Visi žinome, kad tvirčiausias pozicijas nūdienos pasaulyje užima reklamos aštunkojis. Jo čiuptuvai triumfuodami veržiasi į kiekvieno iš mūsų pasaulį, padarydami jį Senjoros reklamos feodalu. Tik feodo mes negauname. Ir tampame bepročiais, ieškančiais kelio atgal, kurio nėra. Ir niekada nebebus. Aštunkojo suluošinti protai dar bando išsiaiškinti, kur paslėpta Senjoros sėkmė, tačiau nekiekvienam pavyksta nekolaboruoti su „vietos valdžia“.
Pagrindinis reklamos tikslas-apeliuoti į žmogaus jausmus, pakreipti protus komerciškai naudinga linkme. Kaip matome, jai tai puikiai pavyksta. Ji nesunkiai ugdo morionetines žmonių kartas, kurių smegenų vingiai išsitiesdami išvaduoja protus nuo bet kokio mąstymo. Žmonės perka viską, ką Senjora jiems pasiūlo: moterys-amortizatorių tepalus, vyrai-Gucci sofos pagalvėles, vaikai-terabaitus kompiuterinių žaidimų. Ir nė vieno jų proto nesukrečia paprastas klausimas ar man to tikrai reikia? Šitaip paveikta žmonių psichologija pamažu neša turtus reklamai, kuri jais pasinaudodama tvirčiau užsitikrina kylančiuas savo reitingus.
O šitame sekliame vandenyne plaukioja mažyčiai planktonai, tikėjimu kovodami prieš smurtą šeimose, avarijas keliuose, patyčias mokyklose. Tik deja jų sociališkumui nėra vietos. Krištolinės širdys nepaiso pavojų, kūrių būtų galima išvengtiakimis perbėgus socialinę reklamą. Propagandos aparatas nori paskandinti jo prestižą menkinančius planktonus, kurie galbūt galėtų padėti sujungti saujelę dar likusių“antireklamistų“, norinčių pasipriešinti priš šį totalitarinį režimą.
Žinoma, sutelkus didžiules pajėgas dar galima išgelbėti gangrenuojančias sielas. Jose dar likęs žmogiškumo lašas, nenutyškęs ant Senjoros betono.
Mes eisime gatvėmis, plėšydami „nupirk mane“ stendus, agituosime už laisvą ir nevaržomą pasirinkimą dėl galimų ateities pirkinių ir pasidarysime tokie neskanūs, kad už mūsų nebenorės užkibti reklamos meškerės ryklys. Mes išdrįsime pasipriešinti spaudimui gultis ant spalvotais viršeliais masinančių stendų ešafotų. Mes nebebūsime aukomis-virsime budeliais. Mojuosime raudomu audeklu ir provokuosime kovą. Taip, tave, Senjora reklama!
Tu prarasi galią manipuliuoti silpnavalių pasauliais, teikti ultimatumumus galingiems oponentams, keisdama pavidalus gyvūnais at slėpdamasi istoriniame pasaulyje. Mes išlaisvinsime genijaus mintis, kurias tu pavergei prieš daugelį metų.
Mūsų genijus sukurs ateitį, kurios nebevaldys reklamos šmėkla. Ji turės užleisti pozicijas tikriesiems valdovams-žmonėms. Žmonėms, kurie visada bus ištikimi savo įsitikinimams, nebepasiduodantys kitų įtakai. Ir žinai, naujoje ateityje bus vietos ir tau, reklama. Tik deja netokiai, kokios paveikslą tu nupiešei savo bekraštėje vaizduotėje.