Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aparatas tebestovėjo gūdžioje vienumoje.
Į miško takelį įvažiavo apynaujis “BMW”. Dvi skustos galvos biznio reikalais važiavo iš Kauno į Vilnių.
Vasara, net keista, taip Lietuvoje nebūna, buvo karšta, kelyje balsavo dvi lėlytės, inteligentiškos išvaizdos studentės su mini sijonukais ir sportiniais marškinukais, keliaujančios ta pačia kryptimi. Jos sumaišė visas kortas: vyrukams kilo noras. Mergytės “be papinyko”neišsigando, įsėdo ir pasiūlius užsukti į mišką, nepradėjo klykti.
Vasara ir seksas kaip narkotikai.
- Gal pasidulkinus patiks ir dulkins visą likusį gyvenimą, apiberdami pinigais nuo galvos iki kojų! - slaptos mergyčių mintys.
Naivios moterų gynėjos - iliuzijų aukos ir vergės, labai dažnai nepažįstančios savo klienčių.
“BMW” sustojo, planuojamos orgijos nariai išlipo ir ėmė žaisti kaip pornofilmuose, tik vyrai panelėms tarpukojų nebučiavo, nes neoru, nesolidu:
- Neestetiška ir nehigieniška! Galų gale nepadoru! - skustų galvų moraliniai principai. Panelių tai nelietė, jos, tiesiog, privalėjo tai daryti, juk be oralinio sekso, seksas - ne seksas!
Po finalo, vyrai nuėjo nusišlapinti. Tik aklas galėjo nepastebėti, kad priešais esantis daiktas - absoliučiai naujas, ką tik nuo konvejerio.
- Čia kas per šūdas?! - pasidomėjo vienas iš jų, prieš tai apšlapinęs aparatą, - gal - nieko daiktas?
- Visas „myžaluose“! Aha-ha! - nusižvengė kitas.
- Tuoj pats šūduose būsi! - perspėjo pirmasis, tyrinėdamas instrukciją:
Sveikiname su artėjančiu Heluvynu! Linkime laimės, daug džiaugsmo ir dovanojame mūsų firmos mobiliąją ”Laiko mašiną”.
Nuspauskite juodą mygtuką, užsidegs žalia lemputė, tada baltais mygtukais surinkite reikiamą objektą - laiko datą ir vietos koordinates; žaliais mygtukais pažymėkite grįžimo vietą ir laiką, jei norite sugrįžti, po to įženkite į susiformavusį sūkurį ir gero Jums kelio!
- Gal šefui parodyti? - silpnosios skustos galvos abejonė?
- Kvaily, tu! O jeigu tai žaisliukas vaikams arba dar blogiau VRS kamera?
Panos, nusilengvinusios kitoje mašinos pusėje, prisiartino prie jų:
- Kas čia tokio?
- Va, tuoj ir sužinosime! Norite pažaisti? - stipresniojo pasiūlymas.
Mergos paklusniai linktelėjo galvomis lyg avys.
- Va, padulkino gerai! Jau ir pažaisti kviečia! O po to dar žiūrėk ir į “Zaksą” su “Linkolnu” nuveš! Tai - taip panašu į vyrus! - tenorėjo tapti turtingomis be rūpesčių jokių, tam ir iš namų spruko, į universitetą stojo.
Mygtukas, lemputė, balti mygtukai - atsiranda skaičiukai, susiformuoja laukas-sūkurys. Rinko pirmus šovusius skaičius į galvą lyg kulkas, taškančias smegenis ir nežinią.
- Okey! - ir abu lyg susitarę stumtelėjo merginas į sūkurį. Dar suspėjo suspiegti, bet jas prarijo ta susiformavusi pelkė.
- Nieko sau! - žandikauliai atvipo.
- Patys pabandom?
- Ar durnas? Tomas šunims sumaitins už iniciatyvą!
- Vežam Tomui?
- O kam dar daugiau? Jis - galva, tegu ir sprendžia!

Krito žemyn, iš dangaus, pirmosioms žmogbeždžionėms, ką tik akmenimis nudaužusioms gigantišką driežą, ant puotų stalo
Bandos lyderis švystelėjo į krūmus apgraužtos aukos šonkaulį. Sekančią akimirką pasigirdo bobiškas klyksmas ir lūžtančių šakų garsas. Banda nustojo ryti, įsitempė ir atsargiai pažvelgė į krūmų pusę.
Dvi besikeikiančios panos:
- Bliat, prakeikti impotentai! Debilai! Aš jiems parodysiu žaidimus! Arba sės už išprievartavimą, arba sumokės mums po dešimt gabalų “žalių”!
Antrosios spiegimas buvo panašus. Abi nutilo, suvokusios, kad tai - ne Lietuva.
- Ot, tu - velnias! Šūdžiai apsimyžę, ką jie padarė?! - cypimas, -Namo noriu!
Jų pasirodymas buvo naudingas varanų bandai, atlėkusiai gelbėti jau suryto jauniklio: žmogbeždžionės nepastebėjo grėsmingo plėšrūnų priartėjimo. Prieš minią driežų daug didesnių už tave su akmenimis nepašokinėsi. Dveji genties nariai išsyk atsidūrė nasruose. Pavėluotas pavojaus signalas - klyksmas.
Prožmonės lėkė, kur akys veda, kad tik toliau nuo skanių monstrų.
Pasireiškė sporto nauda: Ieva lankė aerobiką, Janina - ne; pirmoji pabėgo, antrąją surijo.
Kartu su žmogbeždžionėmis ji įbėgo į urvą. Pabaisos - per didelės, kad pasiektų peles, pasislėpusias akmenų plyšiuose.
Katės ir pelės - svarbiausias gyvenimo kelias.
Kvėpavimas atsistatė, baimė atslūgo. Nuo patelių pasklido kvapas, šaukiantis dauginimosi aktui, patinų neteko ilgai laukti. Ieva pajuto šią smarvę, sklindančią nuo jos:
- Velnias, juk šiandien apsiploviau!
Vienas iš patinų liko be patelės, ją driežai pietums surijo. Jo dėmesį patraukė lyg ir pažįstamas, lyg ir ne kvapas, sklindantis nuo kampe įsispraudusios nepanašios į jį būtybės. Ėmė artintis.
Instinktai jai šnibždėjo ateities prognozę:
- Skustos galvos ir juos gaudantys organai dabar toli, o gyventi norisi! Išgyventi! Gyventi! Jei šis gyvulys nori manęs, jei po to gins mane, tegu ryja mane! - puikiai jausdama, kad nieks nesuteiks garantijų, juk nei bažnyčia, nei civilinis kodeksas neegzistuoja, bet jei patiks, ateis vėl, juk vis - vyras.
Niekada nesidomėjo moksline fantastika, bet matė “Laiko policininką’ su Van Damu.
Atsigulė ant žemės, nusimovusi kelnaites, patinas intuityviai užgriuvo, iš penkto karto įeidamas ten, kur reikia.

Kysicinas ir duktė laukė pokyčių: klientų srauto sumažėjimo, išpuolių spaudoje. Dėl viso pikto paruošę kontrveiksmų planą, turėjo ir įkaitę - rašytojo žmoną, nieko nenutuokiančią, sparčiai liesėjančią ir įgyjančią vis labiau gundančias formas.
O gal ir tas pridurkas nieko blogo nenorėjo, tiesiog, rašė ir parašė? - lyg ir viltis, lyg ir spėjimas sensėjaus.
Norėdamas pademonstruoti naują metimą ar jo variantą, vis tankiau kviesdavo ją ir stengdavosi, kad kuo ilgiau liestus prie jo. Jei būtų kita situacija, ją barkštelėtų, bet jautė, net jei nebūtų pareiškimo prokurorui, jo autoritetas smuktų, naivuolių mokinių akyse taptų paprastu mirtinguoju.
- Geriau kurią nors kitą, nesusijusią su mano verslu.
Niekaip negalėjo suvokti, kodėl nieko nevyksta, dar vienas įtikinamas paaiškinimas:
- Niekas neskaito tų knygų, o jei ir skaito, netiki, nesieja turinio su realybe.
Kovinės parengties neatšaukė, bet dėmesį susilpnino ir įtampa atslūgo. Jeigu nieko nevyksta, kam provokuoti sau nenaudingą veiksmą, geriau palaukti.

Tomas žvelgė į laikrodį, jei teisingai suvokė aparato veikimo principus, po penkių minčių ant stalo turėtų pasirodyti obuolys.
- Teisingai!... O toliau? Dalykas naudingas, pravers: žmogžudystei, vagystei, tik reikia patikrinti kaip aparatas veikia žmogų, - Tomas, nepaisant skustos galvos ir galingo imtynininko kūno, turėjo neblogas smegenis, būtent jos suformavo tą kūną, surinko reikiamas žinias teisingam kūno naudojimui ir sėkmingam pardavimui kartu su siela Kauno “daktarams”. Paskutinis, bet ne galutinis, karjeros laiptelis - “daktarų” atstovas Vilniuje.
Tomas kažką buvo girdėjęs apie pavojų žaidimų su laiku ir visiškai nenorėjo žūti dėl kokios nors kvailos klaidos, jis jau seniausiai turėjo ką prarasti.
Pavaldiniams vadai ir bosai - kvailiausi iš kvailiausių. Skustos galvos, atgabenusios mašiną, nenustygo vietoje:
- Na, kaip, Stašy? - paklausė iniciatyvusis.
- Niekaip, reikalingas bandymų triušis!
Lyg klounai-idiotai sutartinai žengė atgal, įdribdami į atsitiktinai jų kelyje pasitaikiusią sofą.
- Pasislėpti nepavyks! - jų mintis.
- Nešikite į kelnes! - nusišypsojo Tomas, - Jums negresia, sugaukite pirmą pasitaikiusį praeivį, jį ir deleguosime! Kai sugrįš pasižiūrėsime, kokia savijauta pas vyrą!
- O po to?
- Pasiųsime pas dinozaurus, kad daug nekarksėtų! Na, ko stovite? Vykdykite!
2010-08-18 22:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-24 19:23
Damastas
Labai pralinksmino igaliotu vaikuciu komentarai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-19 21:04
Gyvos sielos
Kokia laimė, kad ne viduramžiai, o tai būčiau jau pasiųstas ant laužo:)
Tolerancijos, mielosios mano. Aš netoks kaip jūs tobulas, bet turiu teisę būti:)
kategoriškumas tai taip pat ribotumas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-19 13:22
Varinė Lapė
Sakykit ką norit, bet čia visai pievos. Jokios literatūros, tik prastas lietuviškas serialiukas/skiedaliukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą