Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







1. Nusipirkus pigiausio pieniško šokolado, juo pasidalyti su nemėgstama kaimyne ar nekenčiamo kaimyno žmona....
2. Poriniais gvazdikais apmėtyti savo duris.... ir sau mintyse tarti: „Viską, ką darau ar ketinu nuveikti, yra beprasmiška“....
3. Nusipirkti Maximoje ar IKI storapilvį Budą bei patrinti jam pilvūzą..... Sėkmė mėgsta koketavimą su ja... O be to gali trinktelėti ne į akmenį, o į dugną... Tuomet bus neefektinga....
4. Peržiūrėti pageltusį girdėtų dainų sąrašą ir jame pažymėti 3 mėgstamiausias daians, o jei jų nėra.... Tuomet gyvenimas tikrai buvo vertas tuštumos....
5. Susitvarkyti asmeninius santykius.. Jei tokių nebuvo.... Ne bėda.... Vienišių daugėja... Tik jie niekam nereikalingi... Nebent biografams ir žurnalistams....
6. Sėsti į transporto priemonę ir vykti... Vykti tam, kad vyktum.. be tikslo pasiekti tašką Š....
7. Užsisakyti n marškinėlių, ant kurių šmėžuotų skambiausios asmeninės nesąmonės apie gyvenimą.... Gal pavyks juos parduoti.... Šiais laikais mirti brangu....
8. Pažiūrėti komediją..... Lietuvoje mirti be šypsenos.... Negalima..... Tegul visi mato, kaip yra siunčiami su šypsena...
9. Išmokti plaukti kirviu... Taip, mokyti, mokytis, mokytis..... Nors kam tai....
10. Raštu atsiprašyti tų, kuriuos nervinai savo buvimu.... O gal nebuvimu... Kažin....
2009-11-16 13:04
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2010-02-26 15:20
Valdovė
Neblogas darbas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-17 12:50
citro
baik juokus!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-16 19:24
cls
cls
galima čia būtų papriekaištauti.
aišku tikrai, kad ne scenarijus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą