjai pasakyt? Aš tai ne. Taip įmantru, kad net logikoje pasimetama. Matau, kad nori šikt ant viso pasaulio, bet hohoho, tramdyk arklius, kol jie patys tavęs neapdirbo.

Tai va, tiek iš manęs. A, vertinimas. Šiaip jau 2. Ką padarysi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-02 18:13
Netipiškas Individas
Ačiū!
Aš būsiu šizofrenikė, įnikusi į šilko apklotus ir vaidinsiu ėriuką, nustekentą blogio ir paleisto kraujo iš pabambės.
Ech, tas gimimas juk toks sudėtingas :D

Ne, šiaip, jei rimtai, dėkui už komentarus, tik galėtumėt būt konkretesni.
Kas blogai ir kas gerai, ir taip, žinau, kad per daug gyvos emocijos linkusios kišti koją..
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-02 18:09
Houldenas
Geriau jau šizofrenikės būtų švelnios ir siekiančios tapti harmoningomis asmenybėmis, o ne demonstruotų savo šizofreniškumą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-02 17:39
Laskovyje migy
kvepuok. viskas bus taip kaip turi buti.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-02 17:26
Netipiškas Individas
Tikrai, kad jau gaidy, tai gaidy..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-02 17:24
Privati žinutė
gaidy*
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-12-02 17:19
tictac_it
och ! ach ! ... :) net galima kažkam pritaikyti ... pasirinktinai, pagal požymius , nes parašyta sklandokai ... nors gaidį vis tiek geriau pataisyt į gaidy ... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą