Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rašau Tau dar vieną laišką... Žinau jis Tavęs nepasieks... Mano mintis tau pakuždės vėjas...
  Ar pameni kaip mums būdavo gera drauge? Jausmų žiedų vainikais apipindavome sodo medžius... Tame sode augo nepaprasta smaragdinė žolė. Gulėdavome joje, apsiverkusioje rasa ir tyledavome, stipriai delnuose suspaude vienas kito rankas. Tada užmiršdavome viską, žemę, dangų, žmones: priešiškus ir negailestingus... Ir niekas nedįsdavo trikdyti musu laimes... Tik išsiblaškėlės žvaigždės krisdavo į plaukus. Tiek daug buvome sugalvoja norų... tik jie kažkodel nenorėjo pildytis...
    Pamenu kai tyliai išėjai per minkštą  ryto žolę... Išėjai ir nebegryžai... Sodas verke baltais obelų žiedais... Žinau, kvaila, bet as dar laukiu... Tik džiaugiuosi, Tu niekada nepažinsi jausmo, kai laikrodžio tiksėjimas susilieja su nuobodžiais širdies dūžiais... Tu nepajusi šalčio rakinančio mintis... Niekada nesužinosi, kaip skaudžiai gelia tyla...
    Tu ten, toli, kur nenuskrenda ilgesio laiškai...
2009-10-27 23:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-30 01:28
Tadashi
Gramatinių klaidų nemažai. Įdomus, bet galima ir geriau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-29 17:58
diii
verta pamastyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-28 13:18
Dvasių Vedlė
Oh, vėl ašaros.
Pridėjai tiek taškelių, kiek ašarų išliejai?:)
Galima pasvaičioti apie meilę, kaip aš tave mylėjau, o tu manęs ne, ėmei ir išėjai, bet, žmonės, būkit originalūs! Kiek gi galima...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą