Rašyk
Eilės (78154)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ji klausia tavęs, kaip tau sekas, klausia, kaip gyveni, ji nusivylus nerimsta - nesulaukia atsakymo... Bet  naiviai svajoja: “Rytoj eisiu taku, žiūrėsiu i krintančius lapus, gersiu ore tvyrantį rudeninį midų...  O namie rusens židinys, už lango  danguje švies svaiginantis mėnuo, plauks debesys, mano galvoje vėl suksis mintys vien apie tave, mielasis drauge... Ten tu sėdėsi  ant apsamanojusio ąžuolo kelmo, apdengto spalvingų lapų skraiste, tavo lūpos, nugairintos vėjo, spinduliuos it prisirpusios rudeninės uogos -  saldžiarūgštės avietės, kurių dar krūmokšniuose retkarčiais kabo įpusėjus bobų vasarai... “ Deja,  tai vasarai, kuri  lyg blyksnis tik aplankė  vienišą  širdi...  aplankė ir paliko aistroj su permirkusiu rudeniu, liūdesiu už  lango ir Skype’e veriančiai tylinčiomis  neklapsinčiomis  kolonėlėmis... Caro mio ben – tik skamba per radija...
2009-10-16 16:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 0
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-11-26 18:34
Nešama vėjo
Visiem Skype uzkrinta...  D. Iberhauptaitei turbut patiktu - siuolaikiska nors, o Jus senamadziai  lietuviai, be ateities.. :DD joke!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-20 17:38
Nendrinukė
O man visai gražu. būtų šaunu jei ši miniatiūra būtų išdrįsusi šiek tiek išsiplėsti iki šiek tiek platesnio pasakojimo. Nes gražu. o ką? tik, čia jau mano asmenine nuomone, gink dieve, be jokių Skype. Bet kiekvienam savo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-17 21:18
Nešama vėjo
truksta jums vaizduotes,draugai.. na situacija absurdiska - pritariu, bet tokia situacija ir priverte parasyt sia miniatiura... taigi ruduo yra ruduo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-17 19:45
Diudia Pauteckas
jo, net ant ąžuolo kelmo be tos Škypės nė per kur. prasti popieriai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-17 01:27
Nešama vėjo
kiekvienas interpretuoja pagal savo patyrimus :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2009-10-16 16:46
Kulšelė
...permirkęs ruduo ir permirkęs nuo aistros sijonas...nieko baisiau negali būti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą