Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Paprasta žmogui-gyvūnui keliauti. Sukalė traukinio bėgius, sustatė pabėgius, įlipo į traukinį ir nuvažiavo.

Kur bevažiuotų, draugus sutinka. Juk ne jis vienas tuos bėgius kalė. Ne jis vienas pabėgius statė. Statė ir Vaidas. Vaidas - tik vardas. Kaipgi jis statė?

Statė ir dieną, ir naktį. Nešė jis bėgius. Ieškojo varžtų. Neradęs mąstė, kurgi jie dingo. Paprasta buvo jam taip mąstyti. Varžtą pamatė Vaidas ant kelio. Paėmė, žiūri, už metro ir kitas.

Žmogus-gyvūnas Vaidą stebėjo. Jis sugalvojo, kad dirbt - nuobodu. Vietoj kalimo jis iškrėtė pokštą.

Kurgi esmė šito seno žaidimo? Mąsalo tokio? Ten kur ir bėgis, kur ir pabėgis. Statėme, kalėme. Tada ir naudojome. Turime daug CO2. Argi ne laikas mums atsisukti į žmogų-gyvūną, paklausti: kaipgi aš klimatą keičiu?

Spalio 24-oji - Tarptautinė klimato kaitos diena.
2009-10-24 20:43
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-26 15:29
ledii
O kur dingo traukinys, kas jį pastatė, o gal jis dar nuo dinozaurų laikų likęs?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-25 17:24
begemotas
tarsi planas apsakymui:
1 žmogaus gyvūno charakterio dar nėra.
2 veiksmo, kur ir ko jis keliauja.
3 bėgiu statymo istorijos irgi nėra.
4 apie ką paskutinės dvi pastraipos, jei jos reikalingos turi būti susietos su tekstu.o ne tik padarytas perėjimas, kad tai pokštas.
kol kas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą