Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kartą laukdamas autobuso stovėjau sovietmečiu dvelkiančioje autobusų stoties laukiamajame ir stebėjau laikrodininką, kuris buvo įsikūręs  salės kamputyje. Nežinau kiek laiko aš jį stebėjau, tačiau mane užbūrė šitas mažytis žmogelis, besikrapštinėjantis po blausia staline lempa.  Jis buvo taip įnykęs į savo darbą, jog jam niekas aplinkui neegzisavo: nei nemalonus kvapas stoties laukiamajame, nei daugybė garsų aplinkui, kuriuos kėlė besišnekučiuojantys žmonės. Jis visa savo esybe buvo paskendęs į laikrodį, kurį tuo metu taisė. Taisydamas laikrodį jis kartkartėmis susidomėjęs pakreipdavo galvą bei nusišypsodavo. Nuo jo sklido tokia gera energija, jog aš pajaučiau didžiulį poreikį užmegzti kontaktą su šiuo žmogumi.
Grįžęs į namus pradėjau knistis po stalčius ir ieškoti kokio nors sugedusio laikrodžio. Radau. Tai buvo mano pirmasis laikrodis, kurį gavau dovanų, kai pradėau eiti į pirmąją klasę. Turbūt pirmą kartą taip apsidžiaugiau suradęs sugedusį laikrodį.
Kitą dieną aš jau stovėjau prie stoties laikrodininko.
- Ateik rytoj, - pakėlęs nuoširdžias akis tarė laikrodininkas.
Sugrįžęs paėmiau į rankas savo senąjį laikrodį, tik šįkart jau veikiantį. Nuoširdžiai padėkojau ir pasiteiravau, kiek esu skoloje:
-Aštuoni litai. O štai jums ir garantinis pusei metų, - atkirpdamas baltą popieriaus lapelį tarė laikrodininkas.
-Ačiū, -tesugebėjau ištarti aš.
Laikrodininkas nusišypsojo ir vėl palinko prie sraigtelių labirinto.
Parėjęs į namus dar ilgai žiūrėjau į ranka parašytus žodžius: „Garantinis. 6 mėnesiai. “
2010-11-18 16:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-18 22:30
kitaip
Berods neišbaigtas šis kūrinys, jo galui reikėtų kažko gilesnio. Na ir klaideles dar reiktų pataisyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą