Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gerb. pareigūne, nors iš Jūsų akių matau, jog mąstote apie tai, kas su šia tariama byla nė per nago juodymą nesusiję, vis tiek Jums papasakosiu apie incidentą, įvykusį pokalbių laidoje „Toks, koks esu“. Gerai, supratau, neįsijausti į sarkastiško liurbio vaidmenį, ką sėkmingai padariau prieš keletą valandų tame idiotiškame ir pamaiviškame šou. Ak, atleiskite, gerb. pareigūne, ir vėl kalbu pernelyg vaizdingai.
Taigi, kaip ir žinote, esu fotografas. Mane, kaip ir reikėjo tikėtis, anksčiau ar vėliau juk turėjo pakviesti į pokalbių šou „Toks, koks esu“. Kodėl? Na, juk ten dalyvauja dauguma taip vadininamų garsenybių, kurių kiekvieną ištartą žodį skystapročiai televizijos žiūrovai gerte geria. Atleiskite, ir vėl pavartojau netinkamą žodį. Tikriausiai, ir pats būsite vienas iš tų žmogelių, kurie kiekvieną darbo dieną skuba grįžti namo ir pamatyti vieną iš tų beviltiškų interviu. Na, bet nenuklyskime nuo temos. Taigi, mane pakvietė į laidą „Toks, koks esu“. Į filmavimą atvykau sutartu laiku, likus dviems valandoms iki tiesioginio eterio pradžios. Šiaip jau tikėjausi, jog visą tą laiką būsiu pudruojamas ir iš normalaus žmogėno virsiu į berniuką – saldainuką. Tačiau pokalbių laidų vedėja šviesesniais už odą plaukais ir budinčia dirbtine šypsena mane nusitempė pas kitus laidos kūrėjus, įbruko man į rankas popiergalį ir greitakalbe ėmė malti visą laidos scenarijų. Ji paklaus to, aš atsakysiu aną, ji nusijuoks, kartu ims kratytis ir žiūrovai ir panašiai. Aš, tiesą sakant, mėginau paprotestuoti prieš tokią nevykusią laidos eigą, bet mano nuomonė tai kretinų šutvei nelabai terūpėjo. Taip, taip, gerb. pareigūne, iš Jūsų minos suprantu, jog ir vėl šneku kaip viską ironizuojantis mulkis. Atsiprašau. Taigi, kaip ir reikėjo tikėtis, po mėgėjiškai ir neprofesionaliai režisuojamo šou aptarimo mane ėmė grimuoti. Tada visa kūrybinė grupė ir aš gėrėm kažkokį bjaurų viskį. Netrukus prasidėjo ir tiesioginis eteris. Vedėja cypsinčiu balseliu ėmė pypsėti įžanginį laidos tekstą. Tas jos balso tembras mane veikė kur kas blogiau nei džeržgianti, mano kaimynų dieną naktį leidžiama muzika. Atleiskite, gerb. pareigūne, puikiai žinau, jog nukrypstu nuo šios apklausos temos. Taigi, pirmas kvailos blondinės įvaizdį sukūrusios vedėjos klausimas buvo apie tai, kodėl nutariau fotografuoti garsenybes. Atsakiau, jog mėgstu ryškinti ir žiūrėti į nepavykusias nuotraukas, kuriose įžymūs žmonės atrodo nefotogeniški, negražūs, apgailėtini ir juokingi. Šis mano atsakymas buvo ne pagal scenarijų, bet, kadangi viskas vyko tiesioginio eterio metu, iškirpti jo laidos kūrėjai nespėjo. Samdyti žiūrovai ėmė leisti garsus, primenančius primityvių beždžionių bandą. A, taip, gerb. pareigūne, kalbėsiu Jums suprantama kalba: žiūrovai juokėsi. Šokoladinė vedėja išspaudė šypseną. Kitas jos klausimas buvo apie tai, ką aš jaučiu žiūrėdamas į garsenybių nuotraukas, kurias pats padarau. Pagal scenarijų aš turėjau sakyti, jog susižavėjimą, tačiau, laidos kūrybinės grupės pasibjaurėjimui, atsakiau, jog „žvaigždės“ tėra prekės ir man jų gaila. Už kadro buvę prodiuseriai ėmė siusti, blondinė ir toliau mėgino šypsotis, o beždžionės iš juoko ėmė šurmuoliuoti dar labiau. Žiūrovai, gerb. pareigūne, žiūrovai. Taigi, man dalyvauti pokalbių šou „Toks, koks esu“ pasidarė smagu, todėl, bijodamas, jog tieisoginis eteris bus nutrauktas, į kelis klausimus atsakiau taip, kaip tai turėjo būti padaryta pagal scenarijų. Laidos kūrybinės grupės nuotaika kilo, o manoji – sparčiai gedo. Atėjo metas reklaminiam intarpui. Visa kūrybinė grupė  dėbčiojo į mane taip, lyg tiesioginio eterio metu būčiau prišlapinęs ant grindų. Visi ir vėl lakė viskį. Įpylė ir man. Šlykštus gėralas, Skonis toks... gerai, gerai, gerb. pareigūne, vėl nukrypau nuo temos. Taigi, nedidelė pertraukėlė baigėsi, o tas cirką primenantis interviu tęsėsi. Vedėja vis vadino mane Vilhelmu, šlykščiai išpypsėdama skiemenį „el“, todėl pasakiau, jog vadintų mane Viliu. Dar pridūriau, jog taip bus geriau, nes pilnas mano vardas šiai banaliai laidai per solidus. Makakos, tai yra, žiūrovai, visiškai pasiuto, blondinė ir toliau desperatiškai šypsojosi, na, o prodiuseriai, ko gero, tarėsi, kur ir kokiais būdais mane linčiuos po filmavimo. Ne, ne, gerb. pareigūne, tai ne kaltinimai, o, viso labo, spėjimai. Taigi, aš ėmiau tieisog šėlti. Porą klausimų ir vėl atskakiau gana padoriai. Tada paprašiau vedėjos, kad duotų man atsigerti. Patarnaujančiam vaikėzui atnešus vandens, aš pasiteiravau, ar negalėčiau dar gauti to benzinu dvokiančio viskio, kurį visą kūrybinė grupė maukia prieš filmavimą, jo metu, ko gero, ir po filmavimo. Operatoriai ir prodiuseriai tarpusavyje ėmė makaluoti rankomis, turbūt, norėdami nutraukti laidą, tiksliau, marazmą. Blondinė išraudo, bet ir toliau šypsojosi, o makakų leidžiami garsai ėmė mušti decibelinius rekordus. Kadangi sumišusi vedėja tylėjo ir nieko manęs neklausė, aš pats jos pasiteiravau, kam jie režisuoja laidą, jei jos pavadinimas „Toks, koks esu“. Tada susikėliau kojas ant stalo, prasisegiau marškinius ir išsiviepiau, juk toks mano elgesys puikiai atspindėjo pokalbių šou pavadinimą.  Prie manęs kaip į uodegą ikirptas prilėkė prodiuseris ir užsimojo man tvoti, bet, kadangi buvau kiek apsukresnis, tvojau jam pirmas. Tada Jums mane perdavė rotveilerius primenantys apsauginiai. Na, visa kita, gerb. pareigūne, Jūs lyg ir žinote.
Policininkas nieko nenutuokiančia bulvės pavidalo marmūze žiūrėjo taip, lyg svarstytų, ar manęs nevertėtų perduoti psichiatrams. Tada į kabineto duris pasibeldė kažkoks nupiepėlis ir pasakė, jog už mane sumokėtas užstatas ir galiu keliauti sau. Laukdamas pritarimo pažiūrėjau į bulvinuką, bet tas tik linktelėjo su nugara suaugusia galva. Įdomu, kas tas žmogėnas, kuris pasirūpino, jog mane paliestų? Nors jau numaniau. Koridoriuj stypsojo senas (ar geras, tiesą sakant, dar svarsčiau) draugas Ričardas. Depresuotas tipelis. Juokdavosi tik tada, kai būdamas su juo ką nors apdrabstydavau purvais. Nors, „juokdavosi“ – pernelyg švelnus žodis. Kretėdavo garsiau, nei visos tos primityvios makakos studijoje kartu sudėjus. Dabar gi jis stovėjo kreivokai išsiviepęs iki ausų, nenormaliai dideliais vyzdžiais ir susivėlusiu kaltūnu ant galvos. Šiaip jau norėjau vožtelėti ir Ričardui, nes tas apspangėlis mane prisimena tik tuomet, kai, jo nuomone, iškrečiu ką nors „smagaus“. Šiuo atveju ir vėl buvo tas pats, na bet ką padarysi. Ričardas buvo toks, koks yra. Šyptelėjau jam ir musu nukretėjome aptarti šio incidento į aludę.
2010-02-03 17:24
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-13 11:44
Fatal Error
Pagrindinis veikejas yra nuobodus SOCIOPATAS.
Siuo atveju as paimsiu du personazus ir pabandysiu juos palyginti. Taigi tavasis Vilhelmas, toliau Vilius VS. Gregoris Hausas is serialo "Daktaras Housas":
Kad buti "Sikna", reikia to nusipelnyti. Taviskis tiesiog elgesi snobiskai ir pasiputeliskai leisdamas sau prisidengti visuotine padetimi, kad yra garsus fotografas. Stai Hausas yra daktaras diegnostikas, genijus, manipuliatorius. Vilas neatskleidzia kurinyje jokiu savo ypatingu ar vertingu savybiu, o elgesio laisvumas "darau ka noriu" yra tiesiog nepateisinamai akiplesiskas. Tavo kurinyje neatskleidziama pilnai Viliaus verte. Veikejas darantis bloga ar gera turi tureti motyva, priezasti ir poreiki.
"Toks, koks esu"?
Valios laisvumas? Ar socialinis nepilnavertiskumas?
Man per daug minusu, kad galeciau teigiamai vertinti - KUOLAS.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-04 13:00
Varinė Lapė
Man visai patiko šis "pliurpaliukas", tik pastebėsiu, kad negalima taip sau rašytis gerb., reikia visą žodelį - gerbiamasis, kad būtų ironiškiau galima sakyt ir gerbiamasai :)

Paradoksalus laidos pavadinimas ir scenarijus, norėtųsi daugiau pačio veikėjo charakteristikos ir intrigos. :) Dabar tai labiau pavadinčiau miniatiūra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-03 18:46
Šnekorius
TUšti pliurpaliukai. Tikriausiai tikėjotės jais skaitytoją pralinksminti. TOkiu atveju JIms nepasisekė. Verkti norisi skaitant tokią žodžių makalynę. Minties jokios. Logikos taip pat. Norite pvz? Prašau: "...o prodiuseriai, ko gero, tarėsi, kur ir kokiais būdais mane linčiuos po filmavimo." VYruti, juuk teeigi kad eina tiesioginis eteris. Kuolas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą