Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šiandien didi diena, gal ne didesnė už praeitą dieną,
Bet visgi nuostabi, nes sveikino mane ne vieną.
Ir sveikino ne su bet kuo, o su gimtadieniu prabėgusiu,
Prabėgusiu ant tiek toli, kad nutariau - ai gal nebelėbausiu...
2010-10-02 01:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-03 16:04
toraaut
o man atrodo, kad lėbauti apskritai neverta (juo labiau per gimtadienį.) tačiau palieku tolerantiškai kitam žmogui į savo gyvenimą ir dalykus jame turėti savo santykį. tai gi ir sakau, ne mano reikalas kiek jūs gimtadienį švenčiate, ar nešvenčiate, ir lėbaujate ar ne, bet, tekstą - ketureilį, kaip literatūrinį tekstuką - komentuoju. juk aš skaitytojas šiuo atveju, o jūs tekstą parašėte, jame turinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-02 16:41
Teftelis
Įdomus, toraaut, Jūsų komentaras. Labai jau toks filosofinis. Iš dalies sutinku su Jūsų mintimis, kad mes čia visi tik laikini, galima sakyti esantys komandiruotėje. Bet gimtadienis (kūno) yra konkrečią kalendorinę dieną ir jis kaip ir visa kita turi silpnybę "prabėgti". Taip kad prabėgus nemažam laiko tarpui kaip ir nebėra ko lėbauti. Kas nori lėbauti progos neieško, bet būna taip, kad siela leidžia, o va kūnas jau nebe... Ir Kedys mano manymu čia kažkaip nevietoj.
O eiliukas...sutinku, kad dienoraštinis :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-02 14:14
zavi
toraaut, geras komentaras :) pritariu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-02 09:24
toraaut
kur jau prabėgo, o kas tada lėbauja?.. net ir kai kūnas mirs, bus jame jo gimtadienis, juk jis gimė - o siela tavo, atitrūkdama nuo jo, bus pakitusi iki tokios stadijos, kokioje ji bus tą akimirką, tik jo - to mirštančio kūno dėka, nes kūnas - transporto priemonė sielai kelionėje po Amžinybę. tai gi niekas nepraeina - viskas kinta Amžinybėje, nes amžinybė – yra.. (o sielos stadija tai tik tu - ne pinigai ir ne psichiatrai su vaistukais keičiantys protą, sako Drasiui Kedžiui, prieš jo kūno mirtį, jam medikamentais protą aptemdė - matai kokios jų sielos... ar gi ne?...
TAD Lėbauk žmogau kiek tavo siela tau leidžia, ji tau šeimininkas ir tai tavo reikalas...  Kūnas, sielos transporto priemonė, kelionėje po Amžinybę - ir netiesa, kad viskas praeina; o tiesa – pasaulis keičiasi judesyje ir viskas kinta, tai Amžina.
O kaip reikaliukai su eiliuku, pagal mane tai ne kaip, na jis ne daugiau kaip dienoraštinio pobūdžio - ir ne literatūriškas toks raiškos atžvilgiu...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-10-02 08:40
aurin
Tikrai nereikia daugiau " lėbauti ".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą