Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... gal -
pavadinime (?)...









* N-21  Iš eksperimentinio ciklo - “Nuogo karaliaus užpakalis
2010-05-23 12:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-24 20:25
dėdė kurmis
liūdna
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-24 15:54
Apsigalvojau
Autorius, užuot putojęsis, galėtų PERSKAITYT taisyklių dalį apie "Šiukšlių dėžės" paskirtį. Ir dar pamąstyt, ar putojimasis ir eksperimentai - vienas ir tas pats.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-24 15:40
gulbinas
aga,<kur esmė> turi būti.
o koment. po koment. netikslingi...
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-24 00:44
Neilas
...labai jau nepatogu po savo "rašliavom" atsižyminėt...

Ivanui:

......o tu apsimeti, kad viską ir visur "supranti", ir vis "tebeinstruktuoji" pilančius "į konteinerį"(?). Gal jau metas Išsipagiriot, a?

  "Rašykų" "šiukšlių konteineris" - ne(be) tamstos nuosavybė (o ir nebuvo niekada, nors ir BOMŽavai kažkada), Ivanai Molokososevičiau, be to - čia niekur neparašyta, kad šiukšles privaloma rūšiuoti(?), tad, kodėl gi ten NEGALIMA išmesti šūdo?
  Kam rėkaut šūdą "šiukšliake" aptikus? Dėl to, kad  mano išmestas šūdas - į šūdą panašus (mat, aš nevynioju į blizgutį, kaip kiti čia kartais pasistengia)? Tai ko pypaut, kame reikalas? Pats įmynei - pats ir šluostykis.

  Užsuki į svečius, matai - "šiukšliakas" prišiktas, tai būk malonus - patapšnok, jei taip knieti, pavartyk... Nebūtina juk spygaut, kad šūdas - ne į tą pusę (kaip tu mėgsti) susisukęs, ir dėl to jis - dar didesnis šųdas(?), žmonės gi ir patys mato. Va, ex-begemotas pati pamatė ir bangų nekelia.

  Tavo žiniai, o "sensėjau", šūdas ir liks - šūdu, kad ir kiek jį beraitytum ar į blizgutį vyniotum gražindamas...

  Jei, kartais, nieko čia nesupratai, ką gi, po dešimtmečio kokio užsuk, kai daugiau žemės būsi apšikęs...

-----------------------------------------------

  Visų kitų gerbiamų (negerbiami - patys žino, kad yra negerbiami) atsiprašau už leksiką, mat, bendraujant su atitinkamais individais, kad būtų pasiektas optimalus abipusis supratimas, reikia "pakilt" į atitinkamą lygį, kuriame oponentas jaučiasi komfortiškiausiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-23 21:20
Nu_
Nu_
na, įdomus tujen vist tik. gal savy pasikapstyk kadutai?.. ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-23 21:18
Gitana Siauliene
pasakom kokia nesamone ir ziauriai protingais apsimetam arba po mirties gal tikies but įvertintas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-23 19:25
tictac_it
UŽPAKALIS - jei tik jis ne fortūnos :) , tai tinka bet kurio gražaus daikto , kūrinio , ir idėjos pavadinimui - tame ir esmė :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-23 17:11
begemotas_
KĄ SUKTi Į VATĄ ČIA KUOLAS
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-23 16:22
van_
klausyk dėdė neilintojau, nežinau ar tau jau kažkas šitai sakė, bet pasakysiu. šis tavo ciklas 'aš paišsikalinėsiu iš rašykų' yra tik tavo išsikalinėjimas iš savęs. gaila, to nesuprantate. keista, kaip suaugęs žmogus elgiasi lyg kietiakas šeštokas, kuris juokias iš savo besimokančių klasiokų ir gaunančių 10ukus. matote eilėraščiuose nuogus užpakalius? gal metas pas okulistą? nesupranti, nekomentuok! bet jei nesupranti, komentuoji, o po to dar dediesi filosofu didžiuoju? o po to dar visas savo bezobrazijas publikuoju a la kūrinio formate, ha. žinai, va, šitie tavo * N-21 tai truputį juokingi ir reiktų greit taisyti į I-18, kad dar koks pilnametis neperskaitytų;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-23 13:54
kotrin
o esmė, kad karalius "triusikiukų", nenešioja;


juk jam siuvo tik kostiumą, stebuklingą, bet ne apatinius...
ne kūrinys, bet juokingai...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-23 12:34
Pranas
Čia man ne man, bet limpa, nes ir aš kažką "giedu" apie esmes. Tik geriau, regis, būtų,"KUR esmė Tas kameturbūt - ne. 
Sėkmės eksperimentuose.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą