Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pakutinis smūgis buvo lemtingas, Fobui plyšo visi vidaus organai ir sutrupėjo visi kaulai. Galingiausias karys, didysis sielų užkariautojas, jau terčią kartą krito negyvas.
Railis ištiesė ranką į lavoną ir iš delno paleido galingą elektromagnetinių bangų energetinį pliūpsnį.
Fobas virto pelenais.
- Dabar tu jau nebeprisikelsi, kalės vaike.
Košmaras, besitęsęs tris dešimtmečius - baigėsi. Bet Railiui dėl to nė kiek nepalengvėjo. Jis suprato, kad aktkeršijęs už savo draugus - jų  nebeprikels.
- Raili, ar viskas gerai? Ar Fobas?..
Dijanos balsas skambėjo kažkur tolumoje.
- Negi viskas baigėsi, mąstė jis. Negi tai iš tikrųjų - PABAIGA?
Įdomu, ką tie priešmirtiniai Fobo žodžiai reiškė? Ar tai jis pasakė iš nevilties, ar iš tiesų jo padermės laivas už kelių minučių bus netoli Žemės?
Vieniša figūra stovėjo ant skardžio, Škotijos pakrantėje. Vėjas žaidė su rudeniškai nnusidažiusiais lapais ir nešiojo juos šen bei ten. Kai kurie buvo nupučiami per toli ir pradingdavo šaltų jūros bangų glėbyje. Žvarbūs vėjo gūsiai labai maloniai pūtė ir gaivino pavargusį, aplamdytą Railio kūną. Rudeniškas, naktinis dangus buvo giedras ir leido matyti visas žvaigždes, kurios, Railio manymu, tąkart švytėjo dar ryškiau. Kažkada, ant tos uolos stovėjo vienuolynas, kuriame jis užaugo ir kuriame jis antrąkart gimė, taip pradėdamas savo vienuoliką amžių užsitęsusią begalinę kelionę Žemėje. Visi, kas stojo prieš jį - buvo nugalėti. Likimo ironija, kad toks didis karys, kaip Railis, savo samonės gilumoje pavydėjo visiems nugalėtiesėms. Žuvęs kovoje, gauna mirtį ir pažeminimą, likęs gyvas - pergalę ir skausmą. Visus tuos amžius mirtis Railiui buvo per didelė prabanga...
- Raili, araili! Ar tu girdi mane?
- Taip, atleisk Dijana, trumpam atitrūkau nuo realybės.
- Ar Fobas - nugalėtas?
- Taip, šįkart - jau tikrai.
- Raili, nežinau, kaip tau tai pasakyti, bet prie žemės artinasi mėnulio dydžio sfera.
- Asteroidas?
- Ne, autonominė palneta-kovinis kreseris.
- Vadinasi - jis nemelavo.
- Ką?
- Kuo ta planeta ginkluota?
-Tiksliai negaliu pasakyti, bet pastebėjau kažką panašaus į tris milžiniškas jonų patrankas. Be to planetą saugo stiprus jėgos laukas. Ir, Raili, tos patrankos - kraunasi.
- Vadinasi man teks tą planetą pašauti.
- Raili, tu sužalotas ir pavargęs po kovos. Duok man laiko ir aš...
- Laiko mes  neturim. Aš myliu tave, Dijana
Railis išsitraukė komunikatorių iš ausies ir įmetė jį į jūrą. Pelenų krūvoje, kuri kažkada buvo - Fobas jis pastebėjo amuletą, kuriame buvo saugomas visos jo absorbuotos sielos. Railis jį pakėlė ir užsikabino ant kaklo.
- Nagi, sielos, išsilaisvinkit ir suteikit man jėgų.
Nieko neįvyko.
Railis ištiesė ranką, nutaikė delną į vis didėjantį šviesulį ir sukaupęs visas jėgas - paleido energijos pliūpsnį.
- Kapitone, kažkas į mus šaudo.
- Nesijaudinkit, tas niekingas jėgos spindulys mums nekelia jokio pavojaus. Tęskit pagrindinių pabūklų baterijų krovimą.
Railis juto, kad pasiekė savo galimybių ribas ir kad jis - bejėgis. Pragariškas skausmas apėmė visą jo kūną ir su kiekvienu širdies dūžiu vis stiprėjo. Žemė pradėjo slysti iš po kojų, ausyse ėmė spengti, akyse aptemo.
- Išsilaisvinkit, iš nevilties suriko Railis.
Amuletas pradėjo švytėti mėlyna šviesa, kuri po kelių akimirkų apgaubė visą jo kūną ir suteikė daug naujų jėgų. Railis juto, kaip pradėjo irti jo kūnas, kaip oda ėmė luptis, kaip pradėjo trūkinėti jo kaulai. Galia buvo perdaug didelė. Išmušė jo paskutinioji.
Ir štai jis - jau energijos pliūpsnis lekiantis į atevių laivą.
- Kapitone fiksuoju didžiulę energijos iškrovą, laivas jos neatlaikys!
- Ar galime ją atremti pabūklais?
- Ne, net pilnai pasikrovę ginklai sudaro 0,000001 dalį tos energijos!
Railis lėkė vis greičiau ir greaičiau priartėjęs prie jėgos lauko jis pajuto, tik kaip jo energija apima ir prarija visą planetą.
Pagaliau Railis atgavo ramybę pagaliau jis nebejaučia skausmo ir pagaliau pareiga slėgusi jį vienuolika amžių - pradingo.
Begalinė šviesa, jokios kaltės ir ramybė...

Da end
2003-10-15 22:32
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-05-25 22:24
Nuar
O velnias, tarp "Penktojo elemento", "Kalniečio" ir "Avataro". Daug prikopijuota.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-21 19:52
Haldir
Beje [ cia dlia asoba tupich, kurie pagalvojo, jog nezinau kaip marso palydovai vadinas :D ] Marsas ir jo palydovai buvo pavadinti to dievo ir jo "draugu" vardais ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-21 19:51
Haldir
Cia tikriausiai ne i tema, nes kurinio neskaiciau: Fobas ir Deimas buvo neatskiriami karo dievo Marso palydovai. Ne planetos marso, o karo dievo. Fobas yra baime [ mhm...] , o Deimas atrodo buvo siaubas. =) sakiau, kad ne i tema...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-18 23:03
Darrrka
Akivaizdu, vyruti, mitologijos neišmanai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-17 20:03
nirite
truputis fentazi,truputis mokslines fantastikos,truputis mistikos,truputis ispusto dramatizmo ir gaunam visai nebloga skystimeli...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-16 14:25
Crow
Fobas nuo graikiški žodžio Phobos -baimė. Ir jis nieko bendro neturi su marso palydovais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-16 10:30
Kirvoboica
Pritariu Trickster pasakymui,.. bet Fobas turi ir brolį - Deimą...
ko gero blogis vis tik, dar nenugalėtas. =))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-16 10:23
KA
KA
Paskutinis Vampire'o "šedevras" buvo lemtingas, KA plyšo visi žandai ir išbyrėjo visi dantys.
Apgailėtina :(
Dar neatsibodo netalentingai plagijuot?
Siaubas :(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-16 09:02
black eyed
prisizhiurejo kazkas Dragon Ball Z :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-16 08:27
olo
olo
be komentaru. pries mane jau viska issake:0
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-15 23:20
Domas
Highlander?Fifth Element?Žmogau, sugalvok ką nors ne iš filmo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-10-15 23:06
mmmm
"...paleido galingą elektromagnetinių bangų energetinį pliūpsnį" - na čia manau taps klasika, reikia užsirašyti (būtinai)
"-Asteroda?" - taip taip, tai steroidas!
Nugi džiugu! Netgi pirmas žodis su klaida. Toliau taip!
Aš taip pat manau kad "Penktasis elementas" geras filmas

Hip hip - ura!!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą