Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tavo zvilgsnis tasyk buvo pilnas Vilniaus gatviu ir vidurnakcio sviesu, tavo pasiklydusios mintys ieskojo kelio i namus, o kunas ieskojo mazos mergaites, tarp siuarejanciu senamiescio gatveliu .
Jau leidziasi tavosios kudikystes saule, jau laikas but kartu . Sugriski mano pauksti, tariu nesuprantamu balsu, grisk!
Bet tu tarytum vejas, kuris tik retkarciais mane aplanko, tu tarytum banga, kri nubloskia jausmus toli toli . Tu tarytum liepsna deginanti visus pakely, bet ir pavasari prabundantis kadagys, gal net lelija ... tai tu ...
Jau leidziasi tavosios kudikystes saule, jau laikas but kartu, nors minutelei dabar isimylek sia akimirka, kol dar neprabudo visos tiesos, nuklysk su manimi ten, kur spengia miesto tyla, kur spindi amzinas Dabar . Nekenciu vienatves, ji suteikia laiko nereikalingiems apmastymams, sustoju laike su tavimi mano meile, su tavimi mano jaunyste ...
2009-10-23 12:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-23 21:06
Greta Gelazauskaite
Šioje temoje taip pat gali būti skelbiami lyriniai tekstai, neatitinkantys minėto formalaus apibūdinimo, tačiau kurių kalba turinio prasme yra labiau emocinio nei pasakojamojo pobūdžio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-23 20:56
Greta Gelazauskaite
Cia tiesiog mintys , nezinojau prie ko priskirti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-23 13:38
giminaitė
čia eilės?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-23 12:26
poetas nr 3
:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą