Rašyk
Eilės (78091)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vakarą, kai spoksai į kitapus gatvės esančius laimės kambario langus, kai visa savo esybe jauti, anot Gavelio, DDN (Didžiąją Dievo Neteisybę), kai ausyse skamba sentimentali muzika, kurios dėka matai save iš šalies, tarsi filmo herojų (didį ir nesuprastą vienišių, žinoma), ir kai prisidegi naują cigaretę, nes juk reikia palaikyti miesto intelektualo įvaizdį (nesvarbu, kad nuo persirūkymo jau gerokai pykina) - tokį vakarą imi neapkęsti protybės, jos atstovų ir visų jų galvonių. Ši žiema buvo beprotiškesnė, nei įprasta, tad ji ir gerokai mielesnė nei prieš tai buvusios. Be kita ko, džiugu, kad ji baigėsi.

Žiemą nuveiktų darbų sąrašas:

1. Pamatyta begalė sniego, 5 min. pastovėta didžiausioje gyvenime pusnyje, o važiavimas į Sibirą išbrauktas iš norų sąrašo.

2. Sutiktas Svajonių Žmogus.

3. Išgyventos 56 asmenybės krizės (trimis daugiau, palyginti su praeita žiema).

4. Pasiektas dviejų žmonių santykių nenormalumo absoliutas.

5. 2 kartus rimtai išeita iš proto.

6. Pradėta mokytis šokti.

7. Atrastas Gavelis (vienintelis tikras intelektualas, pasak Šliogerio) ir jo kūryba.

8. 15 000 000 kartų mintyse paniekinti visi mane supantys statistiniai vienetai.

9. Patirtas 1 panikos priepuolis (juo didžiuojamasi labiausiai).

10. Sugalvotos 3 naujos svajonės.

11. Išrasti 2 lietuvių kalbos naujadarai (protybė ir galvonė).

12. Kelis kartus intelektualiai veltėdžiauta…

Dievaži, per pastaruosius tris mėnesius tikrai nenuveikiau nieko naudingo visuomenei, tad ar beverta tęsti šį absurdišką sąrašą? Juolab kad vis dėlto atėjo pavasaris, kuris šiemet kaip niekad toks, koks ir turi būti. Vėl pašvietė saulė, kurios spinduliai netgi šiek tiek šildo, vėl vėjas turi savo kvapą, vėl visi žmonės truputį juokingi (ko gero, tu jiems irgi) ir dėl viso šito tavo veidą iškreipia ne pati intelektualiausia išraiška. Taigi, pavasaris visus paverčia daugiau ar mažiau laimingais idiotais. Tad belieka šyptelti tamsiems langams kitapus gatvės - visos šios mielos žiemos simboliui - ir velniškai intelektualiai nueiti.

2010-10-27 12:18
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-11-07 19:29
Juodvarnė
ne esė, perkėliau į šiukšlių dėžę. Jei nepritariate, rašykite.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-27 14:42
augaviskas
linksmas tekstas, tik kiek perspausta 1:1 mėgdžiojant B. Džouns dienoraščio stilių :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą