Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter









Pasiklausiau aš musulmonų paslapčių

Suskaičiavau kelias mėnulio užgožtas žvaigždes

Kažkur tenai, pasaulio pakrašty

Į savo išvagotas ilgesio rankas


Liūdna vingiavo muzika toli

Lyg dūmas kilo mintys vis aukštyn

Ir vis galvojau - kas esi?

Jei kreipiamės net čia – pasaulio pakrašty


Išgėrus stiklą su ledu

Užėjo nuotaika giliai slogi

Bet aš žinau, tikiu žinai ir Tu

Kad mes visi čia susirinkom pakrašty


Tik muzika kažkur toli toli

Kažkur už mūsų, už kalnų

Nepastebim, kad mes čia ne vieni O Tu visus žinai ir pašauki vardu
2010-08-24 11:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-24 19:40
tictac_it
Alpinizmas gerai , minčių sukelia, ypač kai ne per daug aukštai užlipi :) , nes nuo kokio 4 km. up jau ne apie tas problemas galvojasi ( kreiptis visokiais adresais gal ir tenka , kai kada ), o kaip eiliukas - kol kas labai neaukštai , slėnyje ...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-24 15:45
toraaut
sušukta Eurika nėra, atvirkščiai, paskaitykite komentaro pabaigą; na o kas liečia kraujo spaudimą, tai jei jau pretenduojate į poetę, rašytoją, grožinės literatūros gerbėją, skaitytojau pseudonimu sprite, tikriausiai žinote, kad menas nėra moralus, jau vien dėl to, kad jame emocija dėl emocijos (o gyvenime realiame yra taip: emocija – dėl veiksmo); tai gi bet kokioje meno šakoje, menas yra jau menas jei jis veikia emociją, kaip ir bet koks įspūdis, jį veikia (ir nebūtinai kelia , gal normalizuoja)
Įspūdis - kraujospūdį veikia, o į teatrą einate pažiūrėti spektaklio, kad pakelt ar nuleist - kraujospūdžio-fiziniu atžvilgiu, persikelti iš rutinos į kitą pasaulį, dvasiniu - emociniu atžvilgiu, ir rast peno mintims, naujų požiūrių į tuos pačius dalykus, (kuriuos atspindi režisieriaus kalba, aktoriaus asmeninė pozicija į jo vaidinamą herojų, ) sukeliančių jums-(tai kiekvienam iš mūsų einančiam kartais pažiūrėti spektaklio,) tai gi sukeliančiu  naujų klausimų pamąstymams – intelektualiniu atžvilgiu.  Vienu žodžiu patirti estetinio pasitenkinimo, įspūdžio, kuris sujudina ir kraujospūdį-jį normalizuodamas.
Tai gi, čia buvo komplimentas autoriui, ne jums, ir ne jums komentaras, bet man atrodo jūs jam už-pavydėjote, tai pirmiausia, o "antra"-(kalbininkai sekite savo kraujospūdį, tai nesakoma, antra, kaip taisyklė,) tai gi, o antra, nelabai įtikinami jūsų tekstai, apie aktorių, teatrą ir panašiai, Sprite, dabar matosi kodėl. Skaitai, užmigti galima, sėkmės.
P.S.
O štai šitame, man patiko pabūvoti, gyvai sukurta realybė, kaip kokia atskira planeta, įtraukė-įspūdis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-24 14:06
Princesės avių neaugina
Pirmos dvi eilutės nuostabios! :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-24 13:16
sprite
Kažkas ateina paskaityti kūrinukų, kad užsikeltų kraujospūdį,
Kažkas nori rasti menišką,be patoso,tekstą.
Kažką sugebėjai įtraukti...
Ir jis tokį tekstuką radęs, sušunka:
Eureka!
Man nė kraujo spaudimą užkėlė,nei pažemino,bet radau menišką,pakilų,šviesų kūrinuką,kuris pakėlė nuotaiką ir savo vaizdingumu pamalonino;)...
Ačiū;).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-24 12:06
toraaut
žinai, ačiū; ba skaičiau ir jau pradėjau juoktis iš savęs, kad noriu paskaityti tekstą kuris kažkaip įtrauktų, paveiktų, o ne eiti kavos gerti (kraujospūdis labai žemas, tai reik kavos, o skaitai ir dar labiau mieguistumas ima;) ir nusijuokiau iš savęs, kad noriu rašykuose tekstą paskaityti, kuris savo meniškumu, ir pakilumu, be patoso, virš tos brutalios materijos kilsteltų, arba minties šviesumu aštrumu ir gilumu suveiktų, rasti; bet tiek čia jų beliko, galvoju perskaitysiu (nors nuo pusės ir mažiau metasi į šoną, ) tai va, šį skaitau ir kažko skaidrėja skaidrėja, nu gražu; daro poveikį, turi sukūręs savitą realybę, turi nuotaiką tekstas. Nesakau kad tai literatūrinis šedevras, bet, akivaizdžiai; ačiū už gražų tekstą, paskaičiau iki pabaigos, (nesakau, kad su viskuo čia sutinku, ar nesutinku, bet jis turi sukūręs gyvą savo realybę, geba įtraukti į ją (bent jau mane, įtraukė) ir įdomu buvo toje realybėje pabūti, o tai jau meno funkcija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą