Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš niekada nepamirštu veidų, bet tavo atveju padarysiu išimtį.

Atversiu puslapį su tavo veidu, kurį taip stengiausi atkartoti pieštuko linijomis. Atversiu puslapį su tavo veidu, kurį piešdama sudėjau visus prisiminimus, žvilgsnius, judesius.. Kaip gerai, jog viskas įrėžta tik pieštuko linijos! Kaip gerai, jog viskas taip trapiai nupiešta!
Viskas lyg per miglą...
Kūnu nubėga šiurpas, pirštu vos palietus tavo plaukus. Trintukas. Brūkšnys. Ištrinta. Šiurpas nebekrečia, bet kaista lūpos, lyg jas ką tik būtum palietęs savosiomis. Lėtai, lyg vogčiomis atsėlina prisiminimai. Mintys, jog viską reikėjo daryti kitaip. Greičiau! Greičiau nuvyk šalin prisiminimus! Trintukas spurda tarp gležnų tavo pirštų. Ištrinta. Sunkus atodūsis. Dreba pirštai. Taip nedrąsu paliesti akis. Sunku jas naikinti. Juk tiek kartų jos tau priminė Dangų..
Sunku, bet privalai. Juk nebeesi ta kvailė, kuri žiūri jam į akis ir lieja karčias ašaras. Sunkiai, lyg švininiais pirštais vedi trintuką blakstienų kontūrais.. Blakstienos, vyzdžiai.. Nebėra. Lyg niekada ir nebuvo???
Liko tik neryškūs veido kontūrai.. Pirštais brauki per juos, švelniai, lėtai, lyg bijodama sužeisti. Lyg bijodama prikelti užmigusį skausmą. Kieno? Savo? Jo? Pati nebežinai.
Viskas lyg per miglą...
Nori rėkt, bet susivaldai. Bijai prabudinti kietai miegantį skausmą. Iš lėto iškvėpi seną, ir atsargiai, lyg bijodama uždusti, įkvėpi naujo, šviežio oro.
Viskas lyg per miglą...
Atverti naują puslapį. Deja, senojo iki galo nesunaikinusi. Dar ne laikas.
2009-10-26 19:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-27 14:48
Šaukštelis_Cukraus
*Labai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-27 14:48
Šaukštelis_Cukraus
Su asmenimis gavosi sunkokai,pripažįstu.Stengsiuosi viską perteikti geriau kitame kūrinyje.Lavai ačiū už įvertinimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-27 12:33
Dvasių Vedlė
huh, kas čia darosi visiems? Vien tik nelaimingos meilės ir depresijos...

Idėja - puiki. Deja išpildymas nelabai vykęs, nes daug klaidų, neaiškumų, pasikartojimų, kurie darko tekstą.

Atversiu puslapį su tavo veidu, kurį taip stengiausi atkartoti pieštuko linijomis. Atversiu puslapį su tavo veidu, kurį piešdama sudėjau visus prisiminimus, žvilgsnius, judesius.. Kaip gerai, jog viskas įrėžta tik pieštuko linijos! Kaip gerai, jog viskas taip trapiai nupiešta! Pasikartojimai tartum pastrigina tekstą. Pirmu atveju ("Atversiu puslapį...) tai gali būti laikoma kaipo menine išraiška, tačiau pieštuką ir piešimą reikėtų kažkaip pakeisti, kad taip nesiveltų.
Kūnu nubėga šiurpas, pirštu vos palietus tavo plaukus. <..> Trintukas spurda tarp gležnų tavo pirštų. Oi, susimaišiau. "Tu" - tai dalininkas ar nupieštasis? Nemaišyk asmenų, nes vėl bereikalo suveli skaitytoją.

Rašau 3, nes tikiu, kad šią idėją buvo galima patekti geriau. Su tinkamu siužetu ir tinkamai parinktais veikėjais, gautųsi tikrai neblogas apsakymas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-26 20:36
Šaukštelis_Cukraus
Malonu,kad patiko ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-26 20:31
Astera
labai miela...patiko!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą