Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš atiduodu savo kūną,

Į tavo šėlstančias rankas,

Ir jaučiu nežemišką malonumą,

Kai godžiai tu lieti šlaunis manas.

Tu atsegi man palaidinę,

O aš guliu ramiai,

Ir nubučiuoji man krūtinę,

Ir lyžteli raktikaulį lėtai.

Ir ant nuogo mano kūno

Tu Raunoną vyną lieji,

Ir taip godžiai nužiūrėjas

Pasakai jog būsiu Tavo.

Ir šatai tik po minutės,

Tu nuogas ant manęs guli,

Ir vėl bučiuoji, gložamonėji...

Ir štai sijoną jau segi...

Per kūną bėga šiurpuliai,

Ir karštis išmuša abu..

O tu kvėpuoji taip giliai,

Kad aš vis labiau svaigstu.

Ir štai staiga aš pajutau,

Tą karštį žvėrišką vidui...

2010-08-21 11:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-22 00:33
rufkis
banalus pasakojimas tik kad eiliuotaj
o sueiliuoti galima bet ka
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 14:17
tictac_it
Vulgarumo šiek tiek yra , pavadinimas pateisinamas :) O va erotizmo nedaug , vaizdumo trūksta ... Apie meniškumą jau čia nėra ko pasakyti - jo paprasčiausiai nėra ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 12:14
toraaut
perskaičiau iki pabaigos, na reikia būti jais (juo tuo lyriniu herojumi) kad žinoti kaip jam yra; bet vis tik nublanko, ir ruoniai ir balto kranto sniegino nebeliko, liko tik dar paauglių amžiaus nesulaukusio vaikiuko kalbėjimas, prisižiūrėjusio pigaus kino, ar tai tv.meksikietiškų serialų, su apgailėtina romantika, tokiomis raiškos priemonėmis meninėmis jie kaip tik statyti.
jo geriau rašykite gretindami su goduliu ir ruoniais-šlaunimis, ant sniego paklodės - jūros kranto, ar ledo lyčių... (ritmika-melodingumas, "avariškas" primityvumu, ir tempemais žodžiais dėl rimavimo rimo.) gal dėl tos ritmikos dar sukyla tokia asociacija, kad rašo vaikutis, tik pradėjęs lytiškai bręsti, hormonams sujudus – ant slenksčio į paauglystę, prisižiūrėjęs meksikietiškų menų... (aistrų tuose menuose); o ką jaučia šunys-žino tik šunys, juk ne žmonės jie, o žmonės ne šunys, bet šlaunys atrodo man, tai didelės kaip ruoniai - storos riebios, ant balto sniego, ir godulys suvalgyti jas siauraakiui... 4 eilutės, toliau, mažamečio blevyzgonė. toks įspūdis. O jei būtumėte pagretinęs šlaunis su kad ir ruoniais, ir vedęs tokiame rakte, tokia paralelę, eilėraštis būtų vulgarus ir meniškas, bet, gal kitą kartą jums pavyks, parašyti vulgarų ir menišką. beje, nesistenkite išlaikyti per prievartą ritmikos, daug žodukų pritemtų čia dėl ritmo, ir ne daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 11:56
Anzelmutė
  Neužsigaukite, kai paskaitau tokius „kūrinius“, atrodo, kad autoriui, tuo metu, kai jis rašo, trykšteli ekstazės akimirka.
  Net plikam seksui - tinka graži įpakavimo dėžutė - romantika.

  p.s. na, bet jūs juk siekiate vulgarumo, o aš - ne to sukirpimo. Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 11:54
Asklepijus
Kam to tuščiažodžiavimo, jei galima dvieiliu:

...Darželyje už lango žydint tulpėm
nusprendėm šuniškai mes pasidulkint...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 11:53
toraaut
iki šlaunų paskaičiau- visai neįdomu /kaip?/ godžiai, kažkas kažkam šlaunis liečia. na tai toliau ir neskaičiau; bet juokingai-tikriausiai čia turi būti šlauniškai erotiškai, bet atrodo grubiai (storos celiulitinės riebios šlaunys, kažkas jas godžiai grabalioja, seilė tysta iš to godulio, štai taip pasirodė ta scena šlaunų ir apibūdinimas lytėjimo, kuris charakterizuotas godžiai...) o gal alkanas vyštytės, bet tada tai jau rytų...
tiek skaičiau, citata:
Aš atiduodu savo kūną,

Į tavo šėlstančias rankas,

Ir jaučiu nežemišką malonumą,

Kai godžiai tu lieti šlaunis manas.
- (citatos pabaiga) - tai tas /kaip/ pasirodė juokingai, ne vulgariai o gyvuliškai instinktyviai, nei vulgariai nei erotiškai. Ir storos drebančios taukais šlaunys; o pirštai stori liečiančiojo, seilė, jam nejučiom godžiai ištysusi; o šlaunys vartosi kaip ruoniai ant balto kranto-nu paklodė balta.... vaizdžiai, bet toliau skaityti netraukia, o dar nusivilsiu, toks vaizdelis dings... šlaunys kaip ruoniai. cha.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą