Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Netipiškas Individas Netipiškas Individas

čia pavadinimas? tokio ilgio?

Šis kūrinys buvo tarp savaitės geriausių


tai parašyk: šlykštus puvimas atsiveria man fosforiniais demonų pavidalais, kai darau nesakysiu ką


  2010. 03. 14 pokalbis. Mano nuomonė apie kai kuriuos Rašyk. lt unikumus.


  Aleksandras Bubnys.
Jis niekad neturi blogos nuomonės. Ėmęs ją išsakyti, visada skuba atsiprašyti, kad Vajėzau, padarys nuodėmę, neva. Apskritai, kažkoks sausas žmogus. Jis teigia: noriu būti rašytoju ir aš juo būsiu, aš parašysiu knyygąą!! Ir kas iš to? Nei jis skaito gerus darbus, nei ką.. Visad iščiustytai pagiria. Nulis motyvuotos kritikos. Jis iš vis - be kritikos. Kaip jam lengva gyventi? Nesuprantu.. Kaip koks teletabis, kuris daro tai, ką pasako daryti balsas iš už ekrano.


  Houldenas.
Labai skirtingas. Kiekvienam asmeniui pritaiko vis kitokį save, tačiau jis — pozityvas. Nors šneka šneka šneka, bet visad gerai nuteikia ant galo. Turėtų būti geras statybininkas, nes gerai užglaisto plyšius sienose.


  Preliudija.
Nežinau, ar čia slėpimasis už ikonėlės, bet ji įsijautusi į savo vaidmenį. Pastovus žmogus. Toks mielas padaras. Kad ir kaip ji ką piktai sakytų, tačiau visad tai paskleidžia pavėjui lengvo ir gero vėjo, prisodrinto pavasarinių pūkų ir gėlių kvapo.


  Riva.
Ganėtinai cinizmo kaukę užsidėjusi. Drįsčiau manyti, kad kažkas jos gyvenime yra ne taip, todėl ji pasirinkusi hitininius šarvus, vietoj buvimo paprasčiausiu žinduoliu.


  Pranas.
Pranas yra pats geriausias. Išminties perliukas rašyk'ų saloje.


  Klimbing.
Irgi vienas tų gerų padarų, kuris žinodamas savo atsakomybę, visad nenusižengia savo kriterijams ir taisyklėms.


  Valdovė.
Per didelis pozityvas. Nesuprantu, kaip žmogui gali būti viskas šitaip gražu. Toks jausmas, kad jai pasaulio sampratos suvokimo centras smegenyse išoperuotas, arba gerai užspaustas išpampusio pozityvo centro. Nenuostabu, kad ji studijuoja mediciną ir nori būti slauge. Bus gera sena močiutė, kepanti visiems peralkusiems sausainius su riešutais ir šokolado gabaliukais. Bet šokolado nebus padauginta niekada, nes neva, ir protui, ir sveikatai ne į gerą.


  dns.
Toks graikinis riešutas su kevalu. Ridenasi per pasaulį (:


  Arbatinukas Vėl.
Ot mielumas žmogaus. Atviros ir laisvos sielos. Nesusivaržo nuo aplinkos. Neįsisiaučia į jokį kokoną. Man patinka, kad pastebima, jog kartais kitus vadina: zuikeliais ir t. t. Toks geras pozityvas. Žmogus, ieškantis supratimo, sklindančio iš savęs ir taikomo aplinkiniams.


  EmmVilkė.
Įdomi persona man. Nesu linkusi ją skaityti, nei su ja bendravau, bet pastebėjau, kad kartais ji labai svyruojanti. Kaip susimaišę praeiti gyvenimai. Kartais būna riterė, sidabruotais šarvais, ginanti nuskriautuosius, kai kas nors be motyvacijos įkala jiems kuolą, kartais būna piratas, kuris ir vieną kitą riebų žodį be gėdos išrėžia. Kartais būna kaip Karlsonas, tik be stogo ir propelerio.


  begemotas. (Ir visi jojo metamorfoziški pavidalai)
Žmogus, kuris su kiekvienu kūriniu įsikūnija vis kitur. Šmėkla.


  55_.
Poxuistas ant nuomonių, tačiau tos nuomonės trokšte trokšta (nenuostabu, tik dviem dienom už mane vyresnis). Su sava gyvenimo samprata. Savu stiliumi. Gal kiek užsimaukšlinta maištininko kaukė, nežinau, tačiau jis moka dėkoti ir tarti gerą žodį.


  Mil2kas.
Ganėtina naujokė šitoj erdvėj. Nervina, kad netiesiogiai, bet prikišinėja tiek savo amžių, tiek patirties stoką ir t. t. Konvėjeris, vienu žodžiu. Bet ar vykęs? Ne man vienai spręsti.


  žiūrintis dangun.
Žmogus išklausantis. Apgailėtinas romantikas. Net ir iš tapybos darbų ir t. t. matosi, kad žmogelis mikštutis, galima minkyti kaip plastelino gabalą, Bet visgi, jis visad liks savos spalvos. Palaviruos, pasiformuos, bet vistiek liks toks pats. Tai žmogus, rašantis tai, ką mato. Ir nežinau, ar visi vertina tą jo tiesą, persakytą, bet.. Vistiek man jo mintims kažkokie sentimentai.


  violė.
Mano skoniui, per kieta boba, nusistačiusi savo vertę. Nežinau, ar tai blogai, ar gerai, bet nepatinka man (:


  blueyes.
Juokingas žmogėnas. Moka atsikirsti. Toks, kurio nepastumsi. Turi savo nuomonę, ir jam nusispjaut ant kritikos. Jis jos neprašo. Ir štai čia atsiranda absurdo teatras, nes kai žmogus to nereikalauja, tai atliepia jam su kaupu, nes būtent kritika prie jo lipte limpa.


  Nepataisomas romantikas.
Šitam žmogui svarbus bendravimas ir pats procesas. Jis mėgsta išsišnekėti. Yra atviras pasauliui. Nesuvaržytas, bet per savo poreikiuose skęsta.


  koncervų vartotojas.
Apgailėtina, kad ją pažįstu labai senai, bet tik per paraštes susipažinom, kaip rašykietės. Šis žmogus labai įdomus. Nors jai 49metai, tačiau širdy visai kitokia. Jos dukros laimingos. Mama, nors ir ganėtinai suaugusi, tačiau širdyje tokio pat amžiaus kaip jos, tad yra geros draugės. Turi savitą mąstymą. Mėgsta pasikandžioti, bet tai veikiau prisitaikymas prie iškeliamų situacijų, negu pagrindas jos būdo realybėje.


  Garso bangos.
Tai tikrai geras žmogus. Moka išklausyti. Moka girdėti. Moka sakyti.

  Šaltukas.
Juokingas žmogėnas man asmeniškai. Šiek tiek tikru amžiumi labai peraugęs savo vidinį pasaulį.


  Avoir.
Jaučiantis tikrą dėkingumą žmogėnas.


  Tomas Iš Niekur.
Paprastas. Tylus. Ramus. Bet gilus.


  BearHeart.
Žiauriai juokingas. Drąstiškas mielumas, sakyčiau. Visada nori viską žinoti. Labai lengvai sudominamas žmogus, turintis tam tikrus principus. Taupus ne tik materialiai, bet ir gyvybiškai.


  IB.
Lengvai užkabliuojamas ir užkabliuojantis žmogėnas.


  driezas.
Kaip koks driezas lankstus.


  giminaitė.
Labai skirtinga. Komentaruose vienokia, kai bendrauji — kitokia. Nesuprasi bent 50g neišgėręs. Pikdžiugiškas naglumas.


  Mantas Unik.
Nusivylęs namų šeimininkas, paliktas žmonos, ant galvos turintis kokius dvynukus, kuriems po 4 metus.. Besimokantis gaminti maistą, o skausmą perliejantis kūryboje, ale taip jam lengviaus pasidarys.
2010-05-15 19:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-07-19 18:03
Princesės avių neaugina
geras ;D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-11 16:43
Neilas
Nežiūrint į klaideles (skubotas publikavimas?) - labai informatyvus tekstas.
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-30 13:41
Laumių užmazgyta
*čia buvo BearHeart. ;D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-30 13:38
Laumių užmazgyta
pyzėė. net įdomu kažką apie save sužinot.
+ nieko nesupratau, bet patinka.
- dabar visi, kurie skaitė, žinos apie mane. nebeįdomus būsiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-26 14:28
Vaikyste du kart
patiko, įdomus tekstas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-21 04:00
van_
kai adminai duoda penkis šitam dalykui, tai jau nežinau nežinau:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-20 22:16
Lee My Cookies
O kur apie mane?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-20 22:15
Lee My Cookies
O kur apie mane?:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-20 19:53
cls
cls
gerai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-20 01:48
mx
mx
tai ne kūrinys
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 22:05
dėdė kurmis
thumbs up. kad ir kaip kur kada kodėl, - px. thumbs up
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 09:31
Na 55
"Poxuistas"
:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-19 09:29
Na 55
Dąąąąąąh!!
Greetings for you...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-18 18:46
Karo Balandė
Smagu tiems, kurie sąraše, šlovė jiems. O ir sąrašas gražus, gerai varot :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-17 10:17
Varinė Lapė
:D
Smagiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-16 18:30
begemotas_
galėčiau papasakoti apie begemotą, bet patylėsiu. atvirumas VISADA atsisuka prieš atviraujantį

ir DAR puiki idėja kūriniui, dabar turėsi dar daugiau draugų ir dar daugiau priešų. chi 5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-15 22:49
Houldenas
Beje, su kuo buvo tas pokalbis?
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-15 22:46
Houldenas
O, aš čia pateikiamas Nr. 2, t.y. antras. :) O iš kur žinai, kad aš kiekvienam pritaikau vis kitokį save?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-15 22:43
Mil2kas
:P (finger)
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-05-15 22:41
Preliudija
Yra: išties malonu, o ir tiek gero radote...
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
1 2
[iš viso: 26]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą