Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Palais de chaillot, tarsi į nuostabią visumą vedantis muslinas. Jaukus vakaras, dar kažkur ore beplaukianti saulė, bei tylus vėjas, barstantis kvapus, tylioj, egzistuojančioj Prancūzijos gilumoj. Nuostabi, bet šiek tiek liūdna kvapų skraistė plevesuoja, juda ore, po plačią visumą vis tolyn skirstosi ir pamažu išeina. Tiesiog perveria vis naujas išėjimo skausmas. Tolyn žiūriu ir kažką nepaprasto bei elegantiško matau. Atsisėdusi ant šaligavio pakraščio, kažko nusiminusi moteris-mergaitė svajoja, nemato manęs. Ta mergaitė, kuri alpsta dėl šilkinių vintage stiliaus suknelių, sprogstančių rožių pumpurų, bandelių su cinamonų aromatu, senų Paryžiaus atvirkų, jaukių šokolado parduotuvėlių, bei nepaprasto kvepalų skonio. Mergaitė, kurioje gyvena nuoširdumas, grožis, elegancija. Tačiau negyvena laimė. Ją kasdien slęgia jazminų, verbenų, hiacintų, rožių aromatas. Ją kasdien slęgia baisi neviltis ir tuštuma. Vienatvė, nevertinamas vidus, nuoširdumas, skaudūs bei liūdni vakarai, vieniši pasisedėjimai ir svajonės. Pavasarinis Paryžius, elegancija, kvapai, vintage suknelės bei jaukios kavinės - niekas nepadaro šios mergaitės laimingesnės. Niekas nepadeda pamiršti nuoširdaus ir spalvoto gyvenimo. Gyvenimo, kuris buvo, kuris ją vertė džiaugtis ir gyventi tarp nuostabių rožių, visai gyvų ir bei tikrų spalvų, aromatų, gamtos potepių, žalių, violetinių, raudonų ir auksinių šilko skraisčių, bei tkro pavasario jausmo...
  „Pasaulis kitoks. Nebėra tikro nuoširdumo, supratingumo, pagarbos, tolerancijos, draugystės, vertės, tikslo, meilės. Žudomos gėlės, paukščiai, gamta, gyvūnai. Žudomas brngus laikas ir laimė. Nebėra didelio ilgsio, džiaugsmo. Viskas liūda, negyva, trapu. Mano pasaulyje skyla spalvoto šilko skraistės, ir debesys verkia purvinais perlais, purvinu likimu. Pasaulis tamsėja. Danguje didėja stipri agonija. Debesys verkia, o aš kiekvieną vakarą svajoju, prisimenu, ir vis dar tikiu. „ Tačiau tikėjimas byra, kaip ir gyvenimas, kurio skraistė mums  visai nesuprantama, keista, įvairiaspalvė,  bei skaudi.
2010-03-30 13:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-08 18:39
Dvasių Vedlė
Žodžiai tušti, kūrinys tuščias, prasmės nulis, autorė grubi ir negerbianti skaitytojų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-09 18:45
Pascale Roze
duskit
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-06 19:37
Pirk Volgą
Blizgesys niekad neatstos tikros laimės, čia tai tiesa. Bet klaidų daugoka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-03 00:10
JRFRA
šitos razinkos kurias sniego menuo išrinko, laiko gaišimas, o pats tekstas apie ką?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-02 13:28
Sniego mėnuo
Ką gi, pradedam.

"nuostabią visumą" - ir "Pastelėje" pastebėjau, jog tas žodis "visuma" jums kažkuo labai patinka, deja, naudojate jį nepagrįstai, jis šiame kontekste tuščias.
"tylioj, egzistuojančioj Prancūzijos gilumoj." - ką reiškia "egzistuojančioj"? Kam čia reikia šio žodžio, ar tik tam, kad gražiai skamba, ir nežinia ką reiškia, man rodos, jums per daug sudėtingas šis žodis kol kas.
ir vėl "po plačią visumą" - kas gi ta visuma?:)
"senų Paryžiaus atvirkų"...
"nepaprasto kvepalų skonio." - tikiuosi neragavote:)

Žodžiu, užteks. Jei norite gauti daugiau nei vieną balą, patariu jums papasakoti kokią nors istoriją, pvz.: apie tuos "skaudžius bei liūdnus vakarus, vienišus pasisedėjimus" arba apie tą "Gyvenimą, kuris buvo, kuris ją vertė džiaugtis ir gyventi tarp nuostabių rožių...". Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-31 03:05
nyor
Trūksta penkių, kad būt kvintesencija :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-30 22:00
Pascale Roze
Truputį nesupratau ką norėjai psakyti. :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-30 15:12
Kitkutis
kitkits neatleits ne ne ne niekada! Nets turi per daug darpo! Todėl ir nedirpa, nets vitstiek neaptsidirpts, o dar Teriukėts gimtadienits,  -Jits laitsvats kaip vėjats, pataka!
Voverė, vitsiemts va:P
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-30 13:46
Pascale Roze
Atleiskite dėl gramatikos. "Gyvenimo, kuris ją vertė džiaugtis ir gyventi tarp nuostabių rožių, visai gyvų  bei tikrų spalvų" ten neturėjo būti "ir bei". Kadangi pataisyti negaliu, tai komentare parašau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą