Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 28 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Krentančių lapų muzika. Ir atminty vis iškylantys seniai matyto filmo vaizdiniai, vėjo varpeliai, dovanojantys gražiausią melodiją. Jau ilgus metus jaučiuosi kaip to filmo pagrindiniai herojai. Tapusi nykštuku tarp milžinų, aš ieškau kertės užaugti. Rėkiu “Sveikas, gyvenime! ”, manydama, jog jis pagaliau pamils mane, nusišypsos ir palepins. Dar negreit suvokiau, jog tai aš turiu pamilti gyvenimą.

Arimuos šąlančios ramunės sunkus alsavimas. Skęstančiame laive nepajėgdama išgelbėti savęs, bandžiau prailginti gyvenimą kitam. Paskutinę minutę apšvietimas aplankė ir mane. Tam kartui išsigelbėjau.

O dabar… Girdžiu trypiamos žolės skausmą. Gerokai trumpini kelią. Girdžiu kaip lašai iš balos tekšteli ant batų.

Neišeik, aš nenoriu mirti viena. Naktį. Ant suoliuko parko pakrašty. Atvira žaizda širdy. Atsigręžiau į gyvenimą, nebepajėgiau ištarti, bet jis iš akių ir veido minos suprato, ką noriu pasakyti. P. S. Myliu tave, gyvenime.



Ačiū, kad likai.

Aš jau sveikstu.

Šiandien girdžiu drugelio sparnų muziką.
2009-10-19 01:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-25 20:33
Grazu. Pavartotos idomios ir grazios frazes
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-19 17:42
Nendrinukė
Gražu "aš ieškau kertės užaugti";)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-19 16:46
Lukerija
Rašykite. Nesvarbu dėl kokios priežasties tai darote. Čia rašantys- nebūtinai turi būti rašytojais. Niekindami kitus- didesniais netampame. Svarbu, kad tai darote nuoširdžiai. Myliu tave, gyvenime.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-19 09:13
vilnelė vėl
saviįtaigai tinka, bet kaip kūryba - visisškai nevertinga, nes visiškai neoriginalu ir baisiausiai nuvalkiota. kuolas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą