Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Juoda naktis dar dengia dangų ir žvaigždės žybčioja blausiai, pavargusios šviesti per visą naktį. Tokia laukianti tyla... Visi dar miega, ir gamta, ir žmonės.
Sutinkim aušrą dviese. Tuoj prasidės mūsų nauja diena, šviesus rytojus, kuris nuves mus abu į naują kelią, atvers naujas viltis ir leis sužydėti mūsų svajonėms. Jau laikas, štai mūsų kelias. Stipriai apkabink mane ir kilk su manimi į smaragdinį dangų, į auksinę saulę. Kilk, kad abu pasiektume palaimą, kilk su manim, kur taip šviesu ir lengva. Kilk su manimi, kilk...
Ir visai nesvarbu, kad ten, kitoje pusėje toks tamsus dangus. Bet tu tik paklausyk- taip skaidriai skamba vos paliestos stygos akordas, dar vienas, kitas... Susilieja į vientisą gaivų  garsą, į skambesį, kuris persmelkia visą žemę ir dangų.
Kilk su manimi, kilk! Susiliekim su lengvu vėjelio dvelktelėjimu, su rytmečio gaiva ir auksiniais saulės spinduliais, kilkim į auksinę dangaus pusę, ištirpkim joje.
Tu nieko nebijok, mes pakilsim taip aukštai, virš to juodo kalno, virš juodosios pusės, virš melo, pavydo, blogio... Mes, kaip tie paukščiai, nardysim oro srovėse, kurios neš mus aukštyn ir aukštyn, kol susiliesim su auksiniu dangumi, pajausim svaiginantį polėkį ir patys švytėdami meile, gėriu ir šviesia viltimi, tapsime tokie skaidrūs ir tyri, numesdami visą tą blogį, kuris lydėjo mus visą nueitą kelią.
Nieko negalvok, atsiduok savo jausmams, kol dar tave supa rytinė gaiva ir toks lengvas rytinis vėjelis. Pakilk virš visko ir pajausk-tu skrendi į savo laimę, kuri tavęs daugiau nepaliks ir lydės likusį mūsų kelią. Kilk su manimi...
Ten, kažkur labai žemai, apačioje, kur neprasiskverbia saulės spindulys ir dar karaliauja naktis su savo piktais kerais, su juodomis mintimis ir blogiu, ten mūsų nebus. Mes būsime taip aukštai ir maudysimės mūsų meilės spinduliuose. Nors kelias akimirkas būkime laimingi, pamirškim viską, kas supa mus, būkime kartu, kad kitą rytą vėl pajausti tą nuostabų skrydžio ir šviesos poveikį. Kilkime kartu. Tik ten mes būsime laimingi, tik ten plazdena mūsų didžioji viltis ir pildosi visos svajonės. Kilk su manimi, kilk...

2010-05-29 22:54
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą