Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Užteks, eime paieškosim! Jonai, paskui mane! - pakilo vadas, pasiėmė automatą ir stumtelėjo į petį Valerijoną ir visi trys išėjo į kiemą.

Mykoliukas ir gaspadinė liko vieno du.
- Nu, tai kuo gi tu vardu? O tai jau kelintą kartą susitinkam ir vis gaspadinė, gaspadinė? - pirmasis prabilo banditas, kurio akys vis gašliau ir gašliau žibėjo. Dar truputis ir aistra užtemdys protą ir moralę.
- Kotryna! - ji tai puikiausiai jautė. Kitomis aplinkybėmis gal ir būtų nieko prieš, bet kai vyras šalia kieme, o ir vaikai netoliese. Galima sakyti prie visų! Juk “razbaininkai” puikiausiai žino, kas čia įvyks! Ir vyras žino!
- O aš – Mykoliukas! - geismas jau užgožė viską. - Klausyk, o tu žinai, kaip mieste kartais žmonės mylisi?
Ji papurtė galvą.
- O tu ateik čionai, aš tau parodysiu! - jis atsilošė ir ėmė sagstytis klyną.
Ji tebestovėjo vietoje, nesiryždama žengti atgal. Jis paėmė automatą nuo aslos ir nukreipė į ją:
- Tu ką nesupratai? Neliks ne tik tavęs, bet ir šitų benkartikių, kurios tyliai knarkia, ir tavo vyrelio! Eikš čionai, aš kam sakiau!
Pakluso, priėjo.
- Pasikelk suknią!
Pasikėlė, jis į jos tarpukojį pasižiūrėjo, netgi nosį prikišo, pauostytė:
- O žuvimi jau kvepia! - išsišiepė, - Klaupkis ant kelių, kvaile, ir čiulpk! Ar vyras taip neprašė tavęs?
Ji pasikaišė sijoną, kad nesuteptų į aslą ir tylėdama atsiklaupė, paėmė į rankas ir apžiojo.
O jis atplėšė jos veidą nuo savo pimpalo, įsisiurbė į lūpas, o po to pakartojo savo klausimą:
- Ar vyras taip neprašė tavęs? Aš neišgirdau atsakymo!
- Ne!
- Tada mokinkis ir švelniai paprašyčiau lyg medų kopinėtum! - ir panardino jos kilnų veidą į tarpukojį.

- Na, Valerijonai, ar pasidalinsi kailiais su Respublika?
- Kad aš neturiu! - pabandė ginčytis, bet Jonas nutraukė šį disputą, automato buože stuktelėjęs per inkstus.
Šeimininkas suklupo.
- Klausiu dar kartą? Ar nori pasauliui dar vieną našlę dovanoti su krūva našlaičių?
O Joniukas klausimą pavertė tašku, dar sykį stuktelėjęs per inkstus, tį šįkart koja. Valerijonas krito veidu į žemę.
Na, ir kaip patinka jos skonis, ar manai kad kapinių žemė kvapnesnė.
Rapolas priėjo prie šeimininko, pritūpė:
- Valerijonai, tu suprask mane? Aš puikiai žinau, kad tu meluoji, nebūtum tu lietuvis, kad viską kitiems už dyką atiduotum. Ir aš visko nenoriu, bet mokėti mokesčius Respublikai reikia, armiją žiemai paruošti reikia. Ir dar didvyri, jei reikės aš visą šeimą išpleškinsiu, o trobą dūmais paleisiu, kad kitiems nekiltų noras aikštytis! Be to jei tau bus lengviau, tai didžioji dauguma jau po pirmo smūgio per inkstus, atiduoda man skirtą dalį, tad kad gali laikyti save tikru vyru!
O Valerijonas karštligiškai mąstė:
2010-04-14 19:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-20 22:35
Pirk Volgą
Geras kūrinys, net į mėgstamiausius pasidėjau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą