Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pamažu einu iš proto. Skausmas tampa konstanta. Parduokite, prašau, bobut, kilogramą narkotiko. Kokio? bet kokio. Kad tik perdozuot būtų įmanoma. Nes man velniškai sunku. Kas? mesti vieną narkotiką. Dar vaikystėje mane prie jo įpratino. Jis vadinasi “Gyvenimas”. Ir aš visiškai suprantu, kodėl “i chose not to choose life, i chose to choose something else”. Dar būtų neblogai, jei kas per rėtį atseikėtų porą gramų (g.) beprotybės. Už ją atiduočiau savo vienatvę. Savo kvailą prisirišimą prie vieno žmogaus. Savo nė supisto skatiko nevertą gyvenimą. Dievas mato, priduočiau ir sielą, bet... nebeturiu aš josios, neturiu, girdit? neturiu!!! Ji mirė uždaryta auksiniame narvelyje. Gal viskas būtų buvę geriau, jeigu man tada būtų diagnozavę smegenų vėžį...
--
Draugas šiandien pasakė - juk tau tikrai pochui, jei dabar imtum ir mirtum. Koks gi tau skirtumas - dabar, ar po penkių, dešimt, dvidešimt, trisdešimt metų?
Aš nusijuokiau ir pasakiau, kad dar neužkaliau pakankamai pinigų, kad mirčiau.
Bet aš jų neužkalsiu.
Ir, deja, mano draugas yra teisus. Galbūt ir geriau būtų, jei imčiau... ir nudvėsčiau. Kur nors patvory - o koks skirtumas. Vienu idiotu mažiau. Po dviejų savaičių vistiek užmirš.
Atsibodo siekti dirbtinės laimės televizoriaus ekrane. Jeigu turėsiu BMW Z3 - argi nuo to man bus lengviau? jeigu kasdien išleisčiau po 1000lt, ar nuo to kas pasikeistų? Taip, sex-bombos tūpinėtų apie mane, iš kišenės traukdamos pinigus ir vakarais kartu su mano “draugais”, skaičiuodami trupinius, kuriuos jiems numečiau, mane apkalbėtų. Dusčiau iš nuobodulio ir žiovaudamas naršyčiau internetą per 6MB/s liniją ieškodamas “pikantiškesnės” pornūchos. Prieičiau iki žmogžudystės. Ne dėl neapykantos, ne dėl pelno, bet grynai iš nuobodulio. Kaip jums tai? O man visai ne prie širdies.
Dar gerai, kad šitą šūdą galiu pilti į internetą. Kaip ir kiekvieną kartą, praeis anonimas, ir, šniurkštelėjęs nosimi, padės riebų /. Tikiuosi, taip darydamas, jis patiria orgazmą. Jeigu ne, tai tegul toliau masturbuoja savo analinę angą, kol pajus malonumą.
Žmonės skaitys šitą mėšlo gabalą. Vien dėl jo pavadinimo. Atsiras komentarai: “Burbulai, vyre, burbulai!”, “Nesuprantu, kodėl žmonės rašo tokį šūdą”... Iš anksto atsiprašau Tesos. Tiesą sakant, aš jai dėkingas. Kaip ir dar porai žmonių šičia.
Na kaip, gerbiamieji, ar jums patinka mano veidas be kaukių?
Žinot, o man visai patinka. Tesiam pamazgų fontaną. Fekalijų dušą.
Sveiki susipažinę su mano alter-ego, kuris mielai tamsioje gatvėje perrėžtų jums gerklę, jums, kičo meistrai, kurie kuriate TIK tam, kad kurtumėt:
“Ne - tu eilės,
Senis nuskrisdamas juokės
Šlapdriba”...
Ne, tai ne modernus menas. Tai mano programos kūrinys. Programos, kuri atsitiktiniu būdu iš failo (arba rinkmenos, įtikime kalbininkiniams pūzrams) išrenka žodžius. Ir tokią nesąmonę ruošėsi spausdinti licėjaus almanachas! Tokią nesąmonę išklausę žmonės šoko ploti šauniajam MPPK (mūsų protestas prieš kičą) duetui! Ironija. Protestuodami prieš mass media, prieš koka kolos žabangas, mes viską tik supošlinam. Iš meno padarom kinietišką “padzielkę”. Pseudo meną. Žmogus yra nuostabus gyvulys. Nuostabus tuo, kad sugeba griauti viską, kas gražu ir teisinga. Žmogus tiesiog tobulai suardo tobulybę. Pašalina harmoniją. Todėl aš nepergyvenčiau, jeigu per akies mirksnį didžioji žmonių dalis dingtų nuo žemės paviršiaus.
Bet aš verkčiau, verkčiau tikrom ašarom, jeigu pamatyčiau negyvą trijų mėnesių šuniuką.
Nes šunys dar moka mylėti.
Leiskit atspėsiu dabartinį šitos šūdo krūvos reitingą. 2 pagaliai, ar ne? šaunu. Komentatoriai klykia, kad jie kuria meną, ir sugeba mylėti. Yra pora pasiūlymų man pasiimti atostogas ir pailsėti vasaros 5.
Ar nors kartą pažiūrėjote, kokiame šūde jūs gyvenate? Ar nors kartą suvokėte, kokie esate menki? Jūs esate milijoninė nulio dalis, statistinis nuliukas. Jūsų vardas niekada nebus įrašytas istorijos vadovėliuose, o jūsų antkapį nuvers vandalai satanistai, kurie nuvertę antkapį nuleidžia į kelnes. Aleliuja, tegyvuoja Dievo karalystė, dievo vardas yra baksas arba euras, o pavardė globalizacija. Marksas, Engelsas ir Leninas apipuvę keliasi iš kapo reklamuoti naujo dievo.
Dabar aš tapau komuniaga, socialistiniu šūdžiumi, ir mane bent jau pora pasiųs pas Lukašenką ir pasiūlys palaižyti Husseino pautus. Gerai, vadinasi yra dar naivaus jaunimo, kuris tiki bent kažkuo, kad ir nemokamu sūriu. Duok, Viešpatie, kad jie būtų teisūs.
Dauguma nusprendžia. Ir aš valgysiu genetiškai modifikuotą pomidorą su žmogaus genais, graušiu morką su medūzos genais, o už lango bei telefono ragelyje orgazmiškai klykaus moters balsas “Maxima - visada malonu pirkti” ar panašią nesąmonę. Protingas šaldytuvas praneš, kad baigiasi pieno atsargos, ir aš, atraitęs rankovę, kad matytųsi barkodas (brūkšnainis, vėlgi pabandykime įtikti pūzrams, kurie vadina save Kalbos Viešpačiais, Kirčių Valdovais, Naujadarų Grafais ir važinėja vielabraukiais), eisu į Ultramegamaximapopolį nusipirkti šūdo krūvos. Na ir tegul. Brave new world yra utopija. Ateitis yra baisesnė už baisiausią utopiją. Tebūnie.
Ar pajutote šūdo skonį burnoje? Gana šypsotis. Laikas nuryti.
2003-10-22 02:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 21 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-03-11 17:25
P_Max
Visas gyvenimas yra shudas, bet kai kurie moka jy ishsikuopti...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-02 12:37
IgnitOR
Masteri, man regis shudo skonis burnoj yra vidinio mazohizmo pasekme. Ir nesakyk, kad per plauka isvenges mirties nepajunti to "damn... o visgi pasaulis spalvotas ir as save biski myliu". O ka daryti nezinau. Gal sokti su akvalangu i sudu duobe, gal vaikscioti su dujokauke... Ash asmeniskai pabegau i pragara, kur yra daug laiko susidefragmentinti. Biski padeda... gal... tikiuosi... Irgi keistas koorinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-28 15:12
čiunga čianga
bet iki pilno orgazmo kažko trūksta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-28 15:11
čiunga čianga
aš tai kruvinom ašarom verkčiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-02 20:43
KazkasCiaNeTaip
Melane > parasei optimistiskai, bet teisingai. o kad neispindeciau budama optimiste, butinai pasiziuriu, kaip shudus eda kiti. nes savo jau suvalgiau ir suvirskinau ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-31 21:31
Melane
kiek interpretaciju.. noreciau uzmusti savo ciniska juoka. juokas ilgina gyvenima.
buna perskaitai kurini zmogau, kad ir pritariamai palinkcioji galva ir eini toliau skusti morku, nes vaikas nori valgyti. Ir neturi teises dingti amziams, ATSAKOMYBE laiko uz gerkles kol pasidaro pilka.
Bet dar vaikystej man tare: "meile suteikia spalvas, o sekme nemegsta bailiu". Mes turim irankius, kad galetume tai pastatyti. Ir ne nu ir kas, kad poto "vistiek" mirsi. Pasaulis grazus. Kai uzterstoj upej vistiek pamatai dugna. Taigi svarbu nebijoti, VEL ieskoti kas suteikia spalvas.
manau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-31 21:30
kiek interpretaciju.. noreciau uzmusti savo ciniska juoka. juokas ilgina gyvenima.
buna perskaitai kurini zmogau, kad ir pritariamai palinkcioji galva ir eini toliau skusti morku, nes vaikas nori valgyti. Ir neturi teises dingti amziams, ATSAKOMYBE laiko uz gerkles kol pasidaro pilka.
Bet dar vaikystej man tare: "meile suteikia spalvas, o sekme nemegsta bailiu". Mes turim irankius, kad galetume tai pastatyti. Ir ne nu ir kas, kad poto "vistiek" mirsi. Pasaulis grazus. Kai uzterstoj upej vistiek pamatai dugna. Taigi svarbu nebijoti, VEL ieskoti kas suteikia spalvas.
manau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-30 16:03
KazkasCiaNeTaip
to Mel > zinai, kas tas kazkas, verciantis susigrusti tuos shudus i burnas? o gi sadomazochizmas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-30 02:53
Melane
Kai busiu Dievas, perkelsiu tave is musu UNIVERSE i kita vieta. Kur yra Kitoks gyvenimas, jei tai butu vadinama gyvenimu apskritai. Idomu but pasitikslinti del ko gi mes vis dar gyvenam? ir bandom megautis ivairiausio pavidalo š kuriuos daznai patys sau sugrudam. Turbut yra kazkas.. tik reikia ieskoti.
jos <MasterM -respect, tai zmogus kurio minciu reiketu pasiklausyti visiems>
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-27 14:59
KazkasCiaNeTaip
tu man patinki vaiki. patinka tavo sadomazochistine tulzis, kuria, atrodo, pasimegaudamas ryji ir siulai kitiems. aciu, visai gurmaniskas skonis, bet kartais badas taip pat gerai - isvalo slakus is organizmo, cholesteroli ir dar kita brieda.
toli eisi, jei suprasi, kad cinizmas per daug madingas, jog turetu isliekamaja verte.
nesakysiu, kiek balu daviau uz tai, kad tu man patinki savo drastisku atvirumu. po puses metu jis jau bus mutaves, tai laikina, todel grazu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-24 00:18
mmmm
Norėtusi orgazmą patirti tai lyg ir vieną pagalį reik duoti. Bet gaila kažkaip - pralinksmėjau tavo laišką paskaitęs, nuotaika pakilo.
Duosiu daug virtualių pagalių - gali susikapot ir sumest į virtualų židinį. Šviečia bet nešildo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-23 16:22
Kirvoboica
„Sveiki susipažinę su mano alter-ego, kuris mielai tamsioje gatvėje perrėžtų jums gerklę, jums, kičo meistrai, kurie kuriate TIK tam, kad kurtumėt”
eee... atsargiai, kai kas, kas prie plunksnos meno, ir štangas pakilnoja,.. įdomioj visuomenėj gyvenam...
=))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-22 19:50
heroinas
dedu riebų /  tiesiog šiaip sau
ir ką... nusivyliau... jokio orgazmo ar ko nors panašaus...
ir kokia gi kūrinio prasmė? gal tu taip bandai parodyti "masėms", kad yra mąstančių žmonių taip giliai kaip tu? :) o gal ir kiti kapstosi šūde, tik nesitaško taip kaip tu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-22 10:26
experiment
...aštrios mintys..patinka..labai. Savos.

O aš nekenčiu "supermarketų" ir reklamos...kaip nekenčiu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-22 09:14
squirrel
“Burbulai, vyre, burbulai!” ir dar + laabai dideli
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-22 02:16
tesa
ir kas esi tu MasterMind Hazord'ai? 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą