Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ant stalo gulėjo neišmatuotų atstumų vertybių lavonai.  Nesupratusi gurkštelėjau viena jų. Lyg uodas būtų įkandęs.  O gal dar geriau-slidi dėlė, kurios neužmuši vienu smūgiu tingiai pakilusia ranka. Pilnatvę pataikiau. Lavono jėga paliko mane be jos. Tuščia. Puodelis avietinių pomidorų sunkos nebepadėjo. Išgerta ir nebeturinti kuo verkti pasukau durų link. Vistiek tuščia. Apakinta pasaulio spalvų, gėriau visa, traukiau į save. Ir kodėl jų anksčiau nepastebėjau.. Tuščia ir toliau. Nusivylusi jau net kičiniais pavadinti netinkamais blizgučiais puoliau namo. Ant stalo stovintys laukė kiti. Vieną po kito, vieną po kito.. Kantrybė. Gerumas. Atjauta. Kitų net pavadinimų nebeatsiminiau.. Greičiau. Daugiau. Ar tuo pačiu išsekau? Ne, ne aš visa. „Mano šviesa yra tamsa“ kartodama susmukau į netoliese stovėjusį skiautiniais papuoštą fotelį.
O dabar, vien mano tamsai likus manyje..

Išgerk.

2010-08-21 01:06
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-25 08:57
Varinė Lapė
Dvitaškiai - blogai.
Pavadinimą pataisiau.
Trūksta aiškumo, daug metaforų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-22 01:12
Miglovara
Dėkui G. :)
Dvitaškis nukėlė mintį į paskutinę eilutę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 22:40
Gabitte
braižas man patiko. bet niekada nemėgstu dvitaškių prozoje, jei jau rašyti kažkam, tai iki galo, :)
sėkmės, V.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 11:22
Miglovara
Vaje,pastebėjau kad pavadinime klaidą padariau.. Iš tikro norėjau visai ne apie šiuolaikines vertybes, o per jas prieiti prie savo slepiamos tamsos (veikėjo tamsos). Jos labiausiai tam tiko tuo metu kai rašiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 08:35
Dratelė
truputėlį pagalvojau ir nusprendžiau, jog jei šitai laikyti kaip kažkokios didesnės rašliavos tik viena iš pastraipų, tuomet gal ir netaip blogai. truputėli kai kur užstringantis, bet manau tam daugiausia įtakos turi abstraktus kalbėjimas. žinoma, vien jau "tema" pasirinkta labai jau abstrakti (ir nieko nauja... visi, kas kalba šiom dienom apie vertybes, tai būtinai apie jų "lavonėlius"). beje, man tie lavonai... norėjosi daugiau pamatyti kaip jie atrodo, nes ir dabar nelabai įsivaizduoju kaip autrius "matė" juos. taigi, manau, kad šį kartą koja kiša abstraktybės abstraktybės...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-21 04:39
Drakoniukė
Idėja liuks:) gražiai, vaizdžiai nuosekliai dėstoms mintys. Patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą