Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Povandeninis akvariumas, kuriame laikomi mes, o žuvys išorėj. Vanduo žalias, šviesos daug ir ji eina iš išorės, lyg saulė kabotų virš jūros paviršiaus ir liestų jūrą, bet pati ta jūra - na, ji tarsi užima visą erdvę, ir net likučio nuojautos, kad esama antžeminės teritorijos su miestais, žmonėm, krantu - nėra. Bet už nugaros lyg ir yra koridorius. Toks sapnas.

- Čia mergaitė.
- Matau, - pasakiau.

Ji sėdėjo ten atsirėmus į stiklinę sieną. Akys pirmyn atgal. Iš burnos valas.

- Kabliukas, valas ir t. t.
- Prarijo kabliuką, - konstatavau.
- Neprarijo, jis burnoj, - patikslino jis. - Prarijo kinišką pyragėlį.
- Laikrodį matei?

Ant sienos kabojo laikrodis su kreivais skaičiais, visokiais aptirpusiais dvejetais, šešetais, ir dar besikeičiančiais. Be rodyklių.

- Mačiau, mačiau.
- O gal tegu kukuoja?

Laikrodis užkukavo.

- Tai gal tu kartais nori žinot...
- Jo, būtent, - pasakiau. - Kiniškuose pyragėliuose būna sentencijos. Kas ten konkrečiai buvo parašyta.
- Tvarka. Parašyta buvo „Mintseniai negali pilvajausti angsoco“. Ką nors sako?
- Citata iš mano mėgstamos knygos, kurią laikau dialektiška.
- Aha.

Mergaitės akys pirmyn atgal. Pasidairiau. Ir žuvys pirmyn atgal, didelės toj šviesoj.

- Nenyksta, - pasakiau.
- Ne, nenyksta.
- Ko nekalbi? Kur mes esam?

- Matai, aš nežinau, - skėstelėjo rankom romėnas Vergilijus. - Bet akivaizdu, kad čia nelabai Dangus.

2010-08-07 17:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-09-30 14:44
kalbos dalis
Aš tai nekertu, ko čia visi pikti. Čia gi sapnas, o jūs savo grubiais aiškinimaisis jį darot nebe sapnu :) mergaitės akys kaip žuvies užsidarinėja. Ir atrodo pirmyn atgal. Ir pati gal dabar gal tik sau paaiškinau, ne jums. Žodž. Sapnuokit daugiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-09-18 15:01
abscento_feja
labai grubu..gal kad as nesu profesionali kritike bet nesupratau pokalbio nenuoseklumos ir viso kito...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-14 11:03
Flax
Neturiu nieko prieš erudiciją. Tačiau autorius neprivalo nieko aiškinti skaitytojui. Citata iš Orwelo 1984 ir po to sekantis sakinys apie tai, kad ji dialektiška, tiesiog paaugliškai grubus teksto apnuoginimas. Man, asmeniškai, sugadino visą sakitymo džiaugsmą.

Kartais verta susilaikyti nuo kunkuliuojančio noro kažką paaiškinti.

Yra stilistinio broko. Nusivylęs kalu 2.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-11 00:03
Mikė Lilikė
Mergaitės akys pirmyn atgal. Nesupratau - kaip? Įmanoma tik kairėn-dešinėn arba aukštyn-žemyn. Ne, nu tikrai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-08 22:28
Dratelė
sapnai dėkingi savo (ne)logiškumu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-08 20:35
eilėrastis
aki vaizdu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-08 13:08
tictac_it
Nėra tekstukas koks ten visai banalus ar "niekalas". Komentarai - ne tiek į tekstą , kiek labiau autoriaus link...:) O tekstas , sakyčiau, kiek "paaugliškas" toks , labai jau atviros "erudityvios" užuominos, per skaidrios.Šiek tiek šlubuoja stilistika (pvz. ir dar besikeičiančiais ; pasidairiau :)). Vienok , ypač įvertinant rašykų kontekste - patiko paskaityti ir paieškoti tekstuke "esmės" :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-08 01:59
Neilas
...net iki  "banalu"netempia...

Nevertinamas toks, "-" čia spaust neduoda...

:/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (6)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-08-07 22:26
tarp_kitko
- Čia mergaitė.
- Matau, - pasakiau.

Čia geriausia šio kūrinio išraiškos sublimacinės raiškos esminė personifijacijos applitudės eskalacijos imperaliatyvinės nuostatos relaksacinės absoliutinės saviraiškos esmės gelmė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą