Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Yra trys keliai. Kiekvienas iš jų veda į tą patį pragarą. Negi tiki, jog rojus nelaikinas? Jis gali būti tik mėnesio trukmės. Po to - karti tiesa: grįši kažkuriuo keliu arba ikliūsi pragare. Liuciferis išdegins tau dar vieną skylę širdyje.
Einu pirmu keliu - naudos siekiu. Smagu, bet ar man pačiai patinka? Apgaudinėt save ir kitą?
Antru keliu labiausiai noriu žengti, bet... O jei nuėjus pusę kelio galvosiu, kad reikėjo eit trečiu?
Trečiu keliu man eiti- rizika didžiausia. Didžiausia laimė ir didžiausias liūdesys padėti ant svarstyklių. O jei ir vėl nuspręsiu grįžti šiuo keliu? Pati tada sudeginsiu save aš iš vidaus. Ir jau tada nebeturėsiu aš nei vieno kelio.
Baisu... Stovėti vietoje, nes neįpratus. Mane kaip marionetę tampo už virvučių trys keliai. Visi patinka, bet kartu ir nekenčiu visų. Kodėl žmogus taip bijo klysti? Savigrauža blogiau, nei tūnoti devintajam pragaro rate.
Jei bent vienam aš sugebėčiau pamatyti šviesą?...
2010-11-05 01:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-08 18:37
drag
Paprasta.Norėtųsi įdomesnių išraiškos priemonių,minčių,jeigu jau imate plačiai žinomą alegoriją.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-07 18:05
Svaja soleil
Tiesa.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-06 19:43
Dvasių Vedlė
Jei jau imate publikuoti - tai nebėra kūryba vien tik sau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-06 02:33
Svaja soleil
ta prasme nesistengiu padaryt kazka tokio wow!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-06 01:49
Svaja soleil
ir nesistengiau:) niekada nesistengiu itikti kitiems, nes kuriu sau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-05 19:55
Dvasių Vedlė
Bandymas kurti poetinę prozą. Galima pasiguosti, kad klaidų tai nematyt. Bet šiaip, nelabai kas čia yra. Kelių sankryžos alegorija - sena ir visiems žinoma, o čia dargi neapvilkta naujais rūbais. Tiesiog pasakėte tai, ką jau kiti seniai buvo pasakę. Nieko naujo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą